Softy
Sama täälä.Täällä ei sada mutta ilma on nihkee ja taivas paksun pilvipeiton takana piilossa..siis se kirkas kesätaivas.
Sama täälä.Täällä ei sada mutta ilma on nihkee ja taivas paksun pilvipeiton takana piilossa..siis se kirkas kesätaivas.
Uskomattoman makuelämyksen saa myös sillai kun tuumii, että kannullinen teetä syntyy näppärimmin kahvinkeittimellä. Kunhan putsaa pannun huolella.Mä oon kyllä nyt niin unenpöpperössä etten näemmä etes tiiä mitä teenkään..
Mä oon menny keittämään pannullisen kahvia???!!!
Ukkonen, yes!Nö höh. Jospa se pilvipeitto hoksais hajaantua matkoihinsa...just olin lukevinani että tänään on jossain päin luvattunna ukkospuuskiakin...vaikka onhan ne taas toisaalta hurjan kauniita mutta sitten niissä on se tuhoefekti....
Tai teekeitin niin ko mulla. Siihen voi laittaa teepussin tai teepuruja.Uskomattoman makuelämyksen saa myös sillai kun tuumii, että kannullinen teetä syntyy näppärimmin kahvinkeittimellä. Kunhan putsaa pannun huolella.
Sit vaan vettä keittimeen ja pari teepussia kannuun.
Mut totisesti kannattaa myös poistaa suodattimesta eilisiltaiset kahvinpurut...
Makuelämyksen lisäksi tuossahan tulee ihan takuuvarmaa heräämistäkinUskomattoman makuelämyksen saa myös sillai kun tuumii, että kannullinen teetä syntyy näppärimmin kahvinkeittimellä. Kunhan putsaa pannun huolella.
Sit vaan vettä keittimeen ja pari teepussia kannuun.
Mut totisesti kannattaa myös poistaa suodattimesta eilisiltaiset kahvinpurut...
Ota sie aurinko.Saapas nähä tuleeko tänään vettä vai alkaako aurinko paistamaan...mä haluisin auringonpaisteen Kisu ja softy saavat mun puolesta ottaa sateenropinat, mokomat sateesta diggaajat digidoggaajat
Ukkonen on tosi kaunis ja kunnioitusta kummasti herättävä luonnonvoima, mutta joo sen kanssa pitää olla varovainenkin.Nö höh. Jospa se pilvipeitto hoksais hajaantua matkoihinsa...just olin lukevinani että tänään on jossain päin luvattunna ukkospuuskiakin...vaikka onhan ne taas toisaalta hurjan kauniita mutta sitten niissä on se tuhoefekti....
...ja sä oot varmaan ihan murheenmurtama koska kaipaat aurinkoa ja kuumuutta ja kunnon intiaanikesää!!Sama täälä.
KylläUkkonen on tosi kaunis ja kunnioitusta kummasti herättävä luonnonvoima, mutta joo sen kanssa pitää olla varovainenkin.
...ja sä oot varmaan ihan murheenmurtama koska kaipaat aurinkoa ja kuumuutta ja kunnon intiaanikesää!!
Sitä varten tarttee oikein levätä?
Oletko itse tehnyt kbabruulat vai menet jonnekkin mättöön syömään?
Toivottavasti kaupat syntyvät tavalla jos toisella ja pyörä löytää uuden omistajanEilen aloin kauppaan äidin vanhaa pyörää yhdelle meidän talolaiselle miehelle. Jos hän ei osta, kyselee opiskelijakavereiltaan. Piti käyttää vähän CRC:tä että sai lukon toimiin. Renkaissakin näyttää pysyvän ilma. Oman maastopyörän avain ei ole vielä tullut vastaan mistään
Yhden avaimen löysin joka on samanlainen kuin tuohon menee mutta ei ollut tuon pyörän avain. Eikä sen toisenkaan maastopyörän, tiedä sitten minkä pyörän avain on.
Jep, tuokin voi olla jostain huonoon kuntoon menneestä lastenpyörästä mikä on jo hävitetty. Yhden lastenpyörän laitoin Toriin annetaan ilmoituksella jossa oli takavannekin vähän vääntynyt kun sen päälle peruutettiin ja kaikkea muutakin korjattavaa/laitettavaa löytyi, meni 20 min kun laitoin ilmoituksen niin soitettiin ja 15 min sisällä haettiin pois. Sanoi ettei keksinyt muuta mitä tuoda, niin toi kahvipaketin.Toivottavasti kaupat syntyvät tavalla jos toisella ja pyörä löytää uuden omistajan
Ja joo, noita avaimia kyllä tuntuu löytyvän mutta ei sitten sitä kohdetta mihin sopisivat..täälläkin pyörii parit kummalliset avaimet mutta en arvaa laittaa niitä pois kun kuitenkin käy vanhanaikainen eli pian ulisen missä ne avaimet on???!!
Tai - että on avaimet ja niissä hienot avaimenperät ja ihanjustiinsaäsken käpälissä käsitellytkin ja sitten...wiuhwips! "Siis...missä ne avaimet on mitkä mä laitoin tähän pöydälle ihan äsken?? Kukaan tietääkö nähnytkö?? Ihan varmasti laitoin ne tähän....että missäköhän...??"
Mullakin on just kahvimuki nokan edessä.Kuumaa pannukahvia
Paaaaaaljon maitoa ...Kuumaa pannukahvia
Ei kahvia saa maidolla pilata...eikä sokerilla..eikä millään!!!Paaaaaaljon maitoa ...
Eli oikeestaan...se ois sitten maitoa kahvilla
Eikä mulle kiitos yhtään enää vähälle ajalle ollenkaan. Kyllä tää tämän aamuinen satsi piisaa taatusti jo moneksi viikoksi...kun en raaskinut viemäriinkään heittää...
Saapas...tai siis voipas* turhan hyvässä muistissa jalkine- viisastelut*Ei kahvia saa maidolla pilata...eikä sokerilla..eikä millään!!!
Maitokahvia..hymphffff...hh
Maitoa pitää olla loraus kahvissa. Muuten sitä ei voi juoda.Ei kahvia saa maidolla pilata...eikä sokerilla..eikä millään!!!
Maitokahvia..hymphffff...hh
Voipas...on rasvaa tiiän tiiän...Saapas...tai siis voipas* turhan hyvässä muistissa jalkine- viisastelut*
Makuasioita nääs, ei voi kiistellä - lällätiläää
...sinäkin Brutukseni..*mutisee ja hörppää ihanaa maidotonta kahviaan*Maitoa pitää olla loraus kahvissa. Muuten sitä ei voi juoda.