vierailija
Ei varmaankaan ole nainen.Veikkaan kanssa että Jorman/Jormien nikin takana on nainen. Joku jolla ei ole ollut aiemmin nikkiä.
Ei varmaankaan ole nainen.Veikkaan kanssa että Jorman/Jormien nikin takana on nainen. Joku jolla ei ole ollut aiemmin nikkiä.
Mut kun se ei kirjoita mitään?no ei oo kuha pelleilee ja kokeillkaa muutki vastata Jormalle ystävällisesti niin tuutte huomaamaan, että saatte sydämiä
...tuskin Jorma muille edes yyveepostia lähettääkään kuin vain yhdelleonhan jorma kirjoittanut muutaman viestin ja yvnoksin kautta on kirjottanut myös
koittakaa lähestyä ystävällisesti niin tuutte huomaamaan miten herttanen tää koko kansan Jorma oikeesti on
BINGO...tuskin Jorma muille edes yyveepostia lähettääkään kuin vain yhdelle
Meinaat ettei heru vai?no eihän Jorma mullekaan laittanut yvtä vaan mä laitoin hälle ja yritin utskia kuka hää oikein on mutku ei se kerro mulle mittää!!!!
Olen kyllä ihan mies, en edes rumakerro ees ootko Jorma vai kenties Irma?? *hykertelee uteliaisuudessaan*
No eiks vierailija aina oo harmaanano nymmä tiiän kuka siellä kirjottelee harmaana
mä mittää sirkuta, kuhan höpäjän..sitähän sääki teet aina
Tämä harmaa on joko @FreezeCat tai Lispetti. Tappivanukkaista ja kosteista pikkareista on puhuttu The Ketjussa ennen jouluaattoa.Meinaat ettei heru vai?
..kyyllä tuommoiselle sirkuttajalle on taatusti tappivanukkaat ja pikkaritkin kosteina, olipa Jorma sitten Jorma tai Irma....
Kukaan harmaahan ei voi laittaa sanontoja ketjusta ollenkaan kiertoon ..Tämä harmaa on joko @FreezeCat tai Lispetti. Tappivanukkaista ja kosteista pikkareista on puhuttu The Ketjussa ennen jouluaattoa.
Eihän sitä tiedä mitä kaikkea Jorma puuhailee....tuskin Jorma muille edes yyveepostia lähettääkään kuin vain yhdelle
On vaan niin ketjumaista mustien pervoilua ja kirjoitusta.Kukaan harmaahan ei voi laittaa sanontoja ketjusta ollenkaan kiertoon ..
Ketjuhan on tarkoitettu "vain" mustille luettavaksi ja kirjoitettavaksi
no mitäs tuolla on ees merkitystä? mua nyvvaan kiinnostaa tietää kuka siellä hääräilee ja antaa immeisille alapeukkuja ja sydämiäOlen kyllä ihan mies, en edes ruma
Idiootti siellä hääräilee, tyyliin lapsena ei ollut kuin yks puulelu ja seki oli naulattu lattiaaan kiinni.no mitäs tuolla on ees merkitystä? mua nyvvaan kiinnostaa tietää kuka siellä hääräilee ja antaa immeisille alapeukkuja ja sydämiä
saa niitä kisukin, mutta sitä en ihmettele yhtään...kisu on ihana ihminenNoin 2000 Onko kukaan enää säästynyt Jorman peukulta? Joku kuulemma saa vain sydämiä
Hey! I find one!!!!Ja epekkiä harmittaa, koska epek on Jorma
!
saa niitä kisukin, mutta sitä en ihmettele yhtään...kisu on ihana ihminen
mutku ei toi oo syyElena saa aina sydämen, syy.. määrittelemätön.