Tuhat alapeukkua, on aika juhlia!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jorma Teräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no mitäs tuolla on ees merkitystä? :) mua nyvvaan kiinnostaa tietää kuka siellä hääräilee ja antaa immeisille alapeukkuja ja sydämiä :)

Idiootti siellä hääräilee, tyyliin lapsena ei ollut kuin yks puulelu ja seki oli naulattu lattiaaan kiinni.
Löytäny leikkipaikan nyt täältä.
 

Yhteistyössä