The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Annappa se osoittees, muutan heti *lähtee varaamaan lentoja*
mä voisin tulla sinne *kiilaa meitsörin edelle jonossa* :geek:
Tänään illalla, Casa Mythago:
(keskustelu käännetty englannin kielestä, suom. huom.)

- Kultsii oon himas! *pus*
Heei mitä tolle vessan ovelle on tapahtunu??

- No otin sen irti, että olis parempi joulufiilis, laitoin kyllä sun työkalut takas pakkiin! Pistetään se sit takas joskus nuutinpäivän jälkeen :)

- .... ahaa...

- Ai niin meille muuttaa uusia kämppiksiä! Elena ja Majuri Suomesta, en oo ihan varma millon ne tulee mut aika pian varmaan.

- ?????????

- Ootko muuten miettiny et meidän talo ei oo kovin rollaattorikelpoinen, millon ehittäs asentaa ramppeja!?!

-............................................................................................................................................................................................................................ (baarikaapin oven hiljainen kolahdus)
 
  • Tykkää
Reactions: D. Trump
Tänään illalla, Casa Mythago:
(keskustelu käännetty englannin kielestä, suom. huom.)

- Kultsii oon himas! *pus*
Heei mitä tolle vessan ovelle on tapahtunu??

- No otin sen irti, että olis parempi joulufiilis, laitoin kyllä sun työkalut takas pakkiin! Pistetään se sit takas joskus nuutinpäivän jälkeen :)

- .... ahaa...

- Ai niin meille muuttaa uusia kämppiksiä! Elena ja Majuri Suomesta, en oo ihan varma millon ne tulee mut aika pian varmaan.

- ?????????

- Ootko muuten miettiny et meidän talo ei oo kovin rollaattorikelpoinen, millon ehittäs asentaa ramppeja!?!

-............................................................................................................................................................................................................................ (baarikaapin oven hiljainen kolahdus)
Hei tällaset tarinat on aivan parhaita ja ketjusta näitä sais monta sivullista!! :D *miettii kirjan kirjoittamista jossa tarina pohjautuisi täysin The ketjuun*:love:
 
Moikka moikkelis vaan :love: hidas ja rauhallinen aamu & saan yksin nauttia aamusta,kun isäntä viel kuorsaa sängyssä :D
Aamukahveeta :coffee: sit aamupuuro :p
 
Vai kirjaa the ketjusta :LOL:(y) siitä vaan :D mä haluun ainakin lukee. :ROFLMAO::ROFLMAO::LOL:
Tuleeks siitä perwoilu/ erotiikkakirja ? :sneaky::barefoot::rolleyes::whistle:
 
Tänään illalla, Casa Mythago:
(keskustelu käännetty englannin kielestä, suom. huom.)

- Kultsii oon himas! *pus*
Heei mitä tolle vessan ovelle on tapahtunu??

- No otin sen irti, että olis parempi joulufiilis, laitoin kyllä sun työkalut takas pakkiin! Pistetään se sit takas joskus nuutinpäivän jälkeen :)

- .... ahaa...

- Ai niin meille muuttaa uusia kämppiksiä! Elena ja Majuri Suomesta, en oo ihan varma millon ne tulee mut aika pian varmaan.

- ?????????

- Ootko muuten miettiny et meidän talo ei oo kovin rollaattorikelpoinen, millon ehittäs asentaa ramppeja!?!

-............................................................................................................................................................................................................................ (baarikaapin oven hiljainen kolahdus)
Myttis rakkaani, vain kahdessa maassa haluaisin käydä. Toinen on Kanada ja toinen Australia. Missäs mun huone on?
 
IHANAA huomenta kaikille!:love:

Täällä kaikki muu väki vielä nukkuu.
Mun ihana hiljainen aamuhetki on tehty kahvista ja


Eilinen oli ihana päivä! Bestis muutti meille asumaan joksikin aikaa.:love:
Juteltiin lähes koko yö ja nukuttiin vierekkäin kuin pienet porsaat konsanaan.:love:

Tänään olisi muutama pikku askare vielä. Täytyisi mm. käydä hakemassa sellainen rytmisessä voimistelussa käytetty voimistelunauha joka on nyt sitten se toinen lahja jonka nuorin tytär saa, ukulelen laitoin jo pakettiin.:love:

Mä olen ihan intoa täynnä, mutta kuitenkin on sellainen jännä rauhallisuus.
Voi hiivatti että osaanki rakastaa tätä joulun aikaa...ei nyt ihan päästä niihin lapsuuden joulun intoiluihin, en tiedä onko sellainen edes mahdollsita, mutta lähes siellä ollaan!:love:
 
Kohta on koko the ketju Mythagon vieraana :rolleyes::LOL::geek:
Vois olla, että Mr. Mytyllä kolisis paarikaapin ovet vähän rankemmin ku Mytty alkais asennella mulle vi*un kestävää tankoa olkkariin (jos majuri saa rampin niin mäki haluun jotakin erityisjärjestelyitä).:barefoot:

ja nyt het tuli mieleen muitakin juttuja:

entäpä epekin huskyt! Tarviihan ne nyt jonkun koiratarhan siihen pihaan. Ja epekille oma keittiö - (me muut varmaan halutaan tehdä keittiössä muutakin kuin tiskata tai luututa).:cautious:

Ellulle paljon leikkitilaa!!

Kirahvin vuoksi kattoa on korotettava!!!

hmmm.......nyt jo tässä kohtaa mietin, että monenkohan hermoja huojentavan paukun väärti Mr. Mytylle on jo tähän mennessä kertynyt.:geek:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä