The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta & päivää
Jaahas sitäkö taas ketjussa tungetaan munaa suuhun :eek::rolleyes::whistle::D

Melkein koko yön satoi vettä,aamulla on tullut pieniä sadekuuroja,on harmaata & päivällä pitäis tulla runsaammat sateet
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Mie oon seurannut lokkien touhuja. Meidän piha on iso ja suojaisa. Lokeilla on kolme pientä palleroa siellä. Ne piipittää siellä söpösti, nukkuu yhdessä kasassa ja söpösti pörhistelee siellä siipiään. Onhan noilla vanhemmilla aika pahanlaatuinen ääniala, mutta silti awww :love:. Ja onhan niillä oltavakin aika tehokkaat keinot suojella noita palleroita, jotka elävät kaikkien vaarojen keskellä maantasalla ennen kuin omat siivet kantavat.
 
Ei pitänyt tännään käyvä prismalla,mut kun maito oli loppu ja lähikaupas ei oo yhtä tuotetta mitä tarvihen iltaruokaan,niin kävimpä sitte.

Hirvee kuuma& hiki tuli kun tulin kotiin,on niin kostea& lämmin ilma
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
:unsure:Mun tekis mieli mansikkaa...mutta ei oikein viiti ostaa kun ovat vieläkin niin kalliita:notworthy:
Varoajat on totaalisen pielessä niissä tavallisissa, kun niitä ei kukaan valvo. Luomua valvotaan, mut niiden hinta ON arvokas. Niitä ei vaan monessakaan kaupassa ole myynnissä, kun menee itsepoimintatiloillakin varausten mukaan: edellisenä kesänä varaavat poimimisen, kuka haluaa ne itse kerätä. No, pakastemansikoissa myrkyt ovat voineet puolittua paremmin, mutta saahan niitä luomumansikoita ostaa pakasteena:). Ei ole yhtään huonompia. Yhden kerran olen oksentanut tavalliset torimansikat, eikä ollut kiva pysäyttää autoa nelostien reunaan sen takia:sick:
Parempi kuitenkin oksentaa ulos sellaiset, mitkä ei ole syötäväksi sopivia. Äläkä pilaa mansikoita hillosokerilla:poop: (E407) tai luomusokerilla - siitähän tulee migreeni:ninja:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä