Minä laitoin kersan unosille ja ihmettelen, että mitä mää ihmettelen. Loppuillan kulku on hyvin todennäköisesti: playstation
MIETIN JUST IHAN SAMAA. Luin just facebookissa Satakunnan Kansan jakaman uutisen kommentteja, jossa joku perttu perussuomalainen perämetsästä kauhistelee, et Tuurea kiusataan koko loppuelämä tuosta Vuoden homo -tittelistä. Joku persujen kansaedustaja aikoo olla ihan yhteydessä lastensuojeuunkin asian tiimoilta. On niin irvokasta, että alaikäisnen nostetaan esille aikuisten tapahtumassa.Voi herrantähden, miten tyhmiä, suvaitsemattomia ja kertakaikkisen imbesillejä ihmisiä (vai pitäisköhän kutsua apinoiksi moisia) tällä pallolla tallaa! Aaaaaaaaaa!
Sori, en teitä tarkoittanut, pakko vaan oli karjua jonnekin.
Minä laitoin kersan unosille ja ihmettelen, että mitä mää ihmettelen. Loppuillan kulku on hyvin todennäköisesti: kalsarikännit
Miksi teit sen?Mä oon hukannu mun mokkulan prepaid puhelinnumeron, joten en voi ostaa sille nettipakettia
Katos, ku muuttaessa hävii kaikkee, joskus jopa jotain tarpeellistakinMiksi teit sen?
Minen ainakaan hukannut yhtään mitään muuttaeessani, että lälläspyy vaan.Katos, ku muuttaessa hävii kaikkee, joskus jopa jotain tarpeellistakin
Toivottavasti kissa löytyi muista ei niin väliä,vaikka hävisMinen ainakaan hukannut yhtään mitään muuttaeessani, että lälläspyy vaan.
Paitsi osia syöttötuoliin minkä lupasin kaverille, pöytäliinat ja verhot, kissan jne.
Joo, se oli jemmassa vuodesohvan sisällä. Menny reppana sinne piiloon muuttohälyä. Löytyi, kun purettiin muuttokuormaa uudella kämpälläToivottavasti kissa löytyi muista ei niin väliä,vaikka hävis
Ketju on turvallinen kotiPitäis pysyä vaan ketjussa. Toi ulkopuolinen maailma on turhan kamala.
Joskus multakin näemmä loppuu ymmärrys elämän moninaisuuteen.
Pitää vähän totutella näihin lukulaseihin. Vähän outoo kun ei oo ollu ikinä laseja.
Mutta hyvä kun nyt näkee lukee pienempiäkin tekstejä ku aiemin. Tuoteselostuksia,niitä ihan pieniä en nähny,nyt näkee
Miehellä on sama juttu,on vaikeeta lukea,kirkas ilma häikäsee ja hämärässä on helpomppi liikkua,sitten kun viellä näkövamma ja putkinäkö,niin mies pääsee kaihileikkaukseen,jono on 2- 4 kk. Sä et taija viellä päästä leikkaukseen ?Mulla vaan lukeneminen vaikeutuu, kun kaihi silmissä pahenee. Kirkas ulkoilma on pahinta, silloin en tunnista ihmistä edes kolmen metrin päästä kasvoista, mutta hämärässä näen hyvin
Hyvää yötä ja kauniita uniaJos vaikka unille.
Illanjatkoja ja kivoja unia teillekin sit kun menette!
Juu, en pääse vielä, kaihia kypsytellään. Mulla on todennäköisesti se, kun jouduin syömään pitkään isoja annoksia kortisonia aiheuttanu tuon kaihinMiehellä on sama juttu,on vaikeeta lukea,kirkas ilma häikäsee ja hämärässä on helpomppi liikkua,sitten kun viellä näkövamma ja putkinäkö,niin mies pääsee kaihileikkaukseen,jono on 2- 4 kk. Sä et taija viellä päästä leikkaukseen ?
Piti hetki miettiä miten mä tohon suhtautuisin.Kiitti huolenpidosta, mutta minä ignooraan ite kyllä sit, jos joskus huomaan ignooraustoimintoa kaipaavani. Ei oo vielä tapahtunu, vaikka jokusen vuoden täällä oonki roikkunu
Tää on kuitenkin vaan interwebs, imho siinä vaiheessa kun alkaa menemään tunteisiin, voi noudattaa aku ankan neuvoa.