Niih. Mulla ei o mitään tuntoa siellä. Nyyh,emmie sinua kumminkaan potki, elä pelkää sitä paitsi mun monot on niin pienet että mahtasitko paljoo mitää tuntea vaikka potkisinkin
Niih. Mulla ei o mitään tuntoa siellä. Nyyh,emmie sinua kumminkaan potki, elä pelkää sitä paitsi mun monot on niin pienet että mahtasitko paljoo mitää tuntea vaikka potkisinkin
no ei sitten ainakaan oo jos sä laitat sinne jotkut pallisuojat sen jälkeen 36 potku tuntuu samalta kuin koputus oveenNiih. Mulla ei o mitään tuntoa siellä. Nyyh,
Te nikittömäthän siitä jaksattte kirjoitella ja ketjua pilaatte. moni on kai ollut samaa mieltä. Asianomaiset osaa varmaan ihan itse selvittää asiansa ja jos eivät osaa niin sitten eivät. Mitä se muille kuuluu.Onko se mikään ihme kun sisäpiiri pilas kaiken. Todella kiva tehtailla edes jotain sisäpiirejä. He ovat pilanneet tämän ja tehneet tämän ilmapiirin tänne ja nyt ovat kuin kukaan ei olisi syyllinen mihinkään. Katsoisivat koko piiri peiliin ja miettisivät mitä tuli tehtyä.
en ees tiiä miks peukutinLäskisoossia tulossa
Keitinpottujen kanssa, lapin puikuloita
Pitää joskus tehdä näitä perinneruokiaki
What's the matter with you?!perunaa en syö
emmä syö riisiä enkä pastaakaan!What's the matter with you?!
MITÄ? Okei, eiköhän tää ystävyyssuhde ollu sit tässä.emmä syö riisiä enkä pastaakaan!
Nyt tulee olemaan ainakin neljä seuraavaa vuotta jo saavutettujen ja tehtyjen parannusten alasajo. Riippuu siitä pysyykö Trump hengissä vai joutuuko valtakunnanoikeuteen ja saa potkut. Saattaa olla, että on myös jotain viisautta ja järkevyyttä senaattoreissa ja jopa kongressissa. Ei se Trump niin vaan pysty määräämään vaikka kovasti on valtaa.mun mielestä toi obamacaren poisto haiskahtaa pahasti joltain piikiltä obamaa kohtaan. en ite kauheesti arvostanut obamaa presidenttinä mutta ei tuokaan liike trumpilta kovin fiksulta vaikuttanut tai ainakaan reilulta...mutta taas toisaalta mikäpä vittu tässä maailmassa enää reilua on.
mutku mä pupellan just syödä salaattia. .MITÄ? Okei, eiköhän tää ystävyyssuhde ollu sit tässä.
No ok pasta ei oo niin hyvää, mutta hitto peruna on yks parhaita asioita maailmassa.
Jostain syystä mieleeni ilmaantui sana "huomiohuora"Hei kaikki "sisäpiiristä" kiinnostuneet, voitte mennä tekemään oman alotuksen aiheesta ja puida siellä sitten sydämienne kyllyydestä. Ihan vapaasti, lupaan tulla lukemaan teidän juttuja.
Ja oon pahoillani, että teidän elämä on niin tylsää ja sisällötöntä, että muutaman palstalaisen väliset asiat menee noin tunteisiin, että niitä on pakko mälvätä päivätolkulla. Asianomaiset on jo lakanneet kommentoimasta keissiä (paitsi mää, koska viihdearvo ja trolloloo) ja vakkariketjulaisetkaan ei oo enää kiinnostuneita aiheesta.
Mäki oon ehtinyt keskittyä lapsenhoitoon, siivoomiseen, opiskeluun ja vaikka mihin, sillä aikaa kun te vaan ruoditte asiaa, joka ei edes teitä kosketa millään tavalla. Mä ottaisin pitkän loman interwebistä, jos huomaisin olevani noin kiinnostunut tuntemattomien ihmisten väleistä.
Niin ja kun monet harmaat tuntuu tietävän asioista paljonkin, sylkäsisivät ne sitten suustansa kunnolla ulos eivätkä vihjailisi jotain ehkä mitä on tai ei ole ilman spekulointeja. Saattais helpottaa heidänkin oloaan ja voisivat jatkaa elämäänsä ilman draamojen hakemista.tää ilmapiiri on ihan outo täällä nykyään jotenkin hirveen ahistava ja painostava, ihmisillä tuntuu olevan liian pahaolo kun se täytyy tuoda tännekin..puhutaan pahaa toisista ja hyysätään seläntakana ja välit katkee vaikkei ole edes tietoa miksi...menee maku koko palstailuun tätä menoa.
Etkö tienny, et on ikävää levitellä toisten nimiä julkisella palstalla? Meen itkemään jollekulle tästä.Jostain syystä mieleeni ilmaantui sana "huomiohuora"
Varmaan johtui siitä mitä söin eilen, sellainen yökötyksen tunne ruokatorvessa.
Mä söin just pinaattirisottoa. Runsaalla valkosipulilla höystettynä. Oli hyvää, kersaki tykkäsmutku mä pupellan just syödä salaattia. .
nimim. kasvikset kunniaan
pitäs kyllä joskus kokeilla, ikinä tollasesta risotosta ees kuullut aiemmin?Mä söin just pinaattirisottoa. Runsaalla valkosipulilla höystettynä. Oli hyvää, kersaki tykkäs
Täälä läskisoosi kohta valmista*röyh* olipa hyvvää salaattia...täydellistä makua tosin haittasi siemenseoksen joukossa olevat rusinat mistä lähtien rusina on ollut siemen?
Olet ymmärtänyt pahasti väärin mitä tarkoittaa se kun "leikitään kania".mutku mä pupellan just syödä salaattia. .
nimim. kasvikset kunniaan
Alan kohta tykkäämään kirahvistaEtkö tienny, et on ikävää levitellä toisten nimiä julkisella palstalla? Meen itkemään jollekulle tästä.
Kuka sinäkin olet,en ole aiemmin sinua edes nähnyt joten älä sinä puutu asiaan.Niin ja kun monet harmaat tuntuu tietävän asioista paljonkin, sylkäsisivät ne sitten suustansa kunnolla ulos eivätkä vihjailisi jotain ehkä mitä on tai ei ole ilman spekulointeja. Saattais helpottaa heidänkin oloaan ja voisivat jatkaa elämäänsä ilman draamojen hakemista.
Kuullottaa sipulia, valkosipulia, risottoriisiä ja lisäilee nestettä pikkuhiljaa. Sekaan pinaattia + mausteita. Valkkarii, kermaa, kasviksia ym. lisäilee jos siltä tuntuu.pitäs kyllä joskus kokeilla, ikinä tollasesta risotosta ees kuullut aiemmin?
HuomiohuoRaffi palveluksessanne.Alan kohta tykkäämään kirahvista