The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onko teillä odotettavissa mitään spektaakkeleja huomiseksi äitienpäiväksi? Meillä ei mitään erityistä ohjelmaa luvassa.
...mä sain jo kortit ja lahjukset tässä viikon aikana kun ei nuo malttaneet eivätkä pystyneetkykeneet piilottelemaan lahjojaan multa :D

Mutta.
*ufopääkkönen*

Tänään mä sain - vissiin vahinkohöpinä sekin - kuulla että Jemma- nimisessä paikassa olis tiedossa lisäylläriä!!:confused:



Joten nyt on paha mennä sanomaan niin mitn miten huominen päivä menee ja mitä kaikkea tapahtuu.


Muuta kuin että meikäläinen vetistelee kuitenkin:notworthy:....mutta se nyt ei tuu yllärinä kenellekään :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais, epek ja feger
..jos mua meinaat:unsure:, niin e oo. Usko tai oo uskomati, ihan sama.

Kipeeks oon vissiin tulossa. Oon tukkosen olonen ja kroppaa jäytää. Mikä on ihan sikapjaiskojuttu koska nyt ei vaan kävis sairastelu. Mutta koska viikolla tuli oltua hövelinä se "sairaan hyvä jätkä" ja kilttinä tyttönä tein yhden paskahomman, missä sitten taisin kylmettyä niin...*huokaan*

Mutta. Kun mulla kohta on talo hiljasena niin teen itelleni lämpimän juoman. Missä on runsaasti naista väkevämpää. No, mun tapauksessa sitä ei tartte paljoa olla:barefoot::D...
Kunhan vähän härnäsin, olit ihan oikeessa, ja olet piristävän tunteva ja lämmin ihminen. Maailma kaipaa enemmän freeze cateja.
Ansaitset kyllä lämpimän juoman. :love:
 
Kunhan vähän härnäsin, olit ihan oikeessa, ja olet piristävän tunteva ja lämmin ihminen. Maailma kaipaa enemmän freeze cateja.
Ansaitset kyllä lämpimän juoman. :love:
...mitä sä oot vedellyt:cautious:
:D..ihana oot:love:

Mutta en, hei, ollenkaan ihmettele jos/ kun joku niin aattelis :oops:...vois tehdä terää kun ois jääpuikko pjärsiissä niin en ois liiaksi tämmönen pumppu edellä menijä:barefoot:
 
Koirat haettu sisälle, näin hyvillä ilmoilla saavat olla pitempään. Toinen husky karkas tänään ihan tahtomattaan kun oli teräsvaijeri mennyt poikki mutta ei ollut lähtenyt vaeltelemaan :) Tontilta löytyi tai siis juoksi luo hetken huutelujen jälkeen :)
Kettinki sillekki pittää hommata, nuo muovitetut teräsvaijerit mennee poikki kun tulee joku reikä siihen muoviin ja vettä pääsee sinne sisään niin ruostuvat melko hopusti rikki.
 
Koirat haettu sisälle, näin hyvillä ilmoilla saavat olla pitempään. Toinen husky karkas tänään ihan tahtomattaan kun oli teräsvaijeri mennyt poikki mutta ei ollut lähtenyt vaeltelemaan :) Tontilta löytyi tai siis juoksi luo hetken huutelujen jälkeen :)
Kettinki sillekki pittää hommata, nuo muovitetut teräsvaijerit mennee poikki kun tulee joku reikä siihen muoviin ja vettä pääsee sinne sisään niin ruostuvat melko hopusti rikki.
Onneksipa tosiaan ei ollut karannut ja viipotellut mihinkään (y)
Fiksu koiruus, mitä suotta hötkyilemään poies ruokakipon luota :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä