The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onko se mikään ihme kun sisäpiiri pilas kaiken. Todella kiva tehtailla edes jotain sisäpiirejä. He ovat pilanneet tämän ja tehneet tämän ilmapiirin tänne ja nyt ovat kuin kukaan ei olisi syyllinen mihinkään. Katsoisivat koko piiri peiliin ja miettisivät mitä tuli tehtyä.
Te nikittömäthän siitä jaksattte kirjoitella ja ketjua pilaatte. moni on kai ollut samaa mieltä. Asianomaiset osaa varmaan ihan itse selvittää asiansa ja jos eivät osaa niin sitten eivät. Mitä se muille kuuluu.

Routamisu kirjoitti tästä jutusta todella hyvin, tehkää oma ketjunne yms missä ruoditte asioita jos niin mielenne tekee.

Ja jos tässä ketjussa nikilliset asiasta harmaana jauhaa niin olis ihan kiva ja reiluakin muita kohtaan et sen tekis rekkautuneena. Luulis sen verran "munaa" löytyvän. Jos ei, niin ei kai sillekään mitään voi.

Tässä mun mielipiteeni asiaan. Kiitos ja anteeksi.
 
Hei kaikki "sisäpiiristä" kiinnostuneet, voitte mennä tekemään oman alotuksen aiheesta ja puida siellä sitten sydämienne kyllyydestä. Ihan vapaasti, lupaan tulla lukemaan teidän juttuja.

Ja oon pahoillani, että teidän elämä on niin tylsää ja sisällötöntä, että muutaman palstalaisen väliset asiat menee noin tunteisiin, että niitä on pakko mälvätä päivätolkulla. Asianomaiset on jo lakanneet kommentoimasta keissiä (paitsi mää, koska viihdearvo ja trolloloo) ja vakkariketjulaisetkaan ei oo enää kiinnostuneita aiheesta.
Mäki oon ehtinyt keskittyä lapsenhoitoon, siivoomiseen, opiskeluun ja vaikka mihin, sillä aikaa kun te vaan ruoditte asiaa, joka ei edes teitä kosketa millään tavalla. Mä ottaisin pitkän loman interwebistä, jos huomaisin olevani noin kiinnostunut tuntemattomien ihmisten väleistä.
 
mun mielestä toi obamacaren poisto haiskahtaa pahasti joltain piikiltä obamaa kohtaan. en ite kauheesti arvostanut obamaa presidenttinä mutta ei tuokaan liike trumpilta kovin fiksulta vaikuttanut tai ainakaan reilulta...mutta taas toisaalta mikäpä vittu tässä maailmassa enää reilua on.
Nyt tulee olemaan ainakin neljä seuraavaa vuotta jo saavutettujen ja tehtyjen parannusten alasajo. Riippuu siitä pysyykö Trump hengissä vai joutuuko valtakunnanoikeuteen ja saa potkut. Saattaa olla, että on myös jotain viisautta ja järkevyyttä senaattoreissa ja jopa kongressissa. Ei se Trump niin vaan pysty määräämään vaikka kovasti on valtaa.
 
Hei kaikki "sisäpiiristä" kiinnostuneet, voitte mennä tekemään oman alotuksen aiheesta ja puida siellä sitten sydämienne kyllyydestä. Ihan vapaasti, lupaan tulla lukemaan teidän juttuja.

Ja oon pahoillani, että teidän elämä on niin tylsää ja sisällötöntä, että muutaman palstalaisen väliset asiat menee noin tunteisiin, että niitä on pakko mälvätä päivätolkulla. Asianomaiset on jo lakanneet kommentoimasta keissiä (paitsi mää, koska viihdearvo ja trolloloo) ja vakkariketjulaisetkaan ei oo enää kiinnostuneita aiheesta.
Mäki oon ehtinyt keskittyä lapsenhoitoon, siivoomiseen, opiskeluun ja vaikka mihin, sillä aikaa kun te vaan ruoditte asiaa, joka ei edes teitä kosketa millään tavalla. Mä ottaisin pitkän loman interwebistä, jos huomaisin olevani noin kiinnostunut tuntemattomien ihmisten väleistä.
Jostain syystä mieleeni ilmaantui sana "huomiohuora"
Varmaan johtui siitä mitä söin eilen, sellainen yökötyksen tunne ruokatorvessa.
 
tää ilmapiiri on ihan outo täällä nykyään jotenkin hirveen ahistava ja painostava, ihmisillä tuntuu olevan liian pahaolo kun se täytyy tuoda tännekin..puhutaan pahaa toisista ja hyysätään seläntakana ja välit katkee vaikkei ole edes tietoa miksi...menee maku koko palstailuun tätä menoa. :unsure::notworthy:
Niin ja kun monet harmaat tuntuu tietävän asioista paljonkin, sylkäsisivät ne sitten suustansa kunnolla ulos eivätkä vihjailisi jotain ehkä mitä on tai ei ole ilman spekulointeja. Saattais helpottaa heidänkin oloaan ja voisivat jatkaa elämäänsä ilman draamojen hakemista.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
vierailija
Niin ja kun monet harmaat tuntuu tietävän asioista paljonkin, sylkäsisivät ne sitten suustansa kunnolla ulos eivätkä vihjailisi jotain ehkä mitä on tai ei ole ilman spekulointeja. Saattais helpottaa heidänkin oloaan ja voisivat jatkaa elämäänsä ilman draamojen hakemista.
Kuka sinäkin olet,en ole aiemmin sinua edes nähnyt joten älä sinä puutu asiaan.
 
pitäs kyllä joskus kokeilla, ikinä tollasesta risotosta ees kuullut aiemmin? :) :p
Kuullottaa sipulia, valkosipulia, risottoriisiä ja lisäilee nestettä pikkuhiljaa. Sekaan pinaattia + mausteita. Valkkarii, kermaa, kasviksia ym. lisäilee jos siltä tuntuu.

Toi risotto oli rimanalitus, koska käytin pakastepinaattia ja hernemaissipaprikaa ku en jaksanu käydä kaupassa eikä ollu ees viiniä. Mut tää resepti 5/5
http://kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/pinaattirisotto
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä