The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IHANAA huomenta kaikille!:love:

Täällä kaikki muu väki vielä nukkuu.
Mun ihana hiljainen aamuhetki on tehty kahvista ja


Eilinen oli ihana päivä! Bestis muutti meille asumaan joksikin aikaa.:love:
Juteltiin lähes koko yö ja nukuttiin vierekkäin kuin pienet porsaat konsanaan.:love:

Tänään olisi muutama pikku askare vielä. Täytyisi mm. käydä hakemassa sellainen rytmisessä voimistelussa käytetty voimistelunauha joka on nyt sitten se toinen lahja jonka nuorin tytär saa, ukulelen laitoin jo pakettiin.:love:

Mä olen ihan intoa täynnä, mutta kuitenkin on sellainen jännä rauhallisuus.
Voi hiivatti että osaanki rakastaa tätä joulun aikaa...ei nyt ihan päästä niihin lapsuuden joulun intoiluihin, en tiedä onko sellainen edes mahdollsita, mutta lähes siellä ollaan!:love:
Vain huonoja joulumuistoja. Nytpä oman lapsen myötä otan takaisin korkojen kera.
 
Kotona!!:coffee:
Hyi kamala mikä ruuhkis ja yks mummo yritti kiilata mun kumoon kassajonossa! :cry: Ensiks musta tuli mielensäpahoittaja hetkeks...mut sitte se mummo tokas jotain todella kaunista ja mä olin ihan yhtä hymyä:love:
''Te nuoret luulette aina voivanne pipa pipa papa pa..'' ja mä käännyin mun pojan puoleen ja kuiskasin ''kuulit sä, mä olen nuori..enkä vanhus'':barefoot::love:

kaloille tuli hintaa :coffee:

mitä sitte

niin ja Toffo, mä olen aina halunnut joko Kanadaan tai Australiaan!!:love:
Lispetti, kuin nii mää leikin siellä? o_O:ninja:Mää mittää leiki:sneaky: ...kulkisin ympäri ausseja ja ja ihastelisin paikallista maailmaa ja uisin ja naatiskelisin elämästä rannalla ja kaupoissa ja autoajeluilla pitkin rannikkoja...:love::barefoot:
ja lispe kurkkaa yvboksiis!(y)
 
Uus pannu kahvia :coffee: Otetaas aamu rennosti, harvinaista herkkua.
Ihkua.:) Minäkin taidan keitellä lisää.


Asiasta kukkaruukuun...
Saas nähdä mitenkähän paljon sitä joulun aikaan saa vatsaansa kasvatettua. *taputtelee, jo nyt pullistunutta, massuaan*:giggle:

Joululla ja syömisellä on mulla aina ollut vahva yhteys.:D
Viitisenkään kiloa ei ole edes vaiva, eikä tuota jälkeenpäin iloa.:rolleyes:
Pitäis varmaan vaihtaa jo suosiolla nää skinipillivarkut verkkareihin.:confused::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ihkua.:) Minäkin taidan keitellä lisää.


Asiasta kukkaruukuun...
Saas nähdä mitenkähän paljon sitä joulun aikaan saa vatsaansa kasvatettua. *taputtelee, jo nyt pullistunutta, massuaan*:giggle:

Joululla ja syömisellä on mulla aina ollut vahva yhteys.:D
Viitisenkään kiloa ei ole edes vaiva, eikä tuota jälkeenpäin iloa.:rolleyes:
Pitäis varmaan vaihtaa jo suosiolla nää skinipillivarkut verkkareihin.:confused::ROFLMAO:
Joulun jälkeen taas kuntosalille, nyt nautitaan (y) :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ihkua.:) Minäkin taidan keitellä lisää.


