The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:unsure:...tänne ei vissiin sais tulla hehkutteleen niin mitään mutta....








...tuunpas uhallakin:D!

Hämmentävän ihana keli ulkona:love:...ja jos sä mokoma et edes käynyt tuota valoilmiötä moikkaamassa ollenkaan niin pöh sulle! Käy huomenna :)

Kentällä oli höpötyksellisen mukavaa hyvässä seurassa luistellaviipottaa ja lätkästellä :). Tirpanan kans huokailtiin taivaankannen värejä ja tuon yhden hurmurin kans pidettiin muuten vaan hölmönhauskaa :D:love:...

Mä voisin laittaa teetä tulemaan ja jos vaikka asettuiskin toviksi
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
:unsure:...tänne ei vissiin sais tulla hehkutteleen niin mitään mutta....








...tuunpas uhallakin:D!

Hämmentävän ihana keli ulkona:love:...ja jos sä mokoma et edes käynyt tuota valoilmiötä moikkaamassa ollenkaan niin pöh sulle! Käy huomenna :)

Kentällä oli höpötyksellisen mukavaa hyvässä seurassa luistellaviipottaa ja lätkästellä :). Tirpanan kans huokailtiin taivaankannen värejä ja tuon yhden hurmurin kans pidettiin muuten vaan hölmönhauskaa :D:love:...

Mä voisin laittaa teetä tulemaan ja jos vaikka asettuiskin toviksi
Sun hehkutukset on varmaan parasta tällä palstalla :love:
 
Spencer Hastings
Se saatananpaisti jne on vain parempien ihmisten ruokaa jotka voi nirsoilla syömisissään, miksi vegaanien pitää matkia lihaa syövien ruokavalioa, syökää niitä vihanneksia ihan silleen. Suosittelen tutustumaan intialaiseen keittiöön sieltä löytyy oikeita kasvisruokia. Miksi pitää haluta nakkeja jos ei halua syödä lihaa? Nakit on tehty lihasta.
Ootko oikeasti taas noin vitun tyhmä vai esitätkö vaan. Älä vastaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Syötkö viljaa? Seitan on gluteenia. Eli viljan proteiinia. Aika epäruoka.
Missä on gluteeni peltoa? Aivan, ei missään.
Noiden saataanpaistie valmistukseen menee niin paljon energiaa että joku kakssataa afrikkalaista nälänhädässä olevaa lasta eläis sillä puol vuotta. Mutku pitää olla niin vegaania, niin vegaania.
Siinä ei nälkään kuolleet lapset paina yhtn mitn.
 
Spencer Hastings
Mun mielestä kukin syököön ihan mitä lystää ja mistä syystä vaan. Mua ärsyttää vain semmoset jotka pitää hirveetä meteliä omasta ruokavaliostaan ja mollaa suureen ääneen niitä jotka ei noudata samaa (en viittaa ketjulaisiin vaan sisareeni)
Mikä ruokavalio sisarellasi on?

Mun mielestä parhaat riehujat löytyy karppaajista ja sokeripelkoisista :D
 
Missä on gluteeni peltoa? Aivan, ei missään.
Noiden saataanpaistie valmistukseen menee niin paljon energiaa että joku kakssataa afrikkalaista nälänhädässä olevaa lasta eläis sillä puol vuotta. Mutku pitää olla niin vegaania, niin vegaania.
Siinä ei nälkään kuolleet lapset paina yhtn mitn.
Mut jos jokainen lähtisi ite onkimaan tammukkansa tai lassoamaan poropaistinsa niin voi sitä polttoaineen määrää mikä kuluisi. -Ihan turhaan.
 
Spencer Hastings
mun ruokavalio on ehkä just karppaamista lähimpänä, koska välttelen riisiä, pastaa ja PERUNAA (soriiiii) mutta emmä riehu :D tai no riehun mä joskus mutta en ikinä ruoan takia :D
Sä et varmaan kuitenkaan välttele esim. kasviksia niiden hiilaripitoisuuden takia? :D Kilarikarppaajat ei älyä sen eroa, että mistä ne hiilarit vetää. Muistatteko kun oli se älytön karppibuumi, jolloin voi, pekoni ja munat loppu kaupoista?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä