The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi herrantähden, miten tyhmiä, suvaitsemattomia ja kertakaikkisen imbesillejä ihmisiä (vai pitäisköhän kutsua apinoiksi moisia) tällä pallolla tallaa! Aaaaaaaaaa!:mad:

Sori, en teitä tarkoittanut, pakko vaan oli karjua jonnekin. :oops:
MIETIN JUST IHAN SAMAA. Luin just facebookissa Satakunnan Kansan jakaman uutisen kommentteja, jossa joku perttu perussuomalainen perämetsästä kauhistelee, et Tuurea kiusataan koko loppuelämä tuosta Vuoden homo -tittelistä. Joku persujen kansaedustaja aikoo olla ihan yhteydessä lastensuojeuunkin asian tiimoilta. On niin irvokasta, että alaikäisnen nostetaan esille aikuisten tapahtumassa.
Ei hevonvitunsaatana. Ihan varmasti kiusataankin, niin kauan kun maailmassa on perttu perussuomalaisten kaltaisia ihmisiä, joiden mielestä homous on pätevä syy kiusata jotakuta.


Katsoin sitten Tuuren videonkin äsken, ihan mielettömän söpö ja herttasen olonen poika :love: Ihan on ansainnut tittelinsä. Mä oon vielä parikymppisenäkin miettinyt, et kenelle kehtaa suuntautumisesta avoimesti kertoa ja kenelle ei. Ei olis ehkä vieläkään rahkeita tehdä aiheesta videoo youtubeen. Peukut Tuurelle!
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Toivottavasti kissa löytyi :eek: muista ei niin väliä,vaikka hävis :D
Joo, se oli jemmassa vuodesohvan sisällä. Menny reppana sinne piiloon muuttohälyä. Löytyi, kun purettiin muuttokuormaa uudella kämpällä :D


Ehittiin ettiä sitä vanhan kämpän hoodeilta ja kävin liimailemassa katoamisilmoituksia entisen kotikadun talojen ulko-ovet täyteen :oops: Vein kaikki hiekkalaatikot, kuljetusboksit ym kaverin tykö siltä varalta, et kisu löytyy vanhasta kaupungista. Olipa sit kiva eka viikko ilman hiekkalaatikkoa uudessa kämpässä. Mut pahvilaatikko + kestokassi oli hyvä väliaikaisratkaisu.
 
Pitää vähän totutella näihin lukulaseihin. Vähän outoo kun ei oo ollu ikinä laseja. ;)
Mutta hyvä kun nyt näkee lukee pienempiäkin tekstejä ku aiemin. Tuoteselostuksia,niitä ihan pieniä en nähny,nyt näkee (y)
 
Pitää vähän totutella näihin lukulaseihin. Vähän outoo kun ei oo ollu ikinä laseja. ;)
Mutta hyvä kun nyt näkee lukee pienempiäkin tekstejä ku aiemin. Tuoteselostuksia,niitä ihan pieniä en nähny,nyt näkee (y)

Mulla vaan lukeneminen vaikeutuu, kun kaihi silmissä pahenee. Kirkas ulkoilma on pahinta, silloin en tunnista ihmistä edes kolmen metrin päästä kasvoista, mutta hämärässä näen hyvin
 
Mulla vaan lukeneminen vaikeutuu, kun kaihi silmissä pahenee. Kirkas ulkoilma on pahinta, silloin en tunnista ihmistä edes kolmen metrin päästä kasvoista, mutta hämärässä näen hyvin
Miehellä on sama juttu,on vaikeeta lukea,kirkas ilma häikäsee ja hämärässä on helpomppi liikkua,sitten kun viellä näkövamma ja putkinäkö,niin mies pääsee kaihileikkaukseen,jono on 2- 4 kk. Sä et taija viellä päästä leikkaukseen ?
 
Miehellä on sama juttu,on vaikeeta lukea,kirkas ilma häikäsee ja hämärässä on helpomppi liikkua,sitten kun viellä näkövamma ja putkinäkö,niin mies pääsee kaihileikkaukseen,jono on 2- 4 kk. Sä et taija viellä päästä leikkaukseen ?
Juu, en pääse vielä, kaihia kypsytellään. Mulla on todennäköisesti se, kun jouduin syömään pitkään isoja annoksia kortisonia aiheuttanu tuon kaihin
 
Kiitti huolenpidosta, mutta minä ignooraan ite kyllä sit, jos joskus huomaan ignooraustoimintoa kaipaavani. Ei oo vielä tapahtunu, vaikka jokusen vuoden täällä oonki roikkunu :D

Tää on kuitenkin vaan interwebs, imho siinä vaiheessa kun alkaa menemään tunteisiin, voi noudattaa aku ankan neuvoa.

Piti hetki miettiä miten mä tohon suhtautuisin.

Kas kun mä olen lukenut jokaisen suomessa ilmestyneen akuankan. Ei parane kehottaa lukemaan niitä lisää. Kuten ei myöskään Raamattua, TexWillereitä tai sormusten herraa. Tai ylipäänsä mitään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä