The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta höpönassut :D

Yhdistetty kahvi & pirtelö nautittu. :coffee:

Kauppaan pitäisi lähtee,kuhan toi Prisma aukee klo 10
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Mä oon kyllä nyt niin unenpöpperössä etten näemmä etes tiiä mitä teenkään:oops:..

Mä oon menny keittämään pannullisen kahvia:confused::oops:o_O:cautious:???!!!
...kun teevettä mun piti laittaa:barefoot:....

Keskimmäinenkin tuli tähän viereeni kiehnäämään ja söpisemään että kun tuoksuu kivasti kahvi....että vois vaikka hänkin sitä ottaa...


Täällä sataa ropistellen vettä, aika ihanaa:love:....
 
Saapas nähä tuleeko tänään vettä vai alkaako aurinko paistamaan...mä haluisin auringonpaisteen :( Kisu ja softy saavat mun puolesta ottaa sateenropinat, mokomat sateesta diggaajat digidoggaajat:X3::cautious:
 
Saapas nähä tuleeko tänään vettä vai alkaako aurinko paistamaan...mä haluisin auringonpaisteen :( Kisu ja softy saavat mun puolesta ottaa sateenropinat, mokomat sateesta diggaajat digidoggaajat:X3::cautious:
Äläpä yhtään ala öriseen siellä heti aamusta moisesta asiasta:).... Katopa kun sateen jälkeen pompsahtaa aurinko esiin!*hihkasee*
Ja nythän tuolla vaan vähäsesti enää tihkuttaa, taivaankansi kirkastumassa(y)
Kyllä sä oot yks hätäpöksy*pörröttää pääkkösen sekaisemmaks*
 
Äläpä yhtään ala öriseen siellä heti aamusta moisesta asiasta:).... Katopa kun sateen jälkeen pompsahtaa aurinko esiin!*hihkasee*
Ja nythän tuolla vaan vähäsesti enää tihkuttaa, taivaankansi kirkastumassa(y)
Kyllä sä oot yks hätäpöksy*pörröttää pääkkösen sekaisemmaks*
Täällä ei sada mutta ilma on nihkee ja taivas paksun pilvipeiton takana piilossa..siis se kirkas kesätaivas. :unsure:
 
Täällä ei sada mutta ilma on nihkee ja taivas paksun pilvipeiton takana piilossa..siis se kirkas kesätaivas. :unsure:
Nö höh. Jospa se pilvipeitto hoksais hajaantua matkoihinsa(y)...just olin lukevinani että tänään on jossain päin luvattunna ukkospuuskiakin:unsure:...vaikka onhan ne taas toisaalta hurjan kauniita:) mutta sitten niissä on se tuhoefekti:cautious:....
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä