The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon kyllä nyt niin unenpöpperössä etten näemmä etes tiiä mitä teenkään:oops:..

Mä oon menny keittämään pannullisen kahvia:confused::oops:o_O:cautious:???!!!
Uskomattoman makuelämyksen saa myös sillai kun tuumii, että kannullinen teetä syntyy näppärimmin kahvinkeittimellä. Kunhan putsaa pannun huolella.
Sit vaan vettä keittimeen ja pari teepussia kannuun.
Mut totisesti kannattaa myös poistaa suodattimesta eilisiltaiset kahvinpurut...
 
Softy
Uskomattoman makuelämyksen saa myös sillai kun tuumii, että kannullinen teetä syntyy näppärimmin kahvinkeittimellä. Kunhan putsaa pannun huolella.
Sit vaan vettä keittimeen ja pari teepussia kannuun.
Mut totisesti kannattaa myös poistaa suodattimesta eilisiltaiset kahvinpurut...
Tai teekeitin niin ko mulla. Siihen voi laittaa teepussin tai teepuruja.
 
Uskomattoman makuelämyksen saa myös sillai kun tuumii, että kannullinen teetä syntyy näppärimmin kahvinkeittimellä. Kunhan putsaa pannun huolella.
Sit vaan vettä keittimeen ja pari teepussia kannuun.
Mut totisesti kannattaa myös poistaa suodattimesta eilisiltaiset kahvinpurut...
Makuelämyksen lisäksi tuossahan tulee ihan takuuvarmaa heräämistäkin :D
 
Nö höh. Jospa se pilvipeitto hoksais hajaantua matkoihinsa(y)...just olin lukevinani että tänään on jossain päin luvattunna ukkospuuskiakin:unsure:...vaikka onhan ne taas toisaalta hurjan kauniita:) mutta sitten niissä on se tuhoefekti:cautious:....
Ukkonen on tosi kaunis ja kunnioitusta kummasti herättävä luonnonvoima:love:, mutta joo sen kanssa pitää olla varovainenkin.
Sama täälä.
...ja sä oot varmaan ihan murheenmurtama koska kaipaat aurinkoa ja kuumuutta ja kunnon intiaanikesää!!:geek::barefoot::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Oho!
Kello jo puoltapäivää ja tää yks haahuilee vielä aivan silmät unihiekassa ja unipörrössä ja...vissiin pitäs katella ylleenkin jotain oikeeta vaatettakin kun sitä tiiä milloin pölähtää ulko- ovesta ketäkin sisälle:oops:...vellokset kylillä jo...


Tästä tulee kyllä niiiin hitaan sunnuntain päivää että :D
 
Eilen aloin kauppaan äidin vanhaa pyörää yhdelle meidän talolaiselle miehelle. Jos hän ei osta, kyselee opiskelijakavereiltaan. Piti käyttää vähän CRC:tä että sai lukon toimiin. Renkaissakin näyttää pysyvän ilma. Oman maastopyörän avain ei ole vielä tullut vastaan mistään :(
Yhden avaimen löysin joka on samanlainen kuin tuohon menee mutta ei ollut tuon pyörän avain. Eikä sen toisenkaan maastopyörän, tiedä sitten minkä pyörän avain on.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Eilen aloin kauppaan äidin vanhaa pyörää yhdelle meidän talolaiselle miehelle. Jos hän ei osta, kyselee opiskelijakavereiltaan. Piti käyttää vähän CRC:tä että sai lukon toimiin. Renkaissakin näyttää pysyvän ilma. Oman maastopyörän avain ei ole vielä tullut vastaan mistään :(
Yhden avaimen löysin joka on samanlainen kuin tuohon menee mutta ei ollut tuon pyörän avain. Eikä sen toisenkaan maastopyörän, tiedä sitten minkä pyörän avain on.
Toivottavasti kaupat syntyvät tavalla jos toisella ja pyörä löytää uuden omistajan:)

