The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja mun lohisoppa. Suolan sijaan turautin kunnolla mätitahnaa.
Herkkua tuli siitäkin.

Eikä oo chardonnaykään paskempaa. Osaavat ne mendozalaiset muutakin ko punkkui.
Mätitahna kalasoppaan on asia joka menee kokeiluun mitä pikimmin.

Naurista ei taida lähikaupassa olla, että pitänee tehdä kauppareissu tuohon ostoshelvettiin. Mut sit pitää kerätä isompi ostoslista. En mä sinne parin nauriin vuoksi mene.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Se saatananpaisti jne on vain parempien ihmisten ruokaa jotka voi nirsoilla syömisissään, miksi vegaanien pitää matkia lihaa syövien ruokavalioa, syökää niitä vihanneksia ihan silleen. Suosittelen tutustumaan intialaiseen keittiöön sieltä löytyy oikeita kasvisruokia. Miksi pitää haluta nakkeja jos ei halua syödä lihaa? Nakit on tehty lihasta.
 
Se saatananpaisti jne on vain parempien ihmisten ruokaa jotka voi nirsoilla syömisissään, miksi vegaanien pitää matkia lihaa syövien ruokavalioa, syökää niitä vihanneksia ihan silleen. Suosittelen tutustumaan intialaiseen keittiöön sieltä löytyy oikeita kasvisruokia. Miksi pitää haluta nakkeja jos ei halua syödä lihaa? Nakit on tehty lihasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Miten voi toisten ruokavalio ja elämäntyyli ottaa noin koville. Mä oon kuullu et kasvissyönti on rankkaa, mut aika helpolta tuntuu oma elämä ku ei tartte nähä vaivaa siitä mitä toisten lautasella on tai ei oo.

Mikä epek sun pointti on? Yritätkö provosoida (onnistumisprosentti toistaiseksi 0) vai ootko vaan kävelevä kokovartalokyrpä, jolla ei oo minkäänlaisia käytöstapoja eikä taitoja keskustella asiallisesti? En nyt pysy ihan mukana tässä.
Sitä paitsi vastasin noihin kysymyksiin jo pari viikkoa sitten, että siitä vaan selailemaan jokunen kymmen sivua takaperin, jos ei oo informaatio pysynyt päässä kahta sekuntia kauempaa. Tai sitten voi harkita päälääkärillä käymistä, jos on vaikeuksia ymmärtää lukemaansa ja sisäistää sitä.
 
Viimeksi muokattu:
Onneksi mä saan syödä mitä lystään. Ja nirsoilla. Ja kiskoa sulassa sovussa vaikka härkistä ja raakaa maksaa. :p

Ja siitä puheenolleen. Jotain pientä pitäis keksiä paketillisesta tuoreita (vieä) herkkusieniä. Ruokaa on jo ihan tarpeeksi, se vois olla aan jotain, jotain...
Herkkusienet on parhaita, ku ne paistaa pannulla kirsikkatomaattien kanssa ja ottaa lisukkeeks vaik riisille. Viimeks taisin laittaa viel soijarouhetta ja paprikaa kaveriks. 5/5
 
Onneksi mä saan syödä mitä lystään. Ja nirsoilla. Ja kiskoa sulassa sovussa vaikka härkistä ja raakaa maksaa. :p

Ja siitä puheenolleen. Jotain pientä pitäis keksiä paketillisesta tuoreita (vieä) herkkusieniä. Ruokaa on jo ihan tarpeeksi, se vois olla aan jotain, jotain...
paista oliiviöljyssä paistinpannulla, sipulin kanssa :)
 
Jooo,vegaanit on parempia ihmisiä ,jotka vaan nirsoilee :ROFLMAO::D kun ei syö lihaa mutta kuitenkin haluaa / syö feikkilihaa.Jospa nyt jokainen saisi syödä mitä tykkää ihan rauhassa ilman veetuilua ja arvostelua.
 
Herkkusienet on parhaita, ku ne paistaa pannulla kirsikkatomaattien kanssa ja ottaa lisukkeeks vaik riisille. Viimeks taisin laittaa viel soijarouhetta ja paprikaa kaveriks. 5/5
Tää kuulostaa herkulta, tätä kokeilen seuraavalla kerralla pääruoaksi. Mut toi ei oikein lohisopan lisukkeeksi...

Jos sieni-juusto-foccaccia? Vanhaa goudaakin ois jo vähän kovettuneena.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Tää kuulostaa herkulta, tätä kokeilen seuraavalla kerralla pääruoaksi. Mut toi ei oikein lohisopan lisukkeeksi...

Jos sieni-juusto-foccaccia? Vanhaa goudaakin ois jo vähän kovettuneena.
Ai sopan lisukkeeks, mä luulin et suunnittelet jo seuraavaa ateriaa :D
Hmm, no ehkä sienet vois paistaa sipulin kaa pannulla ja lisätä annoksen päälle, tai sit tehä jonkun pikasienisalaatin ja laittaa ruisleivän päälle?
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä