The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tähän tottuu kun on asunut koko ikänsä kerrostalossa. :)
Minusta olis outoa asua omakotitalossa tai rivarissa. Mutta ei mahdotonta.
Joo tiiän kun asuin lapsuus/nuoruuden kerrostalossa :) Ohan se muutto mullakin eessä jossain vaiheessa takas kerrostaloon....rivarissa asumista kokeillut kanssa ja en tykännyt senkään vertaa. Vantaalla takapihalle tuli känniset naapurit ja/tai heidän känniset vieraat aina kun eksyivät omista ovistaan tai eivät muuten vaan löytäneet omia oviaan:mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Do dii. Joudut itse kourimaan. :unsure:
Nih:barefoot:....ja mietis nyt, siinä on kuules nautinnot aika skutsissa - vaikka mun pakarat onkin namuset:p, ihan ot- huomio vaan:oops: - kun puristelen ja painelen ja kourin ja....kroppa on ihan korkkiruuvina kierossa:notworthy:

Syvävenyttelyliikkeitäkin oon varovasti kipua vastaan tehny muttakun :notworthy:....

Missä se hyvähaltiakummikeiunen oikein luuraa kun sen taikasauvaa tarttis:cautious:...?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Softy
Nih:barefoot:....ja mietis nyt, siinä on kuules nautinnot aika skutsissa - vaikka mun pakarat onkin namuset:p, ihan ot- huomio vaan:oops: - kun puristelen ja painelen ja kourin ja....kroppa on ihan korkkiruuvina kierossa:notworthy:

Syvävenyttelyliikkeitäkin oon varovasti kipua vastaan tehny muttakun :notworthy:....

Missä se hyvähaltiakummikeiunen oikein luuraa kun sen taikasauvaa tarttis:cautious:...?
https://anna.fi/hyvinvointi/liikunta/alaselkakipujen-syyna-kireat-pakaralihakset-tee-nama-5-rentouttavaa-pakaravenytysta/
 
Olen huomannut viimeaikoina olevani tosi väsynyt, väsynyt ja surullinen. Ruokakaan ei maistu ja tulee täysinäinen tunne hetkessä kun yritän syyä jotain. Nukuttais koko ajan mutta kun menen nukkumaan, huomaan oottavani vaan että tulis jo aamu...ihan kun alkais kaikkien pettymysten jälkeen olemaan reppu liian raskas kantaa ja alkais masentumaan.

Keskustelemassa kävin aikasemmin jo kun tuntui että tarttis laittaa palapelin palat elämässä kasaan ja se auttoi...mutta nyt tuntuu taas kyllä tosi raskaalta olo, eikä suinkaan kiloissa. Sitä mä vaan ihmettelen että miks just nyt...nyt kun asiat ovat alkaneet sujumaan ja muutosta tullut ja ois niin paljon tulossa lisää...niin miks just nyt pitää sitten olla tällanen v-mäinen olo niinkun kaikki olis paskaa paitsi kusi.
 
Olen vissiin ennenkin sanonut, mutta mulla on ollut vain kaksi kotia. Lapsuudenkotini ja kototönö joka hankittiin lasteni kodiksi.

Kaikki muut on ollu vaan osoitteita.
*halaaruttaan*
Niin...elämä kuljettaa yllätyksellisesti. Niistä osoitepaikoistakin on hyvä edes jotenkin tehdä itselleen pienesti pesäkoloa jotta olis hiukan helpompaa olla...
 
Softy
Olen huomannut viimeaikoina olevani tosi väsynyt, väsynyt ja surullinen. Ruokakaan ei maistu ja tulee täysinäinen tunne hetkessä kun yritän syyä jotain. Nukuttais koko ajan mutta kun menen nukkumaan, huomaan oottavani vaan että tulis jo aamu...ihan kun alkais kaikkien pettymysten jälkeen olemaan reppu liian raskas kantaa ja alkais masentumaan.

Keskustelemassa kävin aikasemmin jo kun tuntui että tarttis laittaa palapelin palat elämässä kasaan ja se auttoi...mutta nyt tuntuu taas kyllä tosi raskaalta olo, eikä suinkaan kiloissa. Sitä mä vaan ihmettelen että miks just nyt...nyt kun asiat ovat alkaneet sujumaan ja muutosta tullut ja ois niin paljon tulossa lisää...niin miks just nyt pitää sitten olla tällanen v-mäinen olo niinkun kaikki olis paskaa paitsi kusi.
Höh :( *hali* :love:
 
Olen huomannut viimeaikoina olevani tosi väsynyt, väsynyt ja surullinen. Ruokakaan ei maistu ja tulee täysinäinen tunne hetkessä kun yritän syyä jotain. Nukuttais koko ajan mutta kun menen nukkumaan, huomaan oottavani vaan että tulis jo aamu...ihan kun alkais kaikkien pettymysten jälkeen olemaan reppu liian raskas kantaa ja alkais masentumaan.

