Kirjoitin sitä viestiä silloin, en nähnyt ennen sitä.
Aijaa.Kirjoitin sitä viestiä silloin, en nähnyt ennen sitä.
Syökää vain sitä saatananpaistia epäruokaa, mies syön oikiaa ruokaa.
Nälkä on semmoinen tilanne joka pistää syömään mitä tahansa.En muuten näe sellaista tilannetta että rukoilisin jotain epäruokaa esim seitania. Syön mieluummin poronpaistia tai itse pyyvettyjä tammukoita.
Näin!Nälkä on semmoinen tilanne joka pistää syömään mitä tahansa.
Mätitahna kalasoppaan on asia joka menee kokeiluun mitä pikimmin.Ja mun lohisoppa. Suolan sijaan turautin kunnolla mätitahnaa.
Herkkua tuli siitäkin.
Eikä oo chardonnaykään paskempaa. Osaavat ne mendozalaiset muutakin ko punkkui.
On niitä aina, lisäksi se epäruoka on kalliimpaa kuin oikea ruoka.Näin!
Ja jos tammukoita ei kotijoessa ole eikä poropaistiin riitä rahaa niin miksei sit seitania hookoon sinisen sijaan.
Ei kannata nirsoilla ja vaihtlu virkistää aina.
Se saatananpaisti jne on vain parempien ihmisten ruokaa jotka voi nirsoilla syömisissään, miksi vegaanien pitää matkia lihaa syövien ruokavalioa, syökää niitä vihanneksia ihan silleen. Suosittelen tutustumaan intialaiseen keittiöön sieltä löytyy oikeita kasvisruokia. Miksi pitää haluta nakkeja jos ei halua syödä lihaa? Nakit on tehty lihasta.
Miekin syön joskus härkistä vaikka en oo vegaaniTai jauhelihan näköistä härkistä. Vain vegaaneille.
Monesti on herkkusienet minulta päässyt mustumaan. Keksi nopeasti jotain. Voisikohan pakastaa? En ole koskaan kokellut.Ja siitä puheenolleen. Jotain pientä pitäis keksiä paketillisesta tuoreita (vieä) herkkusieniä. Ruokaa on jo ihan tarpeeksi, se vois olla aan jotain, jotain...
Herkkusienet on parhaita, ku ne paistaa pannulla kirsikkatomaattien kanssa ja ottaa lisukkeeks vaik riisille. Viimeks taisin laittaa viel soijarouhetta ja paprikaa kaveriks. 5/5Onneksi mä saan syödä mitä lystään. Ja nirsoilla. Ja kiskoa sulassa sovussa vaikka härkistä ja raakaa maksaa.
Ja siitä puheenolleen. Jotain pientä pitäis keksiä paketillisesta tuoreita (vieä) herkkusieniä. Ruokaa on jo ihan tarpeeksi, se vois olla aan jotain, jotain...
paista oliiviöljyssä paistinpannulla, sipulin kanssaOnneksi mä saan syödä mitä lystään. Ja nirsoilla. Ja kiskoa sulassa sovussa vaikka härkistä ja raakaa maksaa.
Ja siitä puheenolleen. Jotain pientä pitäis keksiä paketillisesta tuoreita (vieä) herkkusieniä. Ruokaa on jo ihan tarpeeksi, se vois olla aan jotain, jotain...
Tää kuulostaa herkulta, tätä kokeilen seuraavalla kerralla pääruoaksi. Mut toi ei oikein lohisopan lisukkeeksi...Herkkusienet on parhaita, ku ne paistaa pannulla kirsikkatomaattien kanssa ja ottaa lisukkeeks vaik riisille. Viimeks taisin laittaa viel soijarouhetta ja paprikaa kaveriks. 5/5
Ja sipulia ehdottomasti!paista oliiviöljyssä paistinpannulla, sipulin kanssa
Ai sopan lisukkeeks, mä luulin et suunnittelet jo seuraavaa ateriaaTää kuulostaa herkulta, tätä kokeilen seuraavalla kerralla pääruoaksi. Mut toi ei oikein lohisopan lisukkeeksi...
Jos sieni-juusto-foccaccia? Vanhaa goudaakin ois jo vähän kovettuneena.
joo ja reilusti!Ja sipulia ehdottomasti!