Kiitos kysymästä, joskus syksyllä. Nyt odotetaan asunnon vapautumista ja sitten alkaa remppa. Sen jälkeen vasta päästään muuttamaan.Huomenta, täällä paistaa ja hanget hohtavat. Milloin on eka yö uudessa kodissa?]
Kiitos kysymästä, joskus syksyllä. Nyt odotetaan asunnon vapautumista ja sitten alkaa remppa. Sen jälkeen vasta päästään muuttamaan.Huomenta, täällä paistaa ja hanget hohtavat. Milloin on eka yö uudessa kodissa?]
Oli juu.Eiks tää ollut Sopranoksen tunnari?
Sopranos oli kyllä
Oli juu.
Joo, hyvä sarja.Jepajeejee
Mulle vessaan riittää vessapaperi ainoaks lisukkeeks..emmä siellä koskaan lue tai selaile nettiäMulla ei ole lehtiä vessassa. Otan puhelimen mukaan.
Mulla ei ole lehtiä vessassa. Otan puhelimen mukaan.
Miks sun vessassa ylipäätänsä sitten on ovi?...Mä nään suoraan telkkarin, kun istun pöntöllä ja jätän oven auki
Jep, sama hommaMulle vessaan riittää vessapaperi ainoaks lisukkeeks..emmä siellä koskaan lue tai selaile nettiä
Mä pelaan joskus.Mulle vessaan riittää vessapaperi ainoaks lisukkeeks..emmä siellä koskaan lue tai selaile nettiä
Vieraita varten, ne ei mee muuten vessaan tarpeilleenMiks sun vessassa ylipäätänsä sitten on ovi?...
mai bad....hjuva juttuVieraita varten, ne ei mee muuten vessaan tarpeilleen
Se on hyvä, paskovat muuten kukkaruukkuunVieraita varten, ne ei mee muuten vessaan tarpeilleen
Tuoha on ihan ok,jos yksin asuuMä nään suoraan telkkarin, kun istun pöntöllä ja jätän oven auki
Mitä peliä sä siellä pelaat joskus?Mä pelaan joskus.
Mä pelaan joskus.
Mää luulen, että sormipelejäMitä peliä sä siellä pelaat joskus?
Farm heroes tai candy crash.Mitä peliä sä siellä pelaat joskus?
Sitä pelaan sängyssä.Mää luulen, että sormipelejä
Ai taskupokeria kutsutaan nykyään ihan uusilla nimillä?Farm heroes tai candy crash.
..no ei kait tuo voi olla taskupokeri kun taskutkin on ihan sivussa....Ai taskupokeria kutsutaan nykyään ihan uusilla nimillä?
Teilläkö niin on tehty..?Se on hyvä, paskovat muuten kukkaruukkuun
Niin täälläkiIhana ilta-aurinko!