Ja joo, noita avaimia kyllä tuntuu löytyvän mutta ei sitten sitä kohdetta mihin sopisivat:barefoot::D..täälläkin pyörii parit kummalliset avaimet mutta en arvaa laittaa niitä pois kun kuitenkin käy vanhanaikainen eli pian ulisen missä ne avaimet on???!!:D

Tai - että on avaimet ja niissä hienot avaimenperät ja ihanjustiinsaäsken käpälissä käsitellytkin ja sitten...wiuhwips! "Siis...missä ne avaimet on mitkä mä laitoin tähän pöydälle ihan äsken?? Kukaan tietääkö nähnytkö?? Ihan varmasti laitoin ne tähän....että missäköhän...??":D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Toivottavasti kaupat syntyvät tavalla jos toisella ja pyörä löytää uuden omistajan:)

Ja joo, noita avaimia kyllä tuntuu löytyvän mutta ei sitten sitä kohdetta mihin sopisivat:barefoot::D..täälläkin pyörii parit kummalliset avaimet mutta en arvaa laittaa niitä pois kun kuitenkin käy vanhanaikainen eli pian ulisen missä ne avaimet on???!!:D

Tai - että on avaimet ja niissä hienot avaimenperät ja ihanjustiinsaäsken käpälissä käsitellytkin ja sitten...wiuhwips! "Siis...missä ne avaimet on mitkä mä laitoin tähän pöydälle ihan äsken?? Kukaan tietääkö nähnytkö?? Ihan varmasti laitoin ne tähän....että missäköhän...??":D
Jep, tuokin voi olla jostain huonoon kuntoon menneestä lastenpyörästä mikä on jo hävitetty. Yhden lastenpyörän laitoin Toriin annetaan ilmoituksella jossa oli takavannekin vähän vääntynyt kun sen päälle peruutettiin ja kaikkea muutakin korjattavaa/laitettavaa löytyi, meni 20 min kun laitoin ilmoituksen niin soitettiin ja 15 min sisällä haettiin pois. Sanoi ettei keksinyt muuta mitä tuoda, niin toi kahvipaketin.

Laitan tuonkin sitten Toriin jos ei tuon miehen kautta löydä uutta omistajaa. Ja pitää se toinenkin maastopyörä jossain vaiheessa laittaa myyntiin. Se oma vanha on miestenrungolla ja jossain vaiheessa piti sitten saada naistenrungolla. Käytettynä kun osti niin ei paljoa maksanut. Varmaan oli jo siinäkin vaiheessa lukossa kun ei tullut katsottua onko lukko auki vai ei tai missä on avain.

Avaimet ja puhelimet on kyllä sellaisia mitä välillä etsitään.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Kahvista puheenollen kamala aamu!

Kolme kahvimukillista jäi puolitiehen koska aina tuli jotain. Amppari eteisessä. Nosturiauto tuli kiviä hakemaan. Karjuva pyykkikone kun joku pöllö :ninja: unohti aukaista vesihanan.

Siispä keitin uuden pannullisen kahvia. :p
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Paaaaaaljon maitoa (y)...
Eli oikeestaan...se ois sitten maitoa kahvilla:barefoot:

Eikä mulle kiitos yhtään enää vähälle ajalle ollenkaan. Kyllä tää tämän aamuinen satsi piisaa taatusti jo moneksi viikoksi:notworthy:...kun en raaskinut viemäriinkään heittää...
Ei kahvia saa maidolla pilata...eikä sokerilla..eikä millään!!! :eek:

Maitokahvia..hymphffff...hh:cautious:
 
Pyykinpesu ei taija muuten koskaanmilloinkaan loppua. Uskaltauduin laittaan ekan koneellisen pärräämään - pyyhkeitä - seuraavan kans pitää olla tarkkana(vaatteita) etten onnistu tekemään...jotain:oops:...

Eli koneellisen verran aikaa todellakin tokkeentua tähän päivään(y)!
Ja - ulkona ei sada enään.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä