Herkkusienet on kyllä hyviä. Taitaa mennä pakkasessa lötköiksi.
Herkkusienikastike
Herkkusienikastike
Aivot elää hiilareista.höpsistä..tänään luin lehestä että suomalaisuuden joku juttu on ruisleipä
perunassa on hirveesti HiiHyytä
Meen kirpparille, ja valmistelen mun uskomatonta pintapuhtausnäyteanalyysipresentaatiota. Siinä on pakko olla koko ryhmän paras, joten on paneuduttava.Mitäs huomenna? Ei olla suunniteltu poikasen kanssa mitään, paitsi yks pyykkivuoro aamupäivälle.
Sun hehkutukset on varmaan parasta tällä palstalla...tänne ei vissiin sais tulla hehkutteleen niin mitään mutta....
...tuunpas uhallakin!
Hämmentävän ihana keli ulkona...ja jos sä mokoma et edes käynyt tuota valoilmiötä moikkaamassa ollenkaan niin pöh sulle! Käy huomenna
Kentällä oli höpötyksellisen mukavaa hyvässä seurassa luistellaviipottaa ja lätkästellä . Tirpanan kans huokailtiin taivaankannen värejä ja tuon yhden hurmurin kans pidettiin muuten vaan hölmönhauskaa ...
Mä voisin laittaa teetä tulemaan ja jos vaikka asettuiskin toviksi
Syötkö viljaa? Seitan on gluteenia. Eli viljan proteiinia. Aika epäruoka.En muuten näe sellaista tilannetta että rukoilisin jotain epäruokaa esim seitania. Syön mieluummin poronpaistia tai itse pyyvettyjä tammukoita.
no mulla mitään aivoja kuulema ookaanAivot elää hiilareista.
Ootko oikeasti taas noin vitun tyhmä vai esitätkö vaan. Älä vastaa.Se saatananpaisti jne on vain parempien ihmisten ruokaa jotka voi nirsoilla syömisissään, miksi vegaanien pitää matkia lihaa syövien ruokavalioa, syökää niitä vihanneksia ihan silleen. Suosittelen tutustumaan intialaiseen keittiöön sieltä löytyy oikeita kasvisruokia. Miksi pitää haluta nakkeja jos ei halua syödä lihaa? Nakit on tehty lihasta.
True dat.Mun mielestä kukin syököön ihan mitä lystää ja mistä syystä vaan. Mua ärsyttää vain semmoset jotka pitää hirveetä meteliä omasta ruokavaliostaan ja mollaa suureen ääneen niitä jotka ei noudata samaa (en viittaa ketjulaisiin vaan sisareeni)
Missä on gluteeni peltoa? Aivan, ei missään.Syötkö viljaa? Seitan on gluteenia. Eli viljan proteiinia. Aika epäruoka.
Mikä ruokavalio sisarellasi on?Mun mielestä kukin syököön ihan mitä lystää ja mistä syystä vaan. Mua ärsyttää vain semmoset jotka pitää hirveetä meteliä omasta ruokavaliostaan ja mollaa suureen ääneen niitä jotka ei noudata samaa (en viittaa ketjulaisiin vaan sisareeni)
ja vegaaneistaMikä ruokavalio sisarellasi on?
Mun mielestä parhaat riehujat löytyy karppaajista ja sokeripelkoisista
Joo sieltä löytyy kans. Oikeastaan jokaisesta ryhmästä löytyy se kilariosasto.ja vegaaneista
Mut jos jokainen lähtisi ite onkimaan tammukkansa tai lassoamaan poropaistinsa niin voi sitä polttoaineen määrää mikä kuluisi. -Ihan turhaan.Missä on gluteeni peltoa? Aivan, ei missään.
Noiden saataanpaistie valmistukseen menee niin paljon energiaa että joku kakssataa afrikkalaista nälänhädässä olevaa lasta eläis sillä puol vuotta. Mutku pitää olla niin vegaania, niin vegaania.
Siinä ei nälkään kuolleet lapset paina yhtn mitn.
Mä olen pärjännyt kohta puoli vuosisataa kahden aivosolun turvin. Ja suurimman osan aikaa nekin on joko vatsassa tai munissa.no mulla mitään aivoja kuulema ookaan
mun ruokavalio on ehkä just karppaamista lähimpänä, koska välttelen riisiä, pastaa ja PERUNAA (soriiiii) mutta emmä riehu tai no riehun mä joskus mutta en ikinä ruoan takiaMikä ruokavalio sisarellasi on?
Mun mielestä parhaat riehujat löytyy karppaajista ja sokeripelkoisista
Nakkipiilot on ihan helvetin aliarvostettuja! Laitatko muuta kuin taikinan ja nakin? Niitähän vois modata vaikka millä..Päivää, selkä on perskuleen kipeä. Paheni ruokakassia kantaessa. Mikä ei ollut kovin painava.
Mä teen tänään mm. nakkipiiloja.
mutku mulla ei oo muniakaanMä olen pärjännyt kohta puoli vuosisataa kahden aivosolun turvin. Ja suurimman osan aikaa nekin on joko vatsassa tai munissa.
Katotaan mitä kaapista löytyy. Teen ekaa kertaa.Nakkipiilot on ihan helvetin aliarvostettuja! Laitatko muuta kuin taikinan ja nakin? Niitähän vois modata vaikka millä..
Kävellen olen mennyt, suosittelen samaa muillekkin. Auts paitsi vegaanit ei voikkaan niin tehdä kun sapuskat tehdään kemianteollisuudessa!Mut jos jokainen lähtisi ite onkimaan tammukkansa tai lassoamaan poropaistinsa niin voi sitä polttoaineen määrää mikä kuluisi. -Ihan turhaan.
Sä et varmaan kuitenkaan välttele esim. kasviksia niiden hiilaripitoisuuden takia? Kilarikarppaajat ei älyä sen eroa, että mistä ne hiilarit vetää. Muistatteko kun oli se älytön karppibuumi, jolloin voi, pekoni ja munat loppu kaupoista?mun ruokavalio on ehkä just karppaamista lähimpänä, koska välttelen riisiä, pastaa ja PERUNAA (soriiiii) mutta emmä riehu tai no riehun mä joskus mutta en ikinä ruoan takia