@maljakko Lämpimästi tervetuloa! Toivotaan, että tuo vuotosi oli vain "valemenkat" tai jotain muuta vaaratonta. Jos vuoto on nyt loppunut niin sehän lienee hyvä merkki. Tsemppiä varhaisultran odotteluun!
@Evangelina Voi ei, kylläpä nyt osaa piinata! Jos yhtään helpottaa niin mullakin vuosi silloin pari viikkoa sitten (6+ jotain) ihan isoja hyytymiä ja riekaleita, jonka jälkeen kohdusta löytyi elävä alkio. Mulla vuoto oli kaiketi hematoomaa. Eihän tässä toki vielä tiedä lopputuloksesta, mutta ainakin sen vuodon jälkeen kaikki näytti vielä ihan hyvältä.
Meillä oli tänään eka neuvola, olipa outoa kerrassaan. En pysty edelleenkään käsittämään, että raskauksia ei todenneta ultralla ekalla neuvolakäynnillä... Siellä sitä sitten keskusteltiin raskauden seurannasta ja ruokavalioista ja päihteiden käytöstä, vaikka ainoa mikä mulla liikkui mielessä oli että onkohan mitään raskautta enää edes. Pelkään uutta keskenmenoa, erityisesti keskeytynyttä sellaista, ihan sairaasti.
Jotain hyvää sentään. Neuvolasta saamassamme vihkosessa kerrottiin, että noin puolet odottajista kärsii pahoinvoinnista. Vain puolet! Siis toinen puoli ei kärsi! Mun lievät etovat olot ovat haihtuneet kuin tuhka tuuleen viimeisen viikon aikana, vaikka välillä kyllä vieläkin kuvittelen jotain pienen pientä etomista... Mutta luulen tosiaan että se on vain kuvitelmaa tai toiveajattelua.
Nännit on sentään vielä jonkin verran arat. Ja vatsaa nipistelee päivittäin, erityisesti iltaa kohti. Ja hirveä turvotus on päällä. Tuntuu että farkut pitää vaihtaa trikooseen heti kun pääsee kotiin, tai vähintään vetskari avata. Väsymyksestä en oikein osaa sanoa. En tunne kovin voimakasta väsymystä, mutta menen iltaisin kyllä jo ysin maissa pehkuihin...
Tänään oli taas vähän vaikea ja ahdistava päivä, mutta ehkäpä huominen on taas helpompi. Väliultrassa aiotaan käydä ennen 10+-viikon labroja, ettei tule turhaan rampattua niissä, jos vaikka kaikki ei olisikaan enää kunnossa. Mutta jos nyt viikon ainakin vielä malttais.
Vuoto on sentään pysytellyt poissa jo melkein neljä päivää!