Mulla on uusi "fani"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 932
19 190
113
Tulin kotia ja vilkaisin palstaa, 55 alapeukkua yläkulmassa ja kaikki ne tämän päivän aikana Kahvipaketilta, eri ketjuista. :D

Kyllä mä tiedän että mä ärsyttävä osaan olla mutta nyt on jollakin menny aika lujasti hermoon mun jutut. :coffee:
 
ap tainnut palstaillut koko päivän, ellei peukutukset vanhoista kommenteista. Peukkujahan saa toki jaella kirjautuneena, eihän niitä muuten olisi tarjollakaan kirjautuneille.
Nauti huomiosta Echo, sitä varmasti kaipaat kovasti elämässäsi.
 
Tulin kotia ja vilkaisin palstaa, 55 alapeukkua yläkulmassa ja kaikki ne tämän päivän aikana Kahvipaketilta, eri ketjuista. :D

Kyllä mä tiedän että mä ärsyttävä osaan olla mutta nyt on jollakin menny aika lujasti hermoon mun jutut. :coffee:

Kahvipaketti on antanut 56 alapeukkua? Katsoitko varmasti alapeukkujen määrän oikein vai onko Kahvipaketilla lipsahtanut yksi alapeukku väärään kohtaan?
 
Kahvipaketti on antanut 56 alapeukkua? Katsoitko varmasti alapeukkujen määrän oikein vai onko Kahvipaketilla lipsahtanut yksi alapeukku väärään kohtaan?
Satuin selaamaan tuota yhtä Sanni-ketjua, niin siellä oli ainakin laittanut muillekin alapeukkua
 
Kahvipaketti on antanut 56 alapeukkua? Katsoitko varmasti alapeukkujen määrän oikein vai onko Kahvipaketilla lipsahtanut yksi alapeukku väärään kohtaan?
Ehkä kaikkien nikkien täytyisi ilmottaa päivän peukkusaldo, näin kuin Echo, siis jos käyttää päivänsä palstalla notkumiseen. Ehkä ihan tuohon määrään en omalla nikilläni yhessä päivässä tai edes viidessä pääsisi, koska en asu tällä palstalla. Oon kateudesta ihan vihreä. :notworthy:
 
Ehkä kaikkien nikkien täytyisi ilmottaa päivän peukkusaldo, näin kuin Echo, siis jos käyttää päivänsä palstalla notkumiseen. Ehkä ihan tuohon määrään en omalla nikilläni yhessä päivässä tai edes viidessä pääsisi, koska en asu tällä palstalla. Oon kateudesta ihan vihreä. :notworthy:

Ei ne kaikki alapeukut olleet tämän päivän kirjoituksista. Ajatella sitäkin että jotkut käyvät palstalla ja kirjoittavat jopa työpaikaltaan palstalle. Mitä työntekoa se sellainen on. :eek:o_O
 
Nuo ketjut ainakin mitä Echo linkitti oli vanhempia ketjuja.
No sitä mä just tässä ihmettelinkin että miten tuo kahvipkt oli kaivanut mun vanhoja ketjuja. Täytyy olla jo kiinnostusta tämmöisen elähtäneen eukon ketjuihin saatikka raivokkaaseen alapeukutukseen.
 
ap tainnut palstaillut koko päivän, ellei peukutukset vanhoista kommenteista. Peukkujahan saa toki jaella kirjautuneena, eihän niitä muuten olisi tarjollakaan kirjautuneille.
Nauti huomiosta Echo, sitä varmasti kaipaat kovasti elämässäsi.
En mä työpäivän aikana kirjoittele palstalle.
 

Yhteistyössä