Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Esim. näissä.Olisko ennätys? Missä olet käynyt jankkaamassa, anteeksi keskustelemassa![]()
Paula on vaan ihastunut. Kiukuttelee kuin pikkutyttö, joka ei saa ihastuksen kohteelta huomiota.Mä luulin, että sä tarkoitit Paulaa.
Kahvipaketti ei itse ole kirjoittanut koskaan mitään, veikkaan että on jonkun mustan alter ego. Mörköäiti?
Tulin kotia ja vilkaisin palstaa, 55 alapeukkua yläkulmassa ja kaikki ne tämän päivän aikana Kahvipaketilta, eri ketjuista.
Kyllä mä tiedän että mä ärsyttävä osaan olla mutta nyt on jollakin menny aika lujasti hermoon mun jutut.![]()
ap tainnut palstaillut koko päivän, ellei peukutukset vanhoista kommenteista. Peukkujahan saa toki jaella kirjautuneena, eihän niitä muuten olisi tarjollakaan kirjautuneille.
Nauti huomiosta Echo, sitä varmasti kaipaat kovasti elämässäsi.
Satuin selaamaan tuota yhtä Sanni-ketjua, niin siellä oli ainakin laittanut muillekin alapeukkuaKahvipaketti on antanut 56 alapeukkua? Katsoitko varmasti alapeukkujen määrän oikein vai onko Kahvipaketilla lipsahtanut yksi alapeukku väärään kohtaan?
Ehkä kaikkien nikkien täytyisi ilmottaa päivän peukkusaldo, näin kuin Echo, siis jos käyttää päivänsä palstalla notkumiseen. Ehkä ihan tuohon määrään en omalla nikilläni yhessä päivässä tai edes viidessä pääsisi, koska en asu tällä palstalla. Oon kateudesta ihan vihreä.Kahvipaketti on antanut 56 alapeukkua? Katsoitko varmasti alapeukkujen määrän oikein vai onko Kahvipaketilla lipsahtanut yksi alapeukku väärään kohtaan?
Ehkä kaikkien nikkien täytyisi ilmottaa päivän peukkusaldo, näin kuin Echo, siis jos käyttää päivänsä palstalla notkumiseen. Ehkä ihan tuohon määrään en omalla nikilläni yhessä päivässä tai edes viidessä pääsisi, koska en asu tällä palstalla. Oon kateudesta ihan vihreä.![]()
Ehkä kaikkien nikkien täytyisi ilmottaa päivän peukkusaldo, näin kuin Echo, siis jos käyttää päivänsä palstalla notkumiseen. Ehkä ihan tuohon määrään en omalla nikilläni yhessä päivässä tai edes viidessä pääsisi, koska en asu tällä palstalla. Oon kateudesta ihan vihreä.![]()
No sitä mä just tässä ihmettelinkin että miten tuo kahvipkt oli kaivanut mun vanhoja ketjuja. Täytyy olla jo kiinnostusta tämmöisen elähtäneen eukon ketjuihin saatikka raivokkaaseen alapeukutukseen.Nuo ketjut ainakin mitä Echo linkitti oli vanhempia ketjuja.
En mä työpäivän aikana kirjoittele palstalle.ap tainnut palstaillut koko päivän, ellei peukutukset vanhoista kommenteista. Peukkujahan saa toki jaella kirjautuneena, eihän niitä muuten olisi tarjollakaan kirjautuneille.
Nauti huomiosta Echo, sitä varmasti kaipaat kovasti elämässäsi.