The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä juon harvoin teetä, mutta siihenkään en laita maitoa enkä sokeria sillon kun juon...tee on ihan parasta vahvana ja vaniljan makuisena/tuoksuisena:love:
No teehän meneekin, kun on laadukasta ja hyvää, ilman maitoa :)

Mun lemppari on toi jumalainen vihreetee missä vaniljaa ja kirsikkaa:love:....

Mutta - tokihan siihen voi halutessaan laittaa maitoa ja vaikka hunajaakin :)*harkitsee nanosekunnin verran poliitikon uraa....:D*
 
Dodih, kyllä tää tästä johonkin etenee(y)

Nyt on unihiekat pesty nassusta puis ja hampaatkin...vaatteetkin oon saanu päälleni(y).
Hiukset....noooh, ihan kaikkee ei nyt vielä pysty:oops:*haroo sekasotkukikkurapääkköstään*....

Päivää on jäljellä:geek:!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Dodih, kyllä tää tästä johonkin etenee(y)

Nyt on unihiekat pesty nassusta puis ja hampaatkin...vaatteetkin oon saanu päälleni(y).
Hiukset....noooh, ihan kaikkee ei nyt vielä pysty:oops:*haroo sekasotkukikkurapääkköstään*....

Päivää on jäljellä:geek:!
Mullon päällä eelleen tpaita ja shortsit ja tukka sekaisella ponnarilla...mutta hampaat ja nassun oon sentään pessyt jo...ja petinkin petasin :p
*tuntee olonsa niin energiseksi niin energiseksi että*
 
No älä! Mulla menee tovi kun käsittelen esim aitoa vaniljasokeria...kun sutä pitää nuuskutella:oops:..ja mulla oli tässä semmosta vaniljaista liplammiakin mitä...tais ehken olla enempi kuitenki nessunpäässä toisinaan kun sitäkin piti:oops:...


Ja kookos:love:! Ja sitruuna:love:!
Jooo...vanilja, kookos ja sitruuna tuoksuina on kyllä sitte niin buenoo!!:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
@HopeaToffee laittoi joskus tämän biisin kun laitoin Arto Tammisen Neljän ruuhkan. No, parisen viikkoa sitten kävi vähän noin miten tuossa lauletaan naisesta ja miehestä. Tuli ihan extempore lähtö ykskaks yksin tanssiin ysäribiisejä. Perhosia liitelee vastassa. Katsotaan mihin johtaa vai johtaako mihinkään.

Ihanaa:)!
Ja ihan omalla painollaan vaan, hetki kerrallaan...perhoset ihajokapaikassa lepattelemassa on vaan*huokaisee*:love:

Oi että, kun oisit tässä niin halaaruttaisin sua ja kieputtelisin ympäri :D..nauti, nainen:)
 
Ihanaa:)!
Ja ihan omalla painollaan vaan, hetki kerrallaan...perhoset ihajokapaikassa lepattelemassa on vaan*huokaisee*:love:

Oi että, kun oisit tässä niin halaaruttaisin sua ja kieputtelisin ympäri :D..nauti, nainen:)
Ihana olet :) :love:
Juu, hetki kerrallaan on mentävä ja katsottava mitä tapahtuu.

Mut on tässä sellanenkin juttu että jollekin saatoin ehkä tuottaa jonkinlaisen pettymyksen tms kenties mutta elämästä kun ei koskkaan tiedä mitä milloinkin tapahtuu ja mitä eteen tulee.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä