V
vierailija
Vieras
Veikkaan kanssa että Jorman/Jormien nikin takana on nainen. Joku jolla ei ole ollut aiemmin nikkiä.
Ei varmaankaan ole nainen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Veikkaan kanssa että Jorman/Jormien nikin takana on nainen. Joku jolla ei ole ollut aiemmin nikkiä.
no ei ookuha pelleilee ja kokeillkaa muutki vastata Jormalle ystävällisesti niin tuutte huomaamaan, että saatte sydämiä
![]()
...tuskin Jorma muille edes yyveepostia lähettääkään kuin vain yhdelleonhan jorma kirjoittanut muutaman viestin ja yvnoksin kautta on kirjottanut myös
koittakaa lähestyä ystävällisesti niin tuutte huomaamaan miten herttanen tää koko kansan Jorma oikeesti on![]()
...tuskin Jorma muille edes yyveepostia lähettääkään kuin vain yhdelle![]()
Meinaat ettei heru vaino eihän Jorma mullekaan laittanut yvtä vaan mä laitoin hälle ja yritin utskia kuka hää oikein onmutku ei se kerro mulle mittää!!!!
![]()
kerro ees ootko Jorma vai kenties Irma?? *hykertelee uteliaisuudessaan*![]()
No eiks vierailija aina oo harmaanano nymmä tiiän kuka siellä kirjottelee harmaana
mä mittää sirkuta, kuhan höpäjän..sitähän sääki teet aina![]()
Tämä harmaa on joko @FreezeCat tai Lispetti. Tappivanukkaista ja kosteista pikkareista on puhuttu The Ketjussa ennen jouluaattoa.Meinaat ettei heru vai?
..kyyllä tuommoiselle sirkuttajalle on taatusti tappivanukkaat ja pikkaritkin kosteina, olipa Jorma sitten Jorma tai Irma....
Tämä harmaa on joko @FreezeCat tai Lispetti. Tappivanukkaista ja kosteista pikkareista on puhuttu The Ketjussa ennen jouluaattoa.
...tuskin Jorma muille edes yyveepostia lähettääkään kuin vain yhdelle![]()
Kukaan harmaahan ei voi laittaa sanontoja ketjusta ollenkaan kiertoon..
Ketjuhan on tarkoitettu "vain" mustille luettavaksi ja kirjoitettavaksi![]()
![]()
no mitäs tuolla on ees merkitystä?Olen kyllä ihan mies, en edes ruma![]()
no mitäs tuolla on ees merkitystä?mua nyvvaan kiinnostaa tietää kuka siellä hääräilee ja antaa immeisille alapeukkuja ja sydämiä
![]()
saa niitä kisukin, mutta sitä en ihmettele yhtään...kisu on ihana ihminenNoin 2000Onko kukaan enää säästynyt Jorman peukulta? Joku kuulemma saa vain sydämiä
![]()
Hey! I find one!!!!Ja epekkiä harmittaa, koska epek on Jorma
!
saa niitä kisukin, mutta sitä en ihmettele yhtään...kisu on ihana ihminen![]()
mutku ei toi oo syyElena saa aina sydämen, syy.. määrittelemätön.