..paitti että se rupes satamaan luntaNiin täälläki
Ikävämpää on se että säätiedotus lupaa jopa lumipyryjä...ihan amböliivöbul
Joo, saas nähdä miten jännäpaikkaa on nyt aamulla kun piti hätäpäissään vaihtaa kesikset alle...
..paitti että se rupes satamaan luntaNiin täälläki
Ikävämpää on se että säätiedotus lupaa jopa lumipyryjä...ihan amböliivöbul
En harrasta uhkapelejäTuleeko majuri pelaamaan pokeria?
Kyllä mä sulle uhkapelit näytän.En harrasta uhkapelejä
Täällä kans äsken satoi lunta,välillä paistaa aurinko. Saman tien onneksi sulaa poijes...paitti että se rupes satamaan lunta
Joo, saas nähdä miten jännäpaikkaa on nyt aamulla kun piti hätäpäissään vaihtaa kesikset alle...
Hmm pelit jooooKyllä mä sulle pelit näytän.
..tiiä sitä puissulamista ens viikolla kun viisaammat on sanonu että vois rätkiä urakalla lunta maahan ja se jäiskin päivän ajaksi....mutta kevättähän se tekeeTäällä kans äsken satoi lunta,välillä paistaa aurinko. Saman tien onneksi sulaa poijes.
Jep,pikku hiljaa sieltä kevät hiipii..tiiä sitä puissulamista ens viikolla kun viisaammat on sanonu että vois rätkiä urakalla lunta maahan ja se jäiskin päivän ajaksi....mutta kevättähän se tekee
Mastonin spray-maalit on kyllä tosi hyviä . Ensalkuun kannattaa testata vähemmän esilläolevaan paikkaan että saa tasaisen jäljen aikaiseksi...mutta mitä mä sua neuvomaan kun oot ihan proJalkalistoihin saa uppoamaan älyttömösti rahaa, jos aikoo uudet laittaa
Löysin tällaisen ja tällä käsittelen ainakin ovilistat
http://www.maston.fi/fi/etusivu/tuotetiedot/spraymaalit/kotimaalisarja/1801006/spraymaali-ovi-lista-ja-ikkunalistamaali-400ml
Jalkalistojen kohtalo selviää, kun arvioin niiden kunnon ensin. Ollaan vaikka ens alkuun ilman, jotta saan sitten kunnolliset.
Samoin kiukuttaa keittiökoneisen hinnat kaikkea ei pysty uusimaan kerralla.
Ai, sä tykkäät ja nää toimii? Kiva juttu, koska tällä tavalla homma menisi nopeammin kuin telalla. Toivottavasti onnistuu, tällä säästäisi ison tukun rahaa. Lisäksi alkuperäiset on oikeaa puuta eikä mdf:ää.Mastonin spray-maalit on kyllä tosi hyviä . Ensalkuun kannattaa testata vähemmän esilläolevaan paikkaan että saa tasaisen jäljen aikaiseksi...mutta mitä mä sua neuvomaan kun oot ihan pro
Säästä mahdollisimman moni alkuperäinen ja jos joku hajoaa laita uusi korvaava jonnekin vähän sivummalle niin ettei eroa huomaa.Ai, sä tykkäät ja nää toimii? Kiva juttu, koska tällä tavalla homma menisi nopeammin kuin telalla. Toivottavasti onnistuu, tällä säästäisi ison tukun rahaa. Lisäksi alkuperäiset on oikeaa puuta eikä mdf:ää.
Jep, täällä on ollut Mastonin maalit aika monessa käytössä mukanaAi, sä tykkäät ja nää toimii? Kiva juttu, koska tällä tavalla homma menisi nopeammin kuin telalla. Toivottavasti onnistuu, tällä säästäisi ison tukun rahaa. Lisäksi alkuperäiset on oikeaa puuta eikä mdf:ää.
Joo. Eikä ees vieraatTeilläkö niin on tehty..?
Olen pahoillaniJoo. Eikä ees vieraat
Nöyp, ei tuu moista lehtistä.Hei onko teille muille tullut "Kauppa suomi"-lehti viikonlopun aikana? Välissä oli -tietty- kärkkäisen mainoslahtinen.
Siinä sivulla 52 oli Arvi Pihkalan kirjoitus "kouluista tehtiin poliittisia aivopesukeskuksia..."
Siis en oo ikinä moista tuubaa edes tällä palstalla lukenut! On herralla jäänyt tasapainottavat pilsut nauttimati! Lukaiskaa jos löydätte.
Onpa!Nöyp, ei tuu moista lehtistä.
Ei vissiin kuitenkaan mikään paha menetys...
En ollu siellä päinkäänJoo. Eikä ees vieraat
Erittäin hyvä idea ja takapuolelle kantsii varmaan laittaa teippi ja kirjoittaa sijainti.Säästä mahdollisimman moni alkuperäinen ja jos joku hajoaa laita uusi korvaava jonnekin vähän sivummalle niin ettei eroa huomaa.