Boobabe
Mä ajattelin heidän näkökulmasta.No haluuha ne, mut mä en halua juhlii
Kai sä pari tuntia kestät.
Mä ajattelin heidän näkökulmasta.No haluuha ne, mut mä en halua juhlii
Ku täytin 40v niin ne raahas mut venemessuille, jotka ei kiinnostanu mua pätkääkään ja nyt ne taas ois viemässä mua jonnekiMä ajattelin heidän näkökulmasta.
Kai sä pari tuntia kestät.
Venemessuille?Ku täytin 40v niin ne raahas mut venemessuille, jotka ei kiinnostanu mua pätkääkään ja nyt ne taas ois viemässä mua jonneki
NiinpäVenemessuille?
Omituisia...
Mä voin pitää sulle synttärit.Niinpä
jotenkin haiskahtaa, että halusivat sinne itse ja keksivät hyvän tekosyyn päästä sinne + yhdistää sun synttäribailut samaanKu täytin 40v niin ne raahas mut venemessuille, jotka ei kiinnostanu mua pätkääkään ja nyt ne taas ois viemässä mua jonneki
Jos noin niin typerä temppu.jotenkin haiskahtaa, että halusivat sinne itse ja keksivät hyvän tekosyyn päästä sinne + yhdistää sun synttäribailut samaan
ei kovin tahdikas veto jos niin on
niin taas joo, sun kivat kyllä tiietäänMä voin pitää sulle synttärit.
Keksin jotakin kivaa.
Paheksun lusmuiluuPitäisköhän sitä tänään saada jotain aikaseks Vai riittääkö jos lusmuilee.
Esim. teatteri ja syömään on aika kivaa.niin taas joo, sun kivat kyllä tiietään
Eikun ihminen on heidän silmissä ja mielessä ihan muuta kuin mitä yrittää esittää. Niinhän siinä käy, jos e s i t t ä ä . Lopeta esittäminen, että haluat viettää aikaa heidän kanssaan. hehän vain häiritsevät sun muita touhuja ---! Saisit olla aivan rauhassa, jos olisit ollut oma itsesi aikaisemmin. Tietysti voi olla, että säälivät jotenkin, en tiedä - vois olla hyvä syy. Katsokaa, miten hankaksi asiat voi muuttua liian helposti, kun ei kuuntele sydämensä ääntä - omaatuntoa, voisi joku sanoajotenkin haiskahtaa, että halusivat sinne itse ja keksivät hyvän tekosyyn päästä sinne + yhdistää sun synttäribailut samaan
ei kovin tahdikas veto jos niin on
Mä en. Lusmuilu on kivaa.Paheksun lusmuiluu
Soita ja kysy. Mä en tiiä soneran systeemiä.Min sain 3kk sonera viihdettä ilmaseks kokeiluun tietokoneelle ja kännykkään. Mistä johtuu, että en kuitenkaan pysty kattomaan sieltä yhtään mitään ja tuo vaan herjaa, että ei oo oikeutta katsoa, vaikka kuitenkin pystyn kirjautumaan ja selaamaan valikoita ym. Huoh, paskan myivät.