The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Viimeksi muokattu:
mitä kaikkee haluaisit tehä siellä? kaikkea tuhmaa ja kiellettyä? :D
Niin paljon kaikkea! Mutta eniten odotan näitä:

- Asiantuntijahaastattelu, jossa saadaan valita haastateltavaks haluamamme toimittaja.
- Videohaastatteluprojekti, jossa videoidaan yks haastattelu, ja toinen haastatellaan itse kun joku toveri kuvailee. Tilattu projekti koululta, julkastaanki keväällä jossain!
- Valokuvauskurssilla varataan studio ja toteutetaan erilaisia kuvausprojekteja, joista kootaan sit portfolio.
- Videotyökurssi, jossa opetellaan editoimaan kuvattuja videoita.

En pysy housuissani :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Riisistä mä en ole koskaan juurikaan piitannut. Kyllä mä sitä syön. Mut oikeestaan ainoo sapuska mitä mä välttelen on hapansilakka.

Sokeri mulla vaan jäi pois kun muutin tähän. Muuttokuormassa ei ollu sokeripussia, enkä mä sitä muutamalla kauppareissulla muistanu ostaa niin se sit vaan jäi. Samalla romahti karkinsyönti olemattomiin ja limut. Mitä ny pari kertaa vuodessa ostan leffamässyksi lakua ja salmiakkia.

Suolan kans kävi samoin. Sit mä totesin, että sapuska on mulle tarpeeksi suolaista kun siihen laittaa liemikuution tms. Suolankäyttökin on murto- osa entisestä.

Kaverin innostamana mä kans kokeilin jotain karppaustyyppistä, eli vähensin pottua ja pastaa ja lisäsin lihaa ja vihreitä.

Mut semmoisesta kiinnipitäminen vaatis ahkeramman ruoanlaittajan kuin minä. Joka useinkin sorrun Uuno Turhapurorointiin, eli sapuska mätetään jääkaapista suuhun ilman turhia välivaiheita.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Pitäisi sulaa uunissa toi sheese. Ootteko maistanut sitä sinihomejuuton tyyppistä ?
Oon maistanut kaikki Sheeset. Greek style ja yrttilevite on ainoat joita ostan. Sinihomejuustoaromi tulee paremmin Poppamiehen dippijauheesta.

T: Spessu saunasta, naapuri pyys hiusnaamionsa vuoksi ekstralöylyaikaa, niin sopii mulle. Odottelen omassa pukkarissa mutanaamio kasvoillani
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Oon maistanut kaikki Sheeset. Greek style ja yrttilevite on ainoat joita ostan. Sinihomejuustoaromi tulee paremmin Poppamiehen dippijauheesta.

T: Spessu saunasta, naapuri pyys hiusnaamionsa vuoksi ekstralöylyaikaa, niin sopii mulle. Odottelen omassa pukkarissa mutanaamio kasvoillani
Tuota greek styleä oon ostanut ja maustamaton tuorejuusto on myös hyvää.Sinihometyyppistä en oo uskaltanut ostaa,kun jos onkin pahaa :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä