Ukkokulta väitti mua kuuman näköiseksi. Ei kuulemma johdu kuumeesta.
Pelottavaa huomata 33 vuoden jälkeen että toisella on taipumusta nekrofiliaan
Ukkokulta väitti mua kuuman näköiseksi. Ei kuulemma johdu kuumeesta.
Pelottavaa huomata 33 vuoden jälkeen että toisella on taipumusta nekrofiliaan
Kuuma sauna,kuuma mies
Toi on eri asia mut nyt tällä hetkellä kukaan ei voi pitää mua hottiksena kun on naama turvoksissa ja nenä ja silmät punaset, niistän yskin ja aivastelen.Höpsis!
Tota kutsutaan nimellä "ikänäkö". Eli kun puoliso rupsahtaa samaan tahtiin kuin itsellä näkö huononee niin missä ongelma?
Sinuun on hottis sisäänleivottu.Toi on eri asia mut nyt tällä hetkellä kukaan ei voi pitää mua hottiksena kun on naama turvoksissa ja nenä ja silmät punaset, niistän yskin ja aivastelen.
Kilttiä toki osoittaa että kelpaan sairaanakin
Heistäkin 3 hävinnyt ketjusta niin aika turhaa työtä olet tehnyt.Tost vittuilusta...
Se oli aikanaan kun ruutiksen kanssa meinas tulla nokkapokkaa asiasta kuin asiasta vaikka oltais oltu samaa mieltä, niin mä laitoin ruutiksen igno- listalle ja hän katosi selaimestani silmänräpäyksessä. Sen jälkeen ei o ollu nokkapokkaa eikä kenenkään o tarttenu ihmetellä, että taasko kukkopojat aloittaa tappelun.
Viimeksi kun hermostuin niin kysyin, että kuka tahtoo ignolistalleni. Päätön ilmoittautui ja koska olen kiltti niin noudatan toivetta.
Tinkuliini sit on asia erikseen ja se asia mua hävettää. En taatusti koskaan ole hänelle tahtonut vittuilla, mut herkkistyttönä hän pahoitti mielensä monista kommenteistani. Enkä totisesti tahdo hänen mieltään pahoittaa. Joten on parempi, että en häntä näe jolloin en vahingossakaan voi mieltään pahoittaa.
Raffia olen joskus häilähtävän hetkisen miettinyt ignolistalle, mutta vain häilähtävän hetkisen. Olen aina nopsasti tullut siihen lopputulokseen, että asiat jotka mä kehtaan sanoa ovat asioita jotka hän kestää kuunnella vaikka ei oltaiskaan samaa mieltä.
Kiitti huolenpidosta, mutta minä ignooraan ite kyllä sit, jos joskus huomaan ignooraustoimintoa kaipaavani. Ei oo vielä tapahtunu, vaikka jokusen vuoden täällä oonki roikkunuRaffia olen joskus häilähtävän hetkisen miettinyt ignolistalle, mutta vain häilähtävän hetkisen. Olen aina nopsasti tullut siihen lopputulokseen, että asiat jotka mä kehtaan sanoa ovat asioita jotka hän kestää kuunnella vaikka ei oltaiskaan samaa mieltä.
Aika huonosti tosin näyttää olevan seuraa, jossa viihtyäIltoi!
Yk lähti treffeille, toinen sulkeutui huoneeseensa katsomaan leffaa, kolmas chattää luurillaan tyttöystävän kanssa ja neljäs touhuaa kai jotain vastaavaa koska hymyilee välillä luurilleen.
Mä saan siis viihtyä tovin seurassanne.
Lapset!Aika huonosti tosin näyttää olevan seuraa, jossa viihtyä
Me katsottiin ruoan valmistuessa "puhallus" (stingköhän se on englanniksi) Se varsin vanha hyvä leffa.Täällä taas,kahottiin isännän kansaa Sleepy Hollow
Mä oon vielä tylsempi.Mä kattelen Emma-gaalaa
Tota... ei kait teillä mies turhankin usein nukahda nojatuoliin?Lapsonen meni ajoissa ja rähisemättä nukkumaan. Mies nukahti nojatuoliin. Normimeininkiä. Nyt omaa aikaa, musiikkia juutuupista ja töllöä