The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lispetti voi itse kertoa oman tekonsa jos sitä on.
eikä kai tuota tarvi tänne kenenkään olla tilivelvollinen selittämään asioita.

huomenta

ei oo krapulaa mutta vapisuttaa hieman...aamuviieltä nukkumaan ja sitä ennen pokeria ja perulaista punaviiniä ja myö mihinkään baariin menty...kiinalaisessa käytiin ja syötiin masut liian täyteen ja päätettiin lähteä pirkkalaan viettämään loppuilta (tosin ensiks shoppailtiin)...kaks vanhaa naista jaksanut riekkua:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
Huomentapäiväätuitui :)...

Nyt oon pienesti Majurina ja sanon että: mene ulos!!! Oikeesti, mielettömän upea talvikeli ja aurinko!! Hapettumaan ja piristymään kunnolla ulos, mä kävin jo pienen tovin ja meen toistekin hiukan tuonnempana koska lätkäily:love:...Kaksi nuorimmaista on ollu luistelemassa jo toista tuntia(y)! Toi yks sitten lähti apumieheksi halkohommiin(y)...Ai mitä mä teen? Fiilistelen kympillä ja veivaan villasukissani ladaten ja tyhjentäen kodinkoneita ja sapuskaakin väsään :)...

:cautious:...ulkoilu tekis muuten niin hyvää nuille harmaille vieraillekin, uudistais mahdollisesti sitä aivokoppaakin(y)

Oikeestaan.
Voisittekin suosiolla mennä uliuliulisemaan ihan omaan ketjuunne:)(y). Spekuloikaa ja vatuloikaa siellä sielunne munaskuista asti koko spektaakkelia, hämmentäkää ja mörtsyilkää ja tölvikää s i e l l ä. Tai vielä parempi ja aikuismaisempi juttu on se että asianosaiset selvittää välinsä irlissä tai ovat selvittämättä mutta - osoittaisivat sen verta kypsyyttä että antaisivat ketjussa länkätyksen ko.jutusta olla. Taijan pyydellä liikoja mutta - ei tämmösessä pahansuopaisessa ilmapiirissä oo kiva olla ollenkaan. Koska tiiätkö mitä - toi oikeesti tarttuu ja tuntuu pahalta.

Toisaalta taas *valaistun tässä auringonvalossa olemisesta:)*-ainahan mä ite voin poistua täältä(y). Pitänee harkita vakavasti :)...

Mutta nyt mä meen ja otan haltuun mahtavaa lauantaipäivää:). Ja toivotan sulle leppoisaa, i h a n a a ja läikähdyksellistä päivää:love:!
 
Huomentapäiväätuitui :)...

Nyt oon pienesti Majurina ja sanon että: mene ulos!!! Oikeesti, mielettömän upea talvikeli ja aurinko!! Hapettumaan ja piristymään kunnolla ulos, mä kävin jo pienen tovin ja meen toistekin hiukan tuonnempana koska lätkäily:love:...Kaksi nuorimmaista on ollu luistelemassa jo toista tuntia(y)! Toi yks sitten lähti apumieheksi halkohommiin(y)...Ai mitä mä teen? Fiilistelen kympillä ja veivaan villasukissani ladaten ja tyhjentäen kodinkoneita ja sapuskaakin väsään :)...

:cautious:...ulkoilu tekis muuten niin hyvää nuille harmaille vieraillekin, uudistais mahdollisesti sitä aivokoppaakin(y)

Oikeestaan.
Voisittekin suosiolla mennä uliuliulisemaan ihan omaan ketjuunne:)(y). Spekuloikaa ja vatuloikaa siellä sielunne munaskuista asti koko spektaakkelia, hämmentäkää ja mörtsyilkää ja tölvikää s i e l l ä. Tai vielä parempi ja aikuismaisempi juttu on se että asianosaiset selvittää välinsä irlissä tai ovat selvittämättä mutta - osoittaisivat sen verta kypsyyttä että antaisivat ketjussa länkätyksen ko.jutusta olla. Taijan pyydellä liikoja mutta - ei tämmösessä pahansuopaisessa ilmapiirissä oo kiva olla ollenkaan. Koska tiiätkö mitä - toi oikeesti tarttuu ja tuntuu pahalta.

Toisaalta taas *valaistun tässä auringonvalossa olemisesta:)*-ainahan mä ite voin poistua täältä(y). Pitänee harkita vakavasti :)...

