Annappa se osoittees, muutan heti *lähtee varaamaan lentoja*
Tänään illalla, Casa Mythago:mä voisin tulla sinne *kiilaa meitsörin edelle jonossa*
Hei tällaset tarinat on aivan parhaita ja ketjusta näitä sais monta sivullista!! *miettii kirjan kirjoittamista jossa tarina pohjautuisi täysin The ketjuun*Tänään illalla, Casa Mythago:
(keskustelu käännetty englannin kielestä, suom. huom.)
- Kultsii oon himas! *pus*
Heei mitä tolle vessan ovelle on tapahtunu??
- No otin sen irti, että olis parempi joulufiilis, laitoin kyllä sun työkalut takas pakkiin! Pistetään se sit takas joskus nuutinpäivän jälkeen
- .... ahaa...
- Ai niin meille muuttaa uusia kämppiksiä! Elena ja Majuri Suomesta, en oo ihan varma millon ne tulee mut aika pian varmaan.
- ?????????
- Ootko muuten miettiny et meidän talo ei oo kovin rollaattorikelpoinen, millon ehittäs asentaa ramppeja!?!
-............................................................................................................................................................................................................................ (baarikaapin oven hiljainen kolahdus)
Eeeh tota. Mikähän mahtaa olla 'bestsellerin' vastakohta?Hei tällaset tarinat on aivan parhaita ja ketjusta näitä sais monta sivullista!! *miettii kirjan kirjoittamista jossa tarina pohjautuisi täysin The ketjuun*
Harlekiinit?Eeeh tota. Mikähän mahtaa olla 'bestsellerin' vastakohta?
Hei tällaset tarinat on aivan parhaita ja ketjusta näitä sais monta sivullista!! *miettii kirjan kirjoittamista jossa tarina pohjautuisi täysin The ketjuun*
Myttis rakkaani, vain kahdessa maassa haluaisin käydä. Toinen on Kanada ja toinen Australia. Missäs mun huone on?Tänään illalla, Casa Mythago:
(keskustelu käännetty englannin kielestä, suom. huom.)
- Kultsii oon himas! *pus*
Heei mitä tolle vessan ovelle on tapahtunu??
- No otin sen irti, että olis parempi joulufiilis, laitoin kyllä sun työkalut takas pakkiin! Pistetään se sit takas joskus nuutinpäivän jälkeen
- .... ahaa...
- Ai niin meille muuttaa uusia kämppiksiä! Elena ja Majuri Suomesta, en oo ihan varma millon ne tulee mut aika pian varmaan.
- ?????????
- Ootko muuten miettiny et meidän talo ei oo kovin rollaattorikelpoinen, millon ehittäs asentaa ramppeja!?!
-............................................................................................................................................................................................................................ (baarikaapin oven hiljainen kolahdus)
Ehdotankin riittävän ison vierasmajan/rivarin rakentamista tontille.Kohta on koko the ketju Mythagon vieraana
Jep,kunnon vierastalo,niin kaikki mahtuuEhdotankin riittävän ison vierasmajan/rivarin rakentamista tontille.
Mie lähtisin niin tähän reissuun mukaan .Myttis rakkaani, vain kahdessa maassa haluaisin käydä. Toinen on Kanada ja toinen Australia. Missäs mun huone on?
No, tietysti. Mennään samalla luudalla.Mie lähtisin niin tähän reissuun mukaan .
LoistavaaNo, tietysti. Mennään samalla luudalla.
Se dosetti on siinä keittiön pöydällä eli rollaattorin keula sinne päingubub gu hyhy ijn å å juj hj h on p o jhhojiji imi
Halaus,toivottavasti helpottaa migreeniYöllä tietysti alkoi migreeni, ei nyt tietenkään vapaat voisi muuten alkaakaan, douppinkia kehiin ja kohta päivän hommiin. Otetaas lisää kahvia
Vois olla, että Mr. Mytyllä kolisis paarikaapin ovet vähän rankemmin ku Mytty alkais asennella mulle vi*un kestävää tankoa olkkariin (jos majuri saa rampin niin mäki haluun jotakin erityisjärjestelyitä).Kohta on koko the ketju Mythagon vieraana