Tänään tarttis tehdä jotakin. Eilen jäi tekemättä.Pitää aloittaa kotityöt aikaisin. Juon kahvin loppuun ja sitten menoks.
Hdmi:llä onnistuu hyvinMitä piuhoja tarvitaan läppärin yhdistämiseen telkkariin? Hdmi usb löytyy.
Kandee vaan kattoa, että hdmi löytyy molemmista laitteista.Hdmi:llä onnistuu hyvin
Hdmi- kaapelilla toimiiMitä piuhoja tarvitaan läppärin yhdistämiseen telkkariin? Hdmi usb löytyy.
Löytyy molemmista.Kandee vaan kattoa, että hdmi löytyy molemmista laitteista.
Äläpä yhtään ala öriseen siellä heti aamusta moisesta asiasta.... Katopa kun sateen jälkeen pompsahtaa aurinko esiin!*hihkasee*Saapas nähä tuleeko tänään vettä vai alkaako aurinko paistamaan...mä haluisin auringonpaisteen Kisu ja softy saavat mun puolesta ottaa sateenropinat, mokomat sateesta diggaajat digidoggaajat
Täällä ei sada mutta ilma on nihkee ja taivas paksun pilvipeiton takana piilossa..siis se kirkas kesätaivas.Äläpä yhtään ala öriseen siellä heti aamusta moisesta asiasta.... Katopa kun sateen jälkeen pompsahtaa aurinko esiin!*hihkasee*
Ja nythän tuolla vaan vähäsesti enää tihkuttaa, taivaankansi kirkastumassa
Kyllä sä oot yks hätäpöksy*pörröttää pääkkösen sekaisemmaks*
Nö höh. Jospa se pilvipeitto hoksais hajaantua matkoihinsa...just olin lukevinani että tänään on jossain päin luvattunna ukkospuuskiakin...vaikka onhan ne taas toisaalta hurjan kauniita mutta sitten niissä on se tuhoefekti....Täällä ei sada mutta ilma on nihkee ja taivas paksun pilvipeiton takana piilossa..siis se kirkas kesätaivas.