Mutta nyt mä meen ja otan haltuun mahtavaa lauantaipäivää:). Ja toivotan sulle leppoisaa, i h a n a a ja läikähdyksellistä päivää:love:!
mä menen ulos vasta kesällä:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: tsuferaffi
Huomentapäiväätuitui :)...

Oikeestaan.
Voisittekin suosiolla mennä uliuliulisemaan ihan omaan ketjuunne:)(y). Spekuloikaa ja vatuloikaa siellä sielunne munaskuista asti koko spektaakkelia, hämmentäkää ja mörtsyilkää ja tölvikää s i e l l ä. Tai vielä parempi ja aikuismaisempi juttu on se että asianosaiset selvittää välinsä irlissä tai ovat selvittämättä mutta - osoittaisivat sen verta kypsyyttä että antaisivat ketjussa länkätyksen ko.jutusta olla. Taijan pyydellä liikoja mutta - ei tämmösessä pahansuopaisessa ilmapiirissä oo kiva olla ollenkaan. Koska tiiätkö mitä - toi oikeesti tarttuu ja tuntuu pahalta.
Jep, eiköhän tota oo puitu tässä palstalla jo ihan tarpeeksi. Seuraavat spekuloinnit sit yksäreillä asianomaisten kesken, jos osapuolia edes kiinnostaa asiaa enempää vatvoa.
 
Lispetti voisi olla nainen ja kertoa tietonsa sitten asianomaiselle eikä levittää sitä seläntakana tai vihjailla täällä harmaana muille.
Vaikuttaa edelleen siltä, että tässä yritetään pelastaa vain se oma nahka.
On nyt irlissä sen verran hommaa etten kerkiä mukaan näihin piiripienipyörii leikkeihin, mut katoimpa tänne ku pikkulinnut laulo että saattaisin huvittua jos katson. Noh, huvittihan tämä.:giggle:

Eipä mun tarvitse mitään nahkaa pelastella. Kaikki on ihan hyvin ketjulaisten kanssa. Taidat olla joku uus ku yrität hämmentää kovasti asiasta jota ei ole olemassa.:D
Mullon ketjulaisia wassassa...siellä tulee keskusteltua nykyään, aina kun on hetko aikaa, koska wassa on ns. nopeempi ja helpompi.:)


Tutuille: kiirettä on! Kyl mää silti teit lämmöl aina muistelen. Ihkuu teidän kans on ollu aina jutella.:love: Ja ihania ihmisiä olette.:love:
Palaan taas jossain kohtaa tsekkaa hoodit - sitten kun on enempi aikaa.

Harmaana en kirjoita.

Ja kiva kun Famikin näkyy olevan taas maisemissa!!!:love:
 
Lispetti voisi olla nainen ja kertoa tietonsa sitten asianomaiselle eikä levittää sitä seläntakana tai vihjailla täällä harmaana muille.
Vaikuttaa edelleen siltä, että tässä yritetään pelastaa vain se oma nahka.
o_O Pelastaa oma nahka miltä tai keneltä? Anonyymeiltä ihmisille keskustelupalstalla? Tai jossain tietyssä ketjussa? Miksi?
 
vierailija
Lispetti tietää yhdestä ketjulaisesta jotakin mikä on totta.
Minäkin tiedän aika monestakin palstalaisesta monia asioita mitkä on totta, joten mitä sitten?
Tämä sun tyyli vihjailla asioista harmaana on puhdasta vittuilua ja antaa Lispetistä väärän kuvan, niinkuin hän olis joku juorukello, joten et viitsis nyt vaan lopettaa tuota vihjailua ja mene vaikka ulos istumaan hetkeksi jos toiseksikin hankeen. Kiitos.
 
vierailija
Ihmisoikeudet kuuluu kaikille, mutta toisille vaan vähän vähemmän.
Näinh'n sen pitääkin mennä että sinunkin länsimainen elämäntapasi voidaan pitää yllä, maailmassa on liian paljon köyhiä ihmisiä joille ei vain voida antaa samaa elämänlaatua kuin sinulle koska ei ole maailmassa niin paljon rahaa. Tai edes ruokaa.
Suurimman osan maapallon ihmisistä tulee elää kituuttaa nälissään että me länkkärit voidaan esim eettisistä syistä valita mitä syömme tai mietitään mennäänkö Alpeille tänä talvena laskettelemaan vain Thaikkuihin grillaamaan nahkaa kun ne köyhät kantaa meille drinkkejä rannalla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä