The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Boobabe

melkonen myräkkä ulkona, onneks ei oo sähköt menneet poikki että voi kuunnella tämän biisin :love:
tää biisi on just sellanen minkä kuuntelis olohuoneen hämärässä, sohvannurkassa, lämpimässä sylissä ihan hiljaa vaan...eipä tuohon hetkeen pahemmin puhetta tarvittais...
 
vierailija
jotenkin haiskahtaa, että halusivat sinne itse ja keksivät hyvän tekosyyn päästä sinne + yhdistää sun synttäribailut samaan :eek:
ei kovin tahdikas veto jos niin on(n)
Eikun ihminen on heidän silmissä ja mielessä ihan muuta kuin mitä yrittää esittää. Niinhän siinä käy, jos e s i t t ä ä . Lopeta esittäminen, että haluat viettää aikaa heidän kanssaan. hehän vain häiritsevät sun muita touhuja ---! Saisit olla aivan rauhassa, jos olisit ollut oma itsesi aikaisemmin. Tietysti voi olla, että säälivät jotenkin, en tiedä - vois olla hyvä syy. Katsokaa, miten hankaksi asiat voi muuttua liian helposti, kun ei kuuntele sydämensä ääntä - omaatuntoa, voisi joku sanoa:cool:
http://areena.yle.fi/1-3453304?autoplay=true
 
Min sain 3kk sonera viihdettä ilmaseks kokeiluun tietokoneelle ja kännykkään. Mistä johtuu, että en kuitenkaan pysty kattomaan sieltä yhtään mitään ja tuo vaan herjaa, että ei oo oikeutta katsoa, vaikka kuitenkin pystyn kirjautumaan ja selaamaan valikoita ym. Huoh, paskan myivät.
 
Päi ja vää kettinkiin.
Mitäs tänne kuuluu?

Huomenillalla olis sit se päivä kun mun pitäis näytellä RistoReipasta ja Remonttireiskaa. Asentaa lamppua kattoon ja propata hyllyä seinään ja veikkaan, että hommat ei heti pääse loppumaan.
"Avustaja" tulee paikalle.
Koska olen kiltti ja kohtelias niin meinaan sanoa, että en mä tommoisiin pikkuhommiin avustajaa kaipaa mutta tahdoin tavata sinut uudestaan.

Katotaan ny periikö rehellisyys maan vai saako siitä korvilleen?

Ovela vanha rouva joka tapauksessa saa lampun kattoon ja hyllyn seinään.
 
Pfff...

Olipahan lenkki! Lähdin miehen kyydillä (se raukka joutui hammaslääkäriin) ja pyysin sen pudottaman mut kolmen kilasan päähän kodista. Ja luojan kiitos en kauemmas, koskakilometrin suoralla oli julmettu vastatuuli joka lennätti jotain pientä ja terävää suoraan päin näköä. (n) Nyt on nassu syväkuorittu ja kinttulihakset tältä päivää treenattu.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä