Softy
Tuli vähä erikoinen piirakka mutta tätä syö makean nälkään.
Tossa on kultaseni semmoinen juttu, että menee aina oma aikansa antaessaan itsellensä anteeksi.Olen huomannut viimeaikoina olevani tosi väsynyt, väsynyt ja surullinen. Ruokakaan ei maistu ja tulee täysinäinen tunne hetkessä kun yritän syyä jotain. Nukuttais koko ajan mutta kun menen nukkumaan, huomaan oottavani vaan että tulis jo aamu...ihan kun alkais kaikkien pettymysten jälkeen olemaan reppu liian raskas kantaa ja alkais masentumaan.
Keskustelemassa kävin aikasemmin jo kun tuntui että tarttis laittaa palapelin palat elämässä kasaan ja se auttoi...mutta nyt tuntuu taas kyllä tosi raskaalta olo, eikä suinkaan kiloissa. Sitä mä vaan ihmettelen että miks just nyt...nyt kun asiat ovat alkaneet sujumaan ja muutosta tullut ja ois niin paljon tulossa lisää...niin miks just nyt pitää sitten olla tällanen v-mäinen olo niinkun kaikki olis paskaa paitsi kusi.
Kyllä minunkin mielestä kerrostalossa saa olla introvertti kaikkein eniten rauhassa naapureilta. Rivareissa ja ok-talo-alueilla tuntuu olevan naapurit kaikkein eniten läsnä.Ookooteessä asuessa naapureita ei ollu ihan naapurissa mutta ne tunsi kaikki.
Täs nukkumaluukun taloyhtiössä taas on 24 huoneistoa enkä mä kuuden vuoden jälkeenkään tunne ketään edes etunimeltä.
Mieli ja keho kulkee käsi kädessä, niin se on.Jotenkin tuntuu vaan siltä että nyt alkaa keho reagoimaan kaikkiin pettymyksiin mitä tässä on ollut...erityisesti viimeinen vuosi on ollut ihan todella raskas henkisesti. Nyt sitten pitäis asioiden alkaa vihdoinkin näyttämään paremmilta niin keho ei jaksakaan. Tuntuu että oon kipeenäkin vähänväliä.
Mut toisaalta haitarin- ja rummunsoitto, sekä keskiyöllä suihkussa laulaminen onnistuu parhaiten omakotitalossa.Kyllä minunkin mielestä kerrostalossa saa olla introvertti kaikkein eniten rauhassa naapureilta. Rivareissa ja ok-talo-alueilla tuntuu olevan naapurit kaikkein eniten läsnä.
On tietysti, kuka mistäkin tykkää. Mutta se ei pidä paikkaansa, että kaikki unelmoisivat ok-talossa asumisesta, jonkinlainen myytti sekin.Mut toisaalta haitarin- ja rummunsoitto, sekä keskiyöllä suihkussa laulaminen onnistuu parhaiten omakotitalossa.
Asioissa on aina puolensa.
No häh nyt?! Kait sitä saa olla just semmonen kuin on asupa missä tahansa.... Eihän sitä tartte suustaan kiinni jäädä, ihan hyvin riittää jos kohdatessaan huikkaa moit tai huiskauttaa käpäläänsä laiskasti tai örisee ...Kyllä minunkin mielestä kerrostalossa saa olla introvertti kaikkein eniten rauhassa naapureilta. Rivareissa ja ok-talo-alueilla tuntuu olevan naapurit kaikkein eniten läsnä.
No joo, aina eisiinä okt:ssa asu se onnellinen perhe eikä se ole se " onni ja autuus"... Jokaiselle omansa ja - jos ei se nyt jo ole niin sitten niitä unelmiaan kohti ...On tietysti, kuka mistäkin tykkää. Mutta se ei pidä paikkaansa, että kaikki unelmoisivat ok-talossa asumisesta, jonkinlainen myytti sekin.
Eipä mulla koskaan okt, pari farkkuvolvoa 1,7 lasta tai noutajatyyppinen koira ollu koskaan mikäänMutta nyt ei saa käsittää väärin, että mollaisin tässä ok-talossa asuvia, en tietenkään.
Kyllä se on hienoa, jos on kiva piha, varsinkin kesällä.
Noin minullakin usein käy.Toinen pala piirakkaa oli liikaa.
Pääsääntöisesti tuota ensimmäistäSiis tarkoittaako tuo tsih oluen/siiderin avaamista vai aivastamista? Oon aika usein miettinyt että mitä jengi tekee sillon kun ne tsihahtelee täällä
Ok, mä oon aina tähän saakka luullut että mm. softy aivastaa sillon kun kirjoittaa pelkän 'tsih' sanan viestiin.Pääsääntöisesti tuota ensimmäistä
...mutta mä kyllä aivastan tuolla tavalla
Silloin tölkki sihahtaa auki.Ok, mä oon aina tähän saakka luullut että mm. softy aivastaa sillon kun kirjoittaa pelkän 'tsih' sanan viestiin.
Niin on ja Amityville on totta ja ihmissudet myös.Ja kuu on juustoa.
Hei mä oon tässä, älä enää ikävöi...