Kauniita unikuvia*pus*Nukkumaan öitä
...meinaat sitten ens yön nähdä mörkiäisunia kun kasvatat ton pikkunälkäs hurjistuneeksi isonäläksi...Iltaa!
Piti päivän päätteeksi vielä loikata autoon ja huristella liki työmaata kun duunissa painaneelta mieheltä loppui virta. Nyt sit hotellilla enkä älynnyt ostaa itselleni iltapalaa ja massua kurnii.
Millään en kyl enää viitsi pukea ja ajaa abcille, en. Vaikka siellä ois herkku-hampurilaisia. Ooijoijoi...
Muistin, että autossa on äitienpäiväkakkua minkä mummo pakkasi matkaan. Nyt kelpaa!...meinaat sitten ens yön nähdä mörkiäisunia kun kasvatat ton pikkunälkäs hurjistuneeksi isonäläksi...
Kuin nopeesti oisit syömässä jotain, vaikka niitä herkkuhampurilaisia, jos nyt laittasit vaatteet päälles ja ....
Neitokaisella on ny pahanlaatuinen logistiikkaongelma jos työmaalta loppuu virta ja muualta muonat?Iltaa!
Piti päivän päätteeksi vielä loikata autoon ja huristella liki työmaata kun duunissa painaneelta mieheltä loppui virta. Nyt sit hotellilla enkä älynnyt ostaa itselleni iltapalaa ja massua kurnii.
Millään en kyl enää viitsi pukea ja ajaa abcille, en. Vaikka siellä ois herkku-hampurilaisia. Ooijoijoi...
*phiuuu*Muistin, että autossa on äitienpäiväkakkua minkä mummo pakkasi matkaan. Nyt kelpaa!
Saattaa olla ettei mies ois kauheasti arvostanut jos sä olisit tupsahtanut hotelliin yöksi sen seuraksi.Neitokaisella on ny pahanlaatuinen logistiikkaongelma jos työmaalta loppuu virta ja muualta muonat?
Tekis mieli sanoa, että palkkaas minut kaudeksi ja unohda tommoiset ongelmat ja koneiden tankkaukset ja unohda kirjanpitäjä joka kadottaa kymmeniä tuhansia. Unohda työntekijät jotka katoavat myymään kahvia. Minä katoan korkeintaan ryyppyreissuille, mut niiden takia ei ole koskaan jäänyt mitään tekemättä.
...kylläpä siellä nyt kuumotellaan...Ihana kun ulkona on niin lämmin että vieläkin voi pitää ikkunan auki...Kesä on tulossa jonkinsortin kohinalla ja johan sitä kaivattiinkin...hirveesti tekis mieli tehdä uus viikon reissu kotipuoleen tänä kesänä...en vaan ole uskaltanut sanoa sitä sisaruksille ääneen etteivät ala intoilemaan liikaa.
Kuinkas toi liittyy asiaan?Saattaa olla ettei mies ois kauheasti arvostanut jos sä olisit tupsahtanut hotelliin yöksi sen seuraksi.
Mutku sitten alkaa se sama ''Muuta tänne päin'' ja ''Mikset muuta tänne päin asumaan'' ja ''Tää on sun kotiseutua sun pitäis muuttaa tänne päin asumaan'' ja mä oon sitten ihan tunteitteni kanssa...kylläpä siellä nyt kuumotellaan...
Tee vaan ihmeessä moinen reissu jos siihen avautuu tilaisuutta ! Hyvää se tekee sullekin ...
Mikset sitten muuta?Mutku sitten alkaa se sama ''Muuta tänne päin'' ja ''Mikset muuta tänne päin asumaan'' ja ''Tää on sun kotiseutua sun pitäis muuttaa tänne päin asumaan'' ja mä oon sitten ihan tunteitteni kanssa
Siten, että kun se virran loppuminen tarkoitti että miehestä loppui virta. Ei siis jaksanut ajella enää kotiin jotta oltais taas aamuviideltä startattu työmaansuuntaan. Ja mä ajelin siksi tänne liki hotellille.Kuinkas toi liittyy asiaan?
Koska elämä ei ole niin mustavalkoista ja aina ei vaan voi ajatella itseään vaan välillä täytyy ajatella muitakin.Mikset sitten muuta?
Muuttiko se sun luo?Päivän opetus. Älä sano naapurille sanaakaan. Siitä ei pääse eroon enään.
Ole etäinen, kiukkuinen ja erakko.
ei sentään. vähän joutui käskeen pois kun ei ymmärtänyt muuten.Muuttiko se sun luo?
...eli ole suomalainen.Päivän opetus. Älä sano naapurille sanaakaan. Siitä ei pääse eroon enään.
Ole etäinen, kiukkuinen ja erakko.
No logistiikkavika se on sekin jos turhaan tarttee reissata.Siten, että kun se virran loppuminen tarkoitti että miehestä loppui virta. Ei siis jaksanut ajella enää kotiin jotta oltais taas aamuviideltä startattu työmaansuuntaan. Ja mä ajelin siksi tänne liki hotellille.
Ei asiaanliittymättömyys ole sinua ennen haitannut.Kuinkas toi liittyy asiaan?