The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olen huomannut viimeaikoina olevani tosi väsynyt, väsynyt ja surullinen. Ruokakaan ei maistu ja tulee täysinäinen tunne hetkessä kun yritän syyä jotain. Nukuttais koko ajan mutta kun menen nukkumaan, huomaan oottavani vaan että tulis jo aamu...ihan kun alkais kaikkien pettymysten jälkeen olemaan reppu liian raskas kantaa ja alkais masentumaan.

Keskustelemassa kävin aikasemmin jo kun tuntui että tarttis laittaa palapelin palat elämässä kasaan ja se auttoi...mutta nyt tuntuu taas kyllä tosi raskaalta olo, eikä suinkaan kiloissa. Sitä mä vaan ihmettelen että miks just nyt...nyt kun asiat ovat alkaneet sujumaan ja muutosta tullut ja ois niin paljon tulossa lisää...niin miks just nyt pitää sitten olla tällanen v-mäinen olo niinkun kaikki olis paskaa paitsi kusi.
Tossa on kultaseni semmoinen juttu, että menee aina oma aikansa antaessaan itsellensä anteeksi.
Sitä ennen hyviinkin juttuihin törmätessään ne tuntuu vaan siltä, että ansaitsenko minä tämän.

Paskalla fiiliksellä pikkulintujen laulukin kuulostaa vittuilulta.
Avuksi heitetty köysi näyttää hirttoköydeltä.
Been there, done that, dont ask.

Ota kesä vastaan. Äläkä suhtaudu siihen siten, että kohta on talvi taas.
Minä paraskin sanoja... tiedän hyvin, että jos ei o kesää nähnyt moneen vuoteen niin se on liian hyvää ollakseen totta.
 
Ookooteessä asuessa naapureita ei ollu ihan naapurissa mutta ne tunsi kaikki.

Täs nukkumaluukun taloyhtiössä taas on 24 huoneistoa enkä mä kuuden vuoden jälkeenkään tunne ketään edes etunimeltä.
Kyllä minunkin mielestä kerrostalossa saa olla introvertti kaikkein eniten rauhassa naapureilta. Rivareissa ja ok-talo-alueilla tuntuu olevan naapurit kaikkein eniten läsnä.
 
Jotenkin tuntuu vaan siltä että nyt alkaa keho reagoimaan kaikkiin pettymyksiin mitä tässä on ollut...erityisesti viimeinen vuosi on ollut ihan todella raskas henkisesti. Nyt sitten pitäis asioiden alkaa vihdoinkin näyttämään paremmilta niin keho ei jaksakaan. Tuntuu että oon kipeenäkin vähänväliä.:confused:
Mieli ja keho kulkee käsi kädessä, niin se on.
Mutta kyllä se siitä.
 
Kyllä minunkin mielestä kerrostalossa saa olla introvertti kaikkein eniten rauhassa naapureilta. Rivareissa ja ok-talo-alueilla tuntuu olevan naapurit kaikkein eniten läsnä.
No häh nyt?! Kait sitä saa olla just semmonen kuin on asupa missä tahansa.... Eihän sitä tartte suustaan kiinni jäädä, ihan hyvin riittää jos kohdatessaan huikkaa moit tai huiskauttaa käpäläänsä laiskasti tai örisee :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mutta nyt ei saa käsittää väärin, että mollaisin tässä ok-talossa asuvia, en tietenkään.
Kyllä se on hienoa, jos on kiva piha, varsinkin kesällä.
Eipä mulla koskaan okt, pari farkkuvolvoa 1,7 lasta tai noutajatyyppinen koira ollu koskaan mikään
must- pakkosaada- asia.

Lapsiluku vaan kun meni yli ton maagisen, niin sopivan kokoisia kämppiä ei sit budjettisopivasti löytynytkään. Paitti se ookootee. Jonka pihaan oli pakko ostaa farkkuvolvo ja toinen, että pääsi pihalta poiskin.
Ja kun ne oli niin sit oli tilaa koirallekin.

Nyt mulle riittää kälyisempikin luukku asumiseen enkä kummempaa tartte. Mut kotia tästä ei tule vaikka seisoisin päälläni.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä