mitä kaikkee haluaisit tehä siellä? kaikkea tuhmaa ja kiellettyä?En pysty tarpeeks hehkuttamaan tota koulua. Oon niin intopiukeena, et melkein jo harmittaa tää viikonloppu. Haluisin mennä jo tekemään kaikkea.
mitä kaikkee haluaisit tehä siellä? kaikkea tuhmaa ja kiellettyä?En pysty tarpeeks hehkuttamaan tota koulua. Oon niin intopiukeena, et melkein jo harmittaa tää viikonloppu. Haluisin mennä jo tekemään kaikkea.
Pitäisi sulaa uunissa toi sheese. Ootteko maistanut sitä sinihomejuuston tyyppistä ?Nakkipiiloon vois laittaa vaikka sh
Mä ajattelin sheesen greek stylea, pinaattia ja sipalia. Tosin en tiedä miten sheese käyttäytyy lämmittäessä, ootko kokeillu?
lainaa MajuriltaHitto mulla ei ole munaa millä voidella nakkipiilot.
Muna ku muna. Sama kenen se on.lainaa Majurilta
Rasvaton maito toimii!Hitto mulla ei ole munaa millä voidella nakkipiilot.
On vain kevytmaitoa. Käytän sitä.Rasvaton maito toimii!
Voitele pullasudilla äläkä munalla,munan omistaja ei ehkä tykkääHitto mulla ei ole munaa millä voidella nakkipiilot.
Niin paljon kaikkea! Mutta eniten odotan näitä:mitä kaikkee haluaisit tehä siellä? kaikkea tuhmaa ja kiellettyä?
Gluteiiniton. Ilman lääketieteellistä syytä.Mikä ruokavalio sisarellasi on?
Mun mielestä parhaat riehujat löytyy karppaajista ja sokeripelkoisista
Oon maistanut kaikki Sheeset. Greek style ja yrttilevite on ainoat joita ostan. Sinihomejuustoaromi tulee paremmin Poppamiehen dippijauheesta.Pitäisi sulaa uunissa toi sheese. Ootteko maistanut sitä sinihomejuuton tyyppistä ?
En oo, koska en oikein välitä mistään homjutuista.Pitäisi sulaa uunissa toi sheese. Ootteko maistanut sitä sinihomejuuton tyyppistä ?
Tuota greek styleä oon ostanut ja maustamaton tuorejuusto on myös hyvää.Sinihometyyppistä en oo uskaltanut ostaa,kun jos onkin pahaaOon maistanut kaikki Sheeset. Greek style ja yrttilevite on ainoat joita ostan. Sinihomejuustoaromi tulee paremmin Poppamiehen dippijauheesta.
T: Spessu saunasta, naapuri pyys hiusnaamionsa vuoksi ekstralöylyaikaa, niin sopii mulle. Odottelen omassa pukkarissa mutanaamio kasvoillani
Mä taas tarkoitin, että en usko mitään ennen kuin omin silmin näen.apua siis tarkotin että puukiuas saunassa
Homjutut on mulle ihan uusia..En oo, koska en oikein välitä mistään homjutuista.
Ne vakoilee suaIkävää tämmönen syyllistäminen. Kalasopan jälkeen tsihautin yhden lonkeron ja heti tän sivun yläreunaan ilmestyy "haetko apua alkoholismiin"
No niin, se on kohtalo. Kannattaisko hakee?Ikävää tämmönen syyllistäminen. Kalasopan jälkeen tsihautin yhden lonkeron ja heti tän sivun yläreunaan ilmestyy "haetko apua alkoholismiin"
Onneksi mulla on mainonnanesto. Mun kalasopan ja valkoviinin päälle oisivat kai suoraan vieroitukseen ohjanneet.Ikävää tämmönen syyllistäminen. Kalasopan jälkeen tsihautin yhden lonkeron ja heti tän sivun yläreunaan ilmestyy "haetko apua alkoholismiin"
aika pahaIkävää tämmönen syyllistäminen. Kalasopan jälkeen tsihautin yhden lonkeron ja heti tän sivun yläreunaan ilmestyy "haetko apua alkoholismiin"