The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sä et varmaan kuitenkaan välttele esim. kasviksia niiden hiilaripitoisuuden takia? :D Kilarikarppaajat ei älyä sen eroa, että mistä ne hiilarit vetää. Muistatteko kun oli se älytön karppibuumi, jolloin voi, pekoni ja munat loppu kaupoista?
joo siis salaattia syön, joka päivä :) eli ennoo siinä mielessä vissiin mikään fanaatikko :D
mä muistan kun atkinsindieetit tuli muotiin ja meiän naapurin rouva halus kokeilla sitä (eikä ollut ees ylipainonen). hän sitten söi runsaan kuukauden ajan pelkkää kananmunaa, kalaa, meetwurstia ja broileria, kaikkia noita edellämainittuja runsaalla voilla höystettynä...ja lopputuloksena hänestä tuli ihan kalpee ja liian laiha ja hirveen kiukkunen meille nuorille :oops:
 
Nakkipiiloon vois laittaa vaikka sh
Tehdään! Mulla on pakkasessa nakkikokoelma. Löytyy bratwurstityylistä, chorizotyylistä, jotain muutakin ehkä.. sitten taikinan ja nakkeloisen väliin joku tuorejuusto tai kasvisraastekerros?
Mä ajattelin sheesen greek stylea, pinaattia ja sipalia. Tosin en tiedä miten sheese käyttäytyy lämmittäessä, ootko kokeillu?
 
No ette nyt jaksa :D...ruuasta vempuloida:confused:!?

Eikö tuo nyt oo ihan sejasama mitä ite kukin napaseensa tunkee - kunhan se nälkä häviää ja itelleen jää hyvä olo :)

Mun mummi sano että ruuasta ei saa kärttyillä. Sitä syödään just mitä on tarjolla ja kiitetään. Ja kunnioitetaan ruokaa ja sen valmistajaa käytöstavoilla.

Nääh,mulle yks kilinkellimys kenenkään ruokavaliot. Kunhan hellii itseänsä kaikilla aisteilla sitä tehdessään ja se nälkä hipsii sukkelasti hitoksiin :)
 
Spencer Hastings
joo siis salaattia syön, joka päivä :) eli ennoo siinä mielessä vissiin mikään fanaatikko :D
mä muistan kun atkinsindieetit tuli muotiin ja meiän naapurin rouva halus kokeilla sitä (eikä ollut ees ylipainonen). hän sitten söi runsaan kuukauden ajan pelkkää kananmunaa, kalaa, meetwurstia ja broileria, kaikkia noita edellämainittuja runsaalla voilla höystettynä...ja lopputuloksena hänestä tuli ihan kalpee ja liian laiha ja hirveen kiukkunen meille nuorille :oops:
Myös sisäelimet varmaan voi tosi hyvin tollasella dieetillä :D Onko atkins kuuri vai elämäntapa?

Mut nyt mä meen saunaan. Paskaan kaupunkihippivegaanin yhteissaunaan, vittu kun meillä ei edes ole omia puulämmitteisiä saunoja. Kaikki on paskaa.
 
Myös sisäelimet varmaan voi tosi hyvin tollasella dieetillä :D Onko atkins kuuri vai elämäntapa?

Mut nyt mä meen saunaan. Paskaan kaupunkihippivegaanin yhteissaunaan, vittu kun meillä ei edes ole omia puulämmitteisiä saunoja. Kaikki on paskaa.
siis mulle tää on ruokavalio ja ehän mää mikään atkinslainen ole :D kuhan vättelen perunaariisiäpastaa :p ikinä en lopeta salaatin ym kasvisten syöntiä :love:

ai niin mullapa on puusauna :D:love:
 
Spencer Hastings
siis mulle tää on ruokavalio ja ehän mää mikään atkinslainen ole :D kuhan vättelen perunaariisiäpastaa :p ikinä en lopeta salaatin ym kasvisten syöntiä :love:

ai niin mullapa on puusauna :D:love:
Meinasin siis yleisesti, että osaatko sanoa tosta atkinsista, en luullutkaan että sä kuuluisit siihen lahkoon!

Puusauna on oikeesti kyllä ihana. Harmi kun meillä ei ole sellaista maalaismökkiä, on vaan kesäpaikka rannikolla, johon ei kuulu omaa saunaa jne.
 
Tehdään! Mulla on pakkasessa nakkikokoelma. Löytyy bratwurstityylistä, chorizotyylistä, jotain muutakin ehkä.. sitten taikinan ja nakkeloisen väliin joku tuorejuusto tai kasvisraastekerros?
Onks noi nakit hyviä ? En oo uskaltanut viellä ostaa,ku on kalliita.:D Mun kokemukset rajoittuu tavallisiin poutun tofunakkeihin.Ekolossa tais olla hyvät valikoimat
 
Meinasin siis yleisesti, että osaatko sanoa tosta atkinsista, en luullutkaan että sä kuuluisit siihen lahkoon!

Puusauna on oikeesti kyllä ihana. Harmi kun meillä ei ole sellaista maalaismökkiä, on vaan kesäpaikka rannikolla, johon ei kuulu omaa saunaa jne.
ei mitään tietoo, kai se joillekin on dieetti ja toisille pysyvä vaihtoehto. mä syön siksikin näin kun pysyy verensokerit tasaisempana :)
totesivat jo lapsena sokeriyliherkkyyden joten on vähän pakko koittaa olla tarkkana muuten tulee ihan hirvee olo.

mä haaveilen aina omasta rantasaunasta (ja omasta rannasta) :love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä