On kyllä järisyttävä biisiIhana! Yks mun lemppareista!
On kyllä järisyttävä biisiIhana! Yks mun lemppareista!
Soitan äidille onnittelupuhelun, eipä muuta kun eipähän mulla muita äitejä olekaan. Asuu tuhannen kilometrin päässä niin en jouva lähtiä käymään.Onko teillä odotettavissa mitään spektaakkeleja huomiseksi äitienpäiväksi? Meillä ei mitään erityistä ohjelmaa luvassa.
...mä sain jo kortit ja lahjukset tässä viikon aikana kun ei nuo malttaneet eivätkä pystyneetkykeneet piilottelemaan lahjojaan multaOnko teillä odotettavissa mitään spektaakkeleja huomiseksi äitienpäiväksi? Meillä ei mitään erityistä ohjelmaa luvassa.
Kunhan vähän härnäsin, olit ihan oikeessa, ja olet piristävän tunteva ja lämmin ihminen. Maailma kaipaa enemmän freeze cateja...jos mua meinaat, niin e oo. Usko tai oo uskomati, ihan sama.
Kipeeks oon vissiin tulossa. Oon tukkosen olonen ja kroppaa jäytää. Mikä on ihan sikapjaiskojuttu koska nyt ei vaan kävis sairastelu. Mutta koska viikolla tuli oltua hövelinä se "sairaan hyvä jätkä" ja kilttinä tyttönä tein yhden paskahomman, missä sitten taisin kylmettyä niin...*huokaan*
Mutta. Kun mulla kohta on talo hiljasena niin teen itelleni lämpimän juoman. Missä on runsaasti naista väkevämpää. No, mun tapauksessa sitä ei tartte paljoa olla...
...mitä sä oot vedellytKunhan vähän härnäsin, olit ihan oikeessa, ja olet piristävän tunteva ja lämmin ihminen. Maailma kaipaa enemmän freeze cateja.
Ansaitset kyllä lämpimän juoman.
Anopin luo mennään kahville,ostettiin ruukkuruusu. Oma äiti on haudassa,sinne vein jo viime viikolla helmililjojaOnko teillä odotettavissa mitään spektaakkeleja huomiseksi äitienpäiväksi? Meillä ei mitään erityistä ohjelmaa luvassa.
Kais...halaaruttaan sua*rutistaa*Anopin luo mennään kahville,ostettiin ruukkuruusu. Oma äiti on haudassa,sinne vein jo viime viikolla helmililjoja
Kiitos muruKais...halaaruttaan sua*rutistaa*
Neljä punaista ruusua. Niin ipanoitten kans aateltiin. Ja - säänkestävä kortti. Yhteisaskarteluna.
Höh...auttaisko jos mies hiukan hieroisi ?Mokoma niska ja olkapää vielläkin kiukuttelee,saunan lämpö vähän helpotti mutta ei kokonaan
Isäntä jo hieroiHöh...auttaisko jos mies hiukan hieroisi ?
Se on enemmän kuin hyvä että siellä on tlc-hoidot kohdillaanIsäntä jo hieroi
On joo laitoin viellä lämpöpullonSe on enemmän kuin hyvä että siellä on tlc-hoidot kohdillaan
Onneksipa tosiaan ei ollut karannut ja viipotellut mihinkäänKoirat haettu sisälle, näin hyvillä ilmoilla saavat olla pitempään. Toinen husky karkas tänään ihan tahtomattaan kun oli teräsvaijeri mennyt poikki mutta ei ollut lähtenyt vaeltelemaan Tontilta löytyi tai siis juoksi luo hetken huutelujen jälkeen
Kettinki sillekki pittää hommata, nuo muovitetut teräsvaijerit mennee poikki kun tulee joku reikä siihen muoviin ja vettä pääsee sinne sisään niin ruostuvat melko hopusti rikki.
...eikä jaksa kun nyt raatoiluttaa ja äksäilyttää ...tiiäkkö, vois vaikka humpsahtaa semmoseen upottavaan tyynymereen