The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Näinh'n sen pitääkin mennä että sinunkin länsimainen elämäntapasi voidaan pitää yllä, maailmassa on liian paljon köyhiä ihmisiä joille ei vain voida antaa samaa elämänlaatua kuin sinulle koska ei ole maailmassa niin paljon rahaa. Tai edes ruokaa.
Suurimman osan maapallon ihmisistä tulee elää kituuttaa nälissään että me länkkärit voidaan esim eettisistä syistä valita mitä syömme tai mietitään mennäänkö Alpeille tänä talvena laskettelemaan vain Thaikkuihin grillaamaan nahkaa kun ne köyhät kantaa meille drinkkejä rannalla.
Vaikka mun elintaso on hyvä ja elän mukavasti, se ei kuitenkaan oo vienyt mun kykyä olla kiinnostunut ja huolestunut siitä, että muualla maailmassa on epätasa-arvoa ja huonovointisuutta. Totta helvetissä mua kiinnostaa, jos vallankäyttäjät poistaa jo saavutettuja tasa-arvoa ajavia uudistuksia. Toi Obamacaren peruuttaminen tarkoittaa ihan konkreettisesti sitä, että köyhiltä ja pienituloisilta, eli niiltä joilla ei ole varaa/joille ei myönnetä sairausvakuutusta, viedään ainoa mahdollisuus terveydenhuoltoon. Onko se sun mielestä ok?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Vaikka mun elintaso on hyvä ja elän mukavasti, se ei kuitenkaan oo vienyt mun kykyä olla kiinnostunut ja huolestunut siitä, että muualla maailmassa on epätasa-arvoa ja huonovointisuutta. Totta helvetissä mua kiinnostaa, jos vallankäyttäjät poistaa jo saavutettuja tasa-arvoa ajavia uudistuksia. Toi Obamacaren peruuttaminen tarkoittaa ihan konkreettisesti sitä, että köyhiltä ja pienituloisilta, eli niiltä joilla ei ole varaa/joille ei myönnetä sairausvakuutusta, viedään ainoa mahdollisuus terveydenhuoltoon. Onko se sun mielestä ok?
mun mielestä toi obamacaren poisto haiskahtaa pahasti joltain piikiltä obamaa kohtaan. en ite kauheesti arvostanut obamaa presidenttinä mutta ei tuokaan liike trumpilta kovin fiksulta vaikuttanut tai ainakaan reilulta...mutta taas toisaalta mikäpä vittu tässä maailmassa enää reilua on.
 
Tupakkivarastot alkaa käymään vähiin ja jääkaapissa on pelkkä valo.
Pitääkö tässä muka oikeesti lähteä kauppareissulle?
Ulkonahan paistaa aurinko.
Osaanko mä toimia noin oudoissa olosuhteissa?
Entä jos mä en löydä takaisin nukkumaluukkuuni kun olen tottunut kömpimään tänne vain hämärässä?
Pitääkö ruoaksi laittaa kesäkeitto?

Näitä täytyy nyt pohtia huolella.
 
Tiedätkö hänestä jotain, mikä on totta? Tai jotain ,mikä ei ole ihan totta?
Itse tiedän paljon asioita, joita ei ole edes olemassakaan.
Olen oppinut ne täältä palstalta.
tää oli sen verran outo kysymys etten edes tiedä mitä tuosta pitäis ajatella mutta vastaan nyt sitten että en tiiä hänestä mitään ja vaikka tietäisin niin enpä olis niistä asioista tänne kertomassa tai minnekään muuallekaan.
 
tää ilmapiiri on ihan outo täällä nykyään jotenkin hirveen ahistava ja painostava, ihmisillä tuntuu olevan liian pahaolo kun se täytyy tuoda tännekin..puhutaan pahaa toisista ja hyysätään seläntakana ja välit katkee vaikkei ole edes tietoa miksi...menee maku koko palstailuun tätä menoa. :unsure::notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
vierailija
tää ilmapiiri on ihan outo täällä nykyään jotenkin hirveen ahistava ja painostava, ihmisillä tuntuu olevan liian pahaolo kun se täytyy tuoda tännekin..puhutaan pahaa toisista ja hyysätään seläntakana ja välit katkee vaikkei ole edes tietoa miksi...menee maku koko palstailuun tätä menoa. :unsure::notworthy:
Onko se mikään ihme kun sisäpiiri pilas kaiken. Todella kiva tehtailla edes jotain sisäpiirejä. He ovat pilanneet tämän ja tehneet tämän ilmapiirin tänne ja nyt ovat kuin kukaan ei olisi syyllinen mihinkään. Katsoisivat koko piiri peiliin ja miettisivät mitä tuli tehtyä.
 