Asiasta kukkaruukuun...
Saas nähdä mitenkähän paljon sitä joulun aikaan saa vatsaansa kasvatettua. *taputtelee, jo nyt pullistunutta, massuaan*:giggle:

Joululla ja syömisellä on mulla aina ollut vahva yhteys.:D
Viitisenkään kiloa ei ole edes vaiva, eikä tuota jälkeenpäin iloa.:rolleyes:
Pitäis varmaan vaihtaa jo suosiolla nää skinipillivarkut verkkareihin.:confused::ROFLMAO:
mulla lähtee yleensä jouluna painoo, ihan normaalia on että putoo kilon..johtuu varmaan siitä että syön oikeestaan pelkkää kalaa ja kasviksia ...kokkeile:coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ihkua.:) Minäkin taidan keitellä lisää.


Asiasta kukkaruukuun...
Saas nähdä mitenkähän paljon sitä joulun aikaan saa vatsaansa kasvatettua. *taputtelee, jo nyt pullistunutta, massuaan*:giggle:

Joululla ja syömisellä on mulla aina ollut vahva yhteys.:D
Viitisenkään kiloa ei ole edes vaiva, eikä tuota jälkeenpäin iloa.:rolleyes:
Pitäis varmaan vaihtaa jo suosiolla nää skinipillivarkut verkkareihin.:confused::ROFLMAO:
Tänä jouluna mä nautin ihan rauhassa joulusyömisista ja herkuista hyvällä omallatunnolla :D Kerkiin laihduttaa sit joulun jälkeen :LOL:
 
Tiskasin, ny pitäis hyökätä vessan kimppuun ja pestä sekin
Muista ottaa hanan altakin tiskiharjalla! -Siis se kohta mihin tulpan ketju tulee kiinni!
Se on usein jäänyt ottamatta - vaikka enhän mä nyt silleen mitenkään kyttää ku käyn kavereilla veskissä,
mutta tietty varoiks vuoraan lauteet aina paperilla, enkä koske mihinkään ilman että mulla on paperitälli kädessä suojaamassa pöpöiltä.
:oops:

(;):ROFLMAO:)
 
Tänä jouluna mä nautin ihan rauhassa joulusyömisista ja herkuista hyvällä omallatunnolla :D Kerkiin laihduttaa sit joulun jälkeen :LOL:
Mulla alkaa jotenkin vähintäänkin pienesti ahistaa, jos ei oo se normaali kevyt olo, voi tietenkin olla, että ne on vaan nää vaatteet. *nykii rintsikoita ja vetelee vattaa sisään*

Tai ehkä tää on syömäreenin puutetta!
Uskon kyllä, että huomenna jo menee huomattavasti isompia annoksia, eikä ahista yhtään.:D:love:
 
Muista ottaa hanan altakin tiskiharjalla! -Siis se kohta mihin tulpan ketju tulee kiinni!
Se on usein jäänyt ottamatta - vaikka enhän mä nyt silleen mitenkään kyttää ku käyn kavereilla veskissä,
mutta tietty varoiks vuoraan lauteet aina paperilla, enkä koske mihinkään ilman että mulla on paperitälli kädessä suojaamassa pöpöiltä.
:oops:

(;):ROFLMAO:)
mumpas ei tartte suojailla lauteita ta pönttöjä

oon antavana osapuolena pöpöjen suhteen
 
Mulla oli (huom, mennyt aikamuoto) yksi tuttu, jonka oma kämppä oli siivoton vuodesta toiseen. Ei pessyt edes ikkunoita ja valitteli itsekin sotkuisuutta. Itse himosiivoan ja mm vessan pinnat pyyhin päivittäin des aineella. Olin sitten aamulla ollut huolimaton ja kerännyt lattialta hiukset vessapaperilla ja laittanut pyttyyn. En vetänyt. Tultiin meille ja kaveri halusi vessaan. Vitsit, mikä urputus likaisesta vessasta ja tuli ulos naama norsunvi...lla. Kädet oli märät ja kuivaamatta. Ei tajunnut, että ne oli vaan hiuksia vaikka sanoin.
Oli viimeinen kerta meillä. Vakiinnuttuaan työelämään hankki siivoojan. On kuulemma hieno juttu, kun on puhdasta.
o_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä