Laita myös pipoitseasiassa mulla oli siellä kaikki muut tamineet päällä paitsi ei pipoo ja sisälle tultua sen oli näkönen kampauskin kun hiukset sojotti ihan omaan suuntaansa
Laita myös pipoitseasiassa mulla oli siellä kaikki muut tamineet päällä paitsi ei pipoo ja sisälle tultua sen oli näkönen kampauskin kun hiukset sojotti ihan omaan suuntaansa
no mutta mistäs tiiät ettei ''avustaja'' salaa just nyt toivo sun pääsevän hänen pöksyihin? Voi kuule aksu, siellä se naispolonen itkee ja miettii mitkä pikkarit olis kaikkein kuumimmat vetää jalkaan tai että jättäiskö pikkarit vallan pois alta samoitenkuin rintsikat myös...No niinku tuo "Avustaja"
Naisparka ei edes tiedä, että teen parhaani päästäkseni hänen pöksyihinsä. Saadakseni nimeni hänen postilaatikkoonsa.
Olen kauhea sika.
ei mulla ole alakoomaa eikä yläkoomaa, sori nyt vaan.Kysy sillä sun alakomalta?
mä laitan heti pipon kun löyän sellasen coolin, siis tiiät sä sellasen mikä jää roikkumaan silleen löysästi tonne takaraivolle...ei kuitenkaan niiku tonttulakit vaan sillee hienosti...ootas jos löytäis sellasen googlella..Laita myös pipo
Oleellinen tieto onkin se, että oliko sinulla pikkupöksyjä?itseasiassa mulla oli siellä kaikki muut tamineet päällä paitsi ei pipoo ja sisälle tultua sen oli näkönen kampauskin kun hiukset sojotti ihan omaan suuntaansa
Tommosen ku hommaat nii pääkin tarkeneemä laitan heti pipon kun löyän sellasen coolin, siis tiiät sä sellasen mikä jää roikkumaan silleen löysästi tonne takaraivolle...ei kuitenkaan niiku tonttulakit vaan sillee hienosti...ootas jos löytäis sellasen googlella..
oli, sellaset mustat bokserit missä on vaaleenpunanen pieni rusetti siinä eessäOleellinen tieto onkin se, että oliko sinulla pikkupöksyjä?
Mitä enemmän naisella on vaatteita sitä enemmän mies voi hampaillaan riisua.
ei tuo sovi muuhun pukeutumiseen...käytän nykyään vallan sellasta kivvaa mokkatakkiaTommosen ku hommaat nii pääkin tarkenee
Tuskin mutta ainahan voi toivoa.no mutta mistäs tiiät ettei ''avustaja'' salaa just nyt toivo sun pääsevän hänen pöksyihin? Voi kuule aksu, siellä se naispolonen itkee ja miettii mitkä pikkarit olis kaikkein kuumimmat vetää jalkaan tai että jättäiskö pikkarit vallan pois alta samoitenkuin rintsikat myös...
Eli et osaa pukeutua asiallisesti, joten jonkun pitää kouluttaa sinut pukeutumaanei tuo sovi muuhun pukeutumiseen...käytän nykyään vallan sellasta kivvaa mokkatakkia
Mistä Sulle tuo punainen rusetti tuli mielee?oli, sellaset mustat bokserit missä on vaaleenpunanen pieni rusetti siinä eessä
hyvin paljon mahollistaEli et osaa pukeutua asiallisesti, joten jonkun pitää kouluttaa sinut pukeutumaan
Onko farkkujen alla villahousut?hyvin paljon mahollista
nytkin on jalassa mustat farkut, tpaita ja sen päällä harmaa villapaita..eiks oo kaaheeta????
häh? no mun boksereista ja sitä paitsi vaaleanpunainen...mä oisin tykännyt ennemmin sinisestä rusetista tai valkosesta, mutta eipä tuo nyt maailmaa kaada, vaikka väri onkin väärä.Mistä Sulle tuo punainen rusetti tuli mielee?
ei mutta ei täällä sisällä sellasia tarvii mä missään teltassa asuOnko farkkujen alla villahousut?
Häh
Jos ne ei oo siellä farkujen alla valmiiks niin et sä niitä uloslähtiessäkään tuu laittaneeksei mutta ei täällä sisällä sellasia tarvii mä missään teltassa asu
mutku emmä mee tänään ulos..niin mitä väliiJos ne ei oo siellä farkujen alla valmiiks niin et sä niitä uloslähtiessäkään tuu laittaneeks
...*ufopääkkönen*...oli, sellaset mustat bokserit missä on vaaleenpunanen pieni rusetti siinä eessä
Kyl ne riisuu ihan ite, kunhan tulee tarpeeks kuumaMajuri äläs ny opeta naisia pukeutumaan.
Opeta heitä riisumaan, niin että miehen ei ihan kaikkea tartte tehdä.
awwww vaihetaan rusetteja mä en tykkää vaaleanpunasesta mutta noi pöksyt on kieltämättä ihanat jalassa...*ufopääkkönen*...
...mulla on mustat bokserit missä on semmonen pieni valkoinen rusetti edessä
Kävithän jo tänäänkin palelemassa, kun e osaa pukeutuamutku emmä mee tänään ulos..niin mitä välii
Entä villahousut?...*ufopääkkönen*...
...mulla on mustat bokserit missä on semmonen pieni valkoinen rusetti edessä