Onko se mikään ihme kun sisäpiiri pilas kaiken. Todella kiva tehtailla edes jotain sisäpiirejä. He ovat pilanneet tämän ja tehneet tämän ilmapiirin tänne ja nyt ovat kuin kukaan ei olisi syyllinen mihinkään. Katsoisivat koko piiri peiliin ja miettisivät mitä tuli tehtyä.
lakkaa nyt puhumasta mistään sisäpiiristä, aikuisia ihmisiä ollaan kaikki! mä en sano muuta kuin että vituttaa kuin pientä eläintä ja tekis mieli potkia nivusiin mutku ei ees tiiä tässä enää että ketä(n)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Onko se mikään ihme kun sisäpiiri pilas kaiken. Todella kiva tehtailla edes jotain sisäpiirejä. He ovat pilanneet tämän ja tehneet tämän ilmapiirin tänne ja nyt ovat kuin kukaan ei olisi syyllinen mihinkään. Katsoisivat koko piiri peiliin ja miettisivät mitä tuli tehtyä.
Aikuiset ihmiset tutustuu oikeassa elämässä = sisäpiiri? :rolleyes::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
lakkaa nyt puhumasta mistään sisäpiiristä, aikuisia ihmisiä ollaan kaikki! mä en sano muuta kuin että vituttaa kuin pientä eläintä ja tekis mieli potkia nivusiin mutku ei ees tiiä tässä enää että ketä(n)
Itsehän toi tsuferaffi kertoi ja myönsi että sisäpiiri oli ja ketä siihen kuului! Joten turhaan sinä väität ettei sellaista ole/ollut jos se on myönnetty että sellainen on!
 
Itsehän toi tsuferaffi kertoi ja myönsi että sisäpiiri oli ja ketä siihen kuului! Joten turhaan sinä väität ettei sellaista ole/ollut jos se on myönnetty että sellainen on!
paino sanalla oli...sitä paitsi mä kyllä otin sen sanan 'sisäpiiri' vähän niinku letkautuksena kaikille syytöksille. onhan se normaalia että kun ihmiset tutustuu irl niin syntyy yhteyksiä muuallakin kuin vaan täällä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Päivää!

Paheksun. En oo varma mitä mutta on semmonen fiilis että jotain täytyy paheksua.
Mä paheksun näitä ketjun harmaita jotka jauhaa samasta asiasta.

eikä kai tuota tarvi tänne kenenkään olla tilivelvollinen selittämään asioita.
Oikeestaan.
Voisittekin suosiolla mennä uliuliulisemaan ihan omaan ketjuunne:)(y). Spekuloikaa ja vatuloikaa siellä sielunne munaskuista asti koko spektaakkelia, hämmentäkää ja mörtsyilkää ja tölvikää s i e l l ä. Tai vielä parempi ja aikuismaisempi juttu on se että asianosaiset selvittää välinsä irlissä tai ovat selvittämättä mutta - osoittaisivat sen verta kypsyyttä että antaisivat ketjussa länkätyksen ko.jutusta olla. Taijan pyydellä liikoja mutta - ei tämmösessä pahansuopaisessa ilmapiirissä oo kiva olla ollenkaan. Koska tiiätkö mitä - toi oikeesti tarttuu ja tuntuu pahalta.

Toisaalta taas *valaistun tässä auringonvalossa olemisesta:)*-ainahan mä ite voin poistua täältä(y). Pitänee harkita vakavasti :)...
Jep, eiköhän tota oo puitu tässä palstalla jo ihan tarpeeksi. Seuraavat spekuloinnit sit yksäreillä asianomaisten kesken, jos osapuolia edes kiinnostaa asiaa enempää vatvoa.
Näitä peesaillen. Eiköhän tämä asia riittäisi jo.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä