Oon nyt teidän juttuja täällä pikkuhiljaa lueskellut ja yrittänyt taas päästä kärryille missä mennään. Vaikka olinkin poissa vain kuukauden, paljon on kirjoiteltu.
Kiitos kaikille pahoitteluista!
Eipä meillä kyllä kellään nappiin mene näissä asioissa
.
Kerron hiukan omaa napaa ja jatkan teidän muiden juttujen sisäistämistä taas pikkuhiljaa.
Mullahan vuodot alkoi rv 7+5 ruskealla ja eteni sitten rv 8+2 eli 22.1. supistuksiksi ja isoksi verenvuodoksi, joka sitten todettiinkin spontaaniksi keskenmenoksi 23.1. ultrassa. Nyt 30.1 ei enää oikeastaan vuoda mitään, pari päivää sitten tiputteli kevyesti ruskeaa vuotoa. Eli km vuotoa oli vain viikon
.
Onko muilla km kokeneilla kokemuksia raskaaksi tulosta pian tai kierroista ylipäätään?
Ps. tässä välissä 26.1. piti kyetä vielä naimisiinkin, onneksi ei juhlia ollut edes suunnitelmissa...
Mitäs nyt? Pupuiltu on nyt myös jo parina päivänä (raskauden aikana hävisi halut ihan kokonaan, joten nyt taas kykeni), mutta mitenköhän kierto palautuu? Palautuuko oppikirjan mukaiseksi?
Voisinkohan raskautua jo tästä kierrosta.. tuntu, että ei tässä muu auta kuin uusi raskaus, vaikka pelottaakin.
Meillähän oli suunnitelmissa aloittaa kevyemmät hoidot tammikuun 2017 aikana, mutta nyt sitten hoitojen aloitus siirretty toukokuuhun 2017..jotenkin se lääkäri sai mut vakuuteltua, että uusi raskaus alkaisi pian, eikä ne hoidotkaan meidän tapauksessa mitään varmaksi tekisi. Alunperin ajattelin vaatia hoitojen aloitusta jo seuraavasta ''ehjästä'' kierrosta siis. Katotaan fiiliksiä, voi olla että soitan ruikutuspuhelun snne aikaistamista varten
.
Mulla on myös ihan hirveä uupumus töistä, vaikkei tää myyjän työ pikkukaupassa raskasta olekaan. Raskauden takia tajusin, ettei tämä ole minun paikkani ja olin onnesta soikeena tiedosta, että pian pääsen äitiyslomalle. Mutta pakko vaan tyytyä tähän nyt, ei ole muuta.
Huuh mikä stoory, mutta pakko purkaa ajatuksia johonkin..pitäiskö aloittaa blogi