ei vielkää sattunu, olis pitäny mennä lissun diskoketjuunjospa nyt tulis oikeeseen ketjuun!
Kyllä se mennee samalla ko miun Dimmu Borgiritkin. Kunhan ei tavaksi ota!ei vielkää sattunu, olis pitäny mennä lissun diskoketjuun
mä muuten arvasin että jos tosta videosta tullee noottia, että se tulis sulta vähänkö mää olen sherlockki...tai ainakii watson!!!ei vielkää sattunu, olis pitäny mennä lissun diskoketjuun
miten musta tuntuu että aksun silmät tuikkii siellä innosta ja jännityksestä, niinku lapsilla just ennen aattoa???? onko perhosia masussa??Iltaa kettinkiin.
Toi wanha rouwa on ovelampi kuin kuvittelinkaan.
"Valon näyttäminen" tekosyynä ei kuulemma mene *Minnalle* (nimi muutettu) läpi yhden kattolampun asennuksen vuoksi vaan joudun samalla reissulla tekemään enemmänkin remonttireiskahommia saadakseni avustajan paikalle.
Pitänee soittaa systerille tai isäukolle saadakseni ihan oikeat työkalut pikaisesti lainaan. Vaikka vanha rouva sanoo, että hänellä on iskuporakone niin mä en ala millään lelulla poraamaan edes kuusmillistä reikää betoniin hyllylevyn kiinnitystä varten. Leluilla syntyy meteliä mutta ei sitä tarvittavaa reikää.
Eikä tuo ihastuttava rouwa pysty erottamaan puu-, metalli- tai kiviteriä toisistaan enkä minä tiedä mitä miesvainajansa valikoimissa on tai ei ole.
Mutta saadakseni halutun avustajan paikalle minun pitää varautua jokseenkin kaikkeen.
No, ei miehen elämän pidäkään olla helppoa.
Syytä ois olla ja aimo annoksen verran ! Perhosia siismiten musta tuntuu että aksun silmät tuikkii siellä innosta ja jännityksestä, niinku lapsilla just ennen aattoa???? onko perhosia masussa??
Mä ny en enää ole teinipoika niin tuikkimisten (siis silmien) aika on kohdaltani ohi.miten musta tuntuu että aksun silmät tuikkii siellä innosta ja jännityksestä, niinku lapsilla just ennen aattoa???? onko perhosia masussa??
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/suomi-on-ibm-n-tekoalykehityksen-ykkosvalinta-loytyy-seka-resursseja-etta-sallivat-lait-6597347mä muuten arvasin että jos tosta videosta tullee noottia, että se tulis sulta vähänkö mää olen sherlockki...tai ainakii watson!!!
Minäpä sain edellisenä yönä.Syökää sieniä, näin eroottisen unen
Ai sieniä?Minäpä sain edellisenä yönä.
Jotakin muuta.Ai sieniä?
ArvasinJotakin muuta.