Softy
Mä en ole koskaan tykännyt kuumuudesta. Pakkasen kestää paremmin....sssshhhhh...ei lämmä luita riko...
Mä en ole koskaan tykännyt kuumuudesta. Pakkasen kestää paremmin....sssshhhhh...ei lämmä luita riko...
...ja kohta sataa lunta kun nuin toivotaan.....Mä en ole koskaan tykännyt kuumuudesta. Pakkasen kestää paremmin.
Täällä syötiin sama aamiainen jo 3.30 tosin paahtoleipää oli viel kaverina.Mä menen nyt munien ja pekonien paistoon.
...ja kohta sataa lunta kun nuin toivotaan.....
..koetas nyt olla siellä...hyvä kun aurinko pienesti paistaa, ei siellä vielä lämmintä oo
Mulle tuli kuuma...koetas nyt olla siellä...hyvä kun aurinko pienesti paistaa, ei siellä vielä lämmintä oo
Mä voin hieroa ja mulla on kauratyyny.Mun pakara sanoi muuten aika ilkeesti *naps* kun kävin viemässä kukkia....
Arvaapa vaan onko nyt sitten makuinen? No on...lämpö- ja syvähieronta ois nyt enemmän kuin nams
(...hautuumaalla oli muuten kaunista...aurinko siivilöityi alueelle sädekimppuina ja linnut lauloivat...ja rakkaus ei kuole koskaan...)
...vähennä vaatetta*kohentelee villasukkiaan*Mulle tuli kuuma.
Ai siulta? Ok....vähennä vaatetta*kohentelee villasukkiaan*
Mä voin hieroa ja mulla on kauratyyny.
*ufopääkkönen*...nainen, sie oot nopee liikkeissäs! Tosin mulla mikn lämmin oo, villahousujakin vissiin ikävä...Ai siulta? Ok.
No johan on taas....heti kun mittari lämpenee alkaa tunteetkin kuumeta.Olisko kuuman päiväkahvin paikka kisun kanssa?
No johan on taas....heti kun mittari lämpenee alkaa tunteetkin kuumeta.
Mä sain tänään minttupurkkaa ja suklaata...kelpaako?Tekee mieli makeeta.
Aineksia olis luumupiirakkaan.