The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heiii:unsure::barefoot:...työ tiiätte mimmonen oon:oops:..pahimmillani:notworthy:...höpisen lässynläätä liiaksi:notworthy:

Voisin pitää suuni, kyllä!, muttakun...tulee jälkijunassa pääkköseen. Joten - koeta kestää mua eli skippaa yli(y) itkuvirteni sun muut....kiitos:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
  • Tykkää
Reactions: Kais
Jalkalistoihin saa uppoamaan älyttömösti rahaa, jos aikoo uudet laittaa :mad:
Löysin tällaisen ja tällä käsittelen ainakin ovilistat
http://www.maston.fi/fi/etusivu/tuotetiedot/spraymaalit/kotimaalisarja/1801006/spraymaali-ovi-lista-ja-ikkunalistamaali-400ml
Jalkalistojen kohtalo selviää, kun arvioin niiden kunnon ensin. Ollaan vaikka ens alkuun ilman, jotta saan sitten kunnolliset.
Samoin kiukuttaa keittiökoneisen hinnat :mad: kaikkea ei pysty uusimaan kerralla.
Mastonin spray-maalit on kyllä tosi hyviä :). Ensalkuun kannattaa testata vähemmän esilläolevaan paikkaan että saa tasaisen jäljen aikaiseksi...mutta mitä mä sua neuvomaan kun oot ihan pro(y)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mastonin spray-maalit on kyllä tosi hyviä :). Ensalkuun kannattaa testata vähemmän esilläolevaan paikkaan että saa tasaisen jäljen aikaiseksi...mutta mitä mä sua neuvomaan kun oot ihan pro(y)
Ai, sä tykkäät ja nää toimii? Kiva juttu, koska tällä tavalla homma menisi nopeammin kuin telalla. Toivottavasti onnistuu, tällä säästäisi ison tukun rahaa. Lisäksi alkuperäiset on oikeaa puuta eikä mdf:ää.
 
Ai, sä tykkäät ja nää toimii? Kiva juttu, koska tällä tavalla homma menisi nopeammin kuin telalla. Toivottavasti onnistuu, tällä säästäisi ison tukun rahaa. Lisäksi alkuperäiset on oikeaa puuta eikä mdf:ää.
Säästä mahdollisimman moni alkuperäinen ja jos joku hajoaa laita uusi korvaava jonnekin vähän sivummalle niin ettei eroa huomaa.
 
Ai, sä tykkäät ja nää toimii? Kiva juttu, koska tällä tavalla homma menisi nopeammin kuin telalla. Toivottavasti onnistuu, tällä säästäisi ison tukun rahaa. Lisäksi alkuperäiset on oikeaa puuta eikä mdf:ää.
Jep, täällä on ollut Mastonin maalit aika monessa käytössä mukana :)
Hyvä siitä tulee kun ei kiireellä rötvää (y)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Hei onko teille muille tullut "Kauppa suomi"-lehti viikonlopun aikana? Välissä oli -tietty- kärkkäisen mainoslahtinen.

Siinä sivulla 52 oli Arvi Pihkalan kirjoitus "kouluista tehtiin poliittisia aivopesukeskuksia..."

Siis en oo ikinä moista tuubaa edes tällä palstalla lukenut! On herralla jäänyt tasapainottavat pilsut nauttimati! Lukaiskaa jos löydätte. :confused:

Ja muokkaus, se löytyy netistäkin!


https://issuu.com/kauppasuomi/docs/16-etelainen_efd8ae2b5d72a3?e=10124190/47508228
 
Viimeksi muokattu:
Hei onko teille muille tullut "Kauppa suomi"-lehti viikonlopun aikana? Välissä oli -tietty- kärkkäisen mainoslahtinen.

Siinä sivulla 52 oli Arvi Pihkalan kirjoitus "kouluista tehtiin poliittisia aivopesukeskuksia..."

Siis en oo ikinä moista tuubaa edes tällä palstalla lukenut! On herralla jäänyt tasapainottavat pilsut nauttimati! Lukaiskaa jos löydätte. :confused:
Nöyp, ei tuu moista lehtistä.
Ei vissiin kuitenkaan mikään paha menetys...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä