Voipas...on rasvaa tiiän tiiän...
...sinäkin Brutukseni..*mutisee ja hörppää ihanaa maidotonta kahviaan*
Aaaaahhh....ihan hirrrweeen vaikeeta toisinaan on kuules laittaa nuita tykkäyksiään...kun saattavat olla yhtaikaa tyksimistä ja hekottelua ja ihanankamalaa...Mäkin liputan maitokahvin puolesta.
Mä juon teen maidolla. En tykkää marjateestä tai muista makuteestä.Mä juon harvoin teetä, mutta siihenkään en laita maitoa enkä sokeria sillon kun juon...tee on ihan parasta vahvana ja vaniljan makuisena/tuoksuisena
No teehän meneekin, kun on laadukasta ja hyvää, ilman maitoaMä juon harvoin teetä, mutta siihenkään en laita maitoa enkä sokeria sillon kun juon...tee on ihan parasta vahvana ja vaniljan makuisena/tuoksuisena
Sinnoot ihan mahoton..Mä juon teen maidolla. En tykkää marjateestä tai muista makuteestä.
Vaniljan makuinen on tosi herkkua melkein missä vaanNo teehän meneekin, kun on laadukasta ja hyvää, ilman maitoa
Mun lemppari on toi jumalainen vihreetee missä vaniljaa ja kirsikkaa....
Mutta - tokihan siihen voi halutessaan laittaa maitoa ja vaikka hunajaakin *harkitsee nanosekunnin verran poliitikon uraa....*
Mullon päällä eelleen tpaita ja shortsit ja tukka sekaisella ponnarilla...mutta hampaat ja nassun oon sentään pessyt jo...ja petinkin petasinDodih, kyllä tää tästä johonkin etenee
Nyt on unihiekat pesty nassusta puis ja hampaatkin...vaatteetkin oon saanu päälleni.
Hiukset....noooh, ihan kaikkee ei nyt vielä pysty*haroo sekasotkukikkurapääkköstään*....
Päivää on jäljellä!
No älä! Mulla menee tovi kun käsittelen esim aitoa vaniljasokeria...kun sitä pitää nuuskutella..ja mulla oli tässä semmosta vaniljaista liplammiakin mitä...tais ehken olla enempi kuitenki nessunpäässä toisinaan kun sitäkin piti...Vaniljan makuinen on tosi herkkua melkein missä vaan
Jooo...vanilja, kookos ja sitruuna tuoksuina on kyllä sitte niin buenoo!!No älä! Mulla menee tovi kun käsittelen esim aitoa vaniljasokeria...kun sutä pitää nuuskutella..ja mulla oli tässä semmosta vaniljaista liplammiakin mitä...tais ehken olla enempi kuitenki nessunpäässä toisinaan kun sitäkin piti...
Ja kookos! Ja sitruuna!
On!Onononononononononnnnnn!*huomaa leikkivänsä mukamas jotain ralliautoääniefektiä*Jooo...vanilja, kookos ja sitruuna tuoksuina on kyllä sitte niin buenoo!!
Niinonniinonniinonniinononononon!!...*heiluttelee ja ketkuttelee peppuaan musiikin tahtiin*On!Onononononononononnnnnn!*huomaa leikkivänsä mukamas jotain ralliautoääniefektiä*
Niin olenkin.Sinnoot ihan mahoton..
Ihanaa!@HopeaToffee laittoi joskus tämän biisin kun laitoin Arto Tammisen Neljän ruuhkan. No, parisen viikkoa sitten kävi vähän noin miten tuossa lauletaan naisesta ja miehestä. Tuli ihan extempore lähtö ykskaks yksin tanssiin ysäribiisejä. Perhosia liitelee vastassa. Katsotaan mihin johtaa vai johtaako mihinkään.
Ihana oletIhanaa!
Ja ihan omalla painollaan vaan, hetki kerrallaan...perhoset ihajokapaikassa lepattelemassa on vaan*huokaisee*
Oi että, kun oisit tässä niin halaaruttaisin sua ja kieputtelisin ympäri ..nauti, nainen