Keskustelemassa kävin aikasemmin jo kun tuntui että tarttis laittaa palapelin palat elämässä kasaan ja se auttoi...mutta nyt tuntuu taas kyllä tosi raskaalta olo, eikä suinkaan kiloissa. Sitä mä vaan ihmettelen että miks just nyt...nyt kun asiat ovat alkaneet sujumaan ja muutosta tullut ja ois niin paljon tulossa lisää...niin miks just nyt pitää sitten olla tällanen v-mäinen olo niinkun kaikki olis paskaa paitsi kusi.
*halaan*
...ehkä sä vasta nyt huomaat ja tunnet konkreettisesti ne kaikki kuviot ja tilanteet missä olet ollut ja niiden taakka purkautuu nyt...että oot sallimassa itelles irtipääsyä...

Sitä vaan tarvii toisinaan isoa siivousta ja tyhjennystä ennenkuin pystyy nauttimaan kaikesta ilosta ja onnesta.... Pidä huoli itestäsi, oikeesti, ja ihan puhtaasti koko pienensuuren sydämes voimin ota vastaan itelles jokainen onnen hetki :love:
Oot sen ansainnut, hanipöö :)
 
*halaan*
...ehkä sä vasta nyt huomaat ja tunnet konkreettisesti ne kaikki kuviot ja tilanteet missä olet ollut ja niiden taakka purkautuu nyt...että oot sallimassa itelles irtipääsyä...

Sitä vaan tarvii toisinaan isoa siivousta ja tyhjennystä ennenkuin pystyy nauttimaan kaikesta ilosta ja onnesta.... Pidä huoli itestäsi, oikeesti, ja ihan puhtaasti koko pienensuuren sydämes voimin ota vastaan itelles jokainen onnen hetki :love:
Oot sen ansainnut, hanipöö :)
Jotenkin tuntuu vaan siltä että nyt alkaa keho reagoimaan kaikkiin pettymyksiin mitä tässä on ollut...erityisesti viimeinen vuosi on ollut ihan todella raskas henkisesti. Nyt sitten pitäis asioiden alkaa vihdoinkin näyttämään paremmilta niin keho ei jaksakaan. Tuntuu että oon kipeenäkin vähänväliä.:confused:
 
Olen huomannut viimeaikoina olevani tosi väsynyt, väsynyt ja surullinen. Ruokakaan ei maistu ja tulee täysinäinen tunne hetkessä kun yritän syyä jotain. Nukuttais koko ajan mutta kun menen nukkumaan, huomaan oottavani vaan että tulis jo aamu...ihan kun alkais kaikkien pettymysten jälkeen olemaan reppu liian raskas kantaa ja alkais masentumaan.

Keskustelemassa kävin aikasemmin jo kun tuntui että tarttis laittaa palapelin palat elämässä kasaan ja se auttoi...mutta nyt tuntuu taas kyllä tosi raskaalta olo, eikä suinkaan kiloissa. Sitä mä vaan ihmettelen että miks just nyt...nyt kun asiat ovat alkaneet sujumaan ja muutosta tullut ja ois niin paljon tulossa lisää...niin miks just nyt pitää sitten olla tällanen v-mäinen olo niinkun kaikki olis paskaa paitsi kusi.
Iso halaus :love: :(
 
Jotenkin tuntuu vaan siltä että nyt alkaa keho reagoimaan kaikkiin pettymyksiin mitä tässä on ollut...erityisesti viimeinen vuosi on ollut ihan todella raskas henkisesti. Nyt sitten pitäis asioiden alkaa vihdoinkin näyttämään paremmilta niin keho ei jaksakaan. Tuntuu että oon kipeenäkin vähänväliä.:confused:
Niin...kyllähän se purkautuu väkisinkin ulos tavalla tai toisella kun on joutunut kasassa pysymään ja olemaan vahvana. Mutta kun heikkokin saa olla ja pyytää apua. Eikä kaikkea tarvitse sietää.

Omat voimavarat ovat rajalliset, palautumaankin pitää pystyä... Sun pitää helliä ja hemmotella itteäs, rakastaa itteäs enemmän kuin koskaan. Ja jämäkästi sanoa EI niille asioille, tilanteille, ihmisillekin jotka syövät energiaasi. Omasta elämästäsi kuitenkin on kyse*halaan*....

Mutta ikinäkoskaanmilloinkaan älä ajattele ettetkö onnea ansaitsisi sinäkin. Otat sen vastaan isosti avosylin ja nautit siitä häpeämättömästi :)!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä