The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mulla einiin suju näitten älyvehkeitten kanssa :D..mutta mä taijanvissiin olla nyt täällä :confused::barefoot::D


Piti tulla ilmottamaan että. Kun oikein tuntuu siltä että menee sujuvasti sudeksi, niin - mene saunaan:love:.

Ole ja unohdu sinne toviksi, niin uutena ihmisenä tuut puis:)(y):love:...


..ja ota vielä taikinaterapointia :). Tuoreen leivän tuoksu ja lämmin höyryävä viipale sitä sekä lasi kylmää maitoa....ihmislapsen on aika hyvä siinä olla:love:




Ja vieras siellä :)....ota tiimarinvihko ja kynä kätösiisi...ja te muutkin :D

Kiitos kysymästä - mun seksin "saamiset" ja "antamiset" ja nauttimiset on enemmän kuin hyvässä ja hellässä kunnossa :). Joten nöy vöriis(y)

..mie taijan vaan olla välistä semmonen...miten se krut meni - se sun sanas:)?...paljokas :)?....mutta haittaakse :)? Mun mielestä ei ollenkaan....
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Iltaa kettinkiin.

Toi wanha rouwa on ovelampi kuin kuvittelinkaan.

"Valon näyttäminen" tekosyynä ei kuulemma mene *Minnalle* (nimi muutettu) läpi yhden kattolampun asennuksen vuoksi vaan joudun samalla reissulla tekemään enemmänkin remonttireiskahommia saadakseni avustajan paikalle.

Pitänee soittaa systerille tai isäukolle saadakseni ihan oikeat työkalut pikaisesti lainaan. Vaikka vanha rouva sanoo, että hänellä on iskuporakone niin mä en ala millään lelulla poraamaan edes kuusmillistä reikää betoniin hyllylevyn kiinnitystä varten. Leluilla syntyy meteliä mutta ei sitä tarvittavaa reikää.
Eikä tuo ihastuttava rouwa pysty erottamaan puu-, metalli- tai kiviteriä toisistaan enkä minä tiedä mitä miesvainajansa valikoimissa on tai ei ole.

Mutta saadakseni halutun avustajan paikalle minun pitää varautua jokseenkin kaikkeen.

No, ei miehen elämän pidäkään olla helppoa.
 
Iltaa kettinkiin.

Toi wanha rouwa on ovelampi kuin kuvittelinkaan.

"Valon näyttäminen" tekosyynä ei kuulemma mene *Minnalle* (nimi muutettu) läpi yhden kattolampun asennuksen vuoksi vaan joudun samalla reissulla tekemään enemmänkin remonttireiskahommia saadakseni avustajan paikalle.

Pitänee soittaa systerille tai isäukolle saadakseni ihan oikeat työkalut pikaisesti lainaan. Vaikka vanha rouva sanoo, että hänellä on iskuporakone niin mä en ala millään lelulla poraamaan edes kuusmillistä reikää betoniin hyllylevyn kiinnitystä varten. Leluilla syntyy meteliä mutta ei sitä tarvittavaa reikää.
Eikä tuo ihastuttava rouwa pysty erottamaan puu-, metalli- tai kiviteriä toisistaan enkä minä tiedä mitä miesvainajansa valikoimissa on tai ei ole.

Mutta saadakseni halutun avustajan paikalle minun pitää varautua jokseenkin kaikkeen.

No, ei miehen elämän pidäkään olla helppoa.
miten musta tuntuu että aksun silmät tuikkii siellä innosta ja jännityksestä, niinku lapsilla just ennen aattoa???? onko perhosia masussa??:barefoot::barefoot::barefoot:
 
miten musta tuntuu että aksun silmät tuikkii siellä innosta ja jännityksestä, niinku lapsilla just ennen aattoa???? onko perhosia masussa??:barefoot::barefoot::barefoot:
Mä ny en enää ole teinipoika niin tuikkimisten (siis silmien) aika on kohdaltani ohi.
Myöskään perhosia masussani ei ole.

Jos ei natsaa niin sit ei ja laitan asian muistojeni kansioon. En mä sitä sen enempää vatvo.
Mut jos natsaa niin sit olen liemessä.

Suo siellä, vetelä täällä. Kaikista helpointa olis jos sais aina olla kymppivanha pikkupoika jolle tytöt on kiinnostavia mutta yök.
 
Huomenta!

Toinen yö peräjälkeen kun nukahtaa ja herää, nukahtaa ja herää, on kuuma ja kylmä, väsyttää muttei uni tule.

Ja aamulla ihan krapulainen olo vaikken juonut kuin sitruunavettä illalla. :(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä