The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oikeesti. Minkähän takia nuilla kaikilla kolmella on omat kännykät? Tai siis...niistä taitaa puuttua jotain:unsure:..

Hälytysääni?..tai sitten nuilla kaikilla on justnyt joku etusormikramppi menossa kun ei voi millään vastata:notworthy:...

Nääh, taitaa olla soittajassa vikaa:barefoot:...
 
Oikeesti. Minkähän takia nuilla kaikilla kolmella on omat kännykät? Tai siis...niistä taitaa puuttua jotain:unsure:..

Hälytysääni?..tai sitten nuilla kaikilla on justnyt joku etusormikramppi menossa kun ei voi millään vastata:notworthy:...

Nääh, taitaa olla soittajassa vikaa:barefoot:...
Kyllä niillä on hälytysäänet reilassa.
Tirpanasi on tehnyt omastaan jopa tuubivideon:

 
En tänään katso leffapätkää
vaan tänään katson junnulätkää.
He illalla siis telkkarissa
tai näkyy myös mun baarissa
Mut sohvalleen nyt mies tää jää
kas siinä sopii jännittää
Mä luotan Kalervo Kummolaan,
limppu lentää ylämummolaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kuka Kumma oli tehnyt noi villasukkaset:cautious:...karmee homma niitten purkamisessa vaan tulipahan tehtyä(y). Jos nyt sitten onnistuis vaikka sopivien tekeminen etteivät valuis heti nilkkoihin:barefoot:...

Mä lähden keittiöön lieden äärelle :), tuli semmonen olo että kohta vois ulko- ovi käydä tiheesti ja tulla kiukkusta nälkäpoppoota tupaan :D


Ja...samalla yritän nyt karistaa kaiken touhuamisen keskellä tätä....olotilaani hus hiiteen, takavasemmalta mokoma tuli ja nyt laittaa posket märiksi.... Taas tulee lässyn läätä:notworthy:, anteeksi, mutta ikinäkoskaanmilloinkaan ei voi liiaksi sanoa rakastavansa ja kaipaavansa. Älä siis säästele sanojasi vaan...kerro.

 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä