Boobabe
Mä join jo.Päiväkaffetta mukissa
Mä join jo.Päiväkaffetta mukissa
Keravalla +4, eikä lunta, vettä sateleeOstin kirpparilta joulukoristeita. +32, mää en jotenki pääse joulutunnelmaan
Eiks ne oo auki jo? Ainakin täällä on suurin osa kaupoista jo aukiaukeis kaupat niin pääsis tekemään porkkanalaatikkoo.
Poistamalla vessan ovenHuomenta...
*juo kahvia ja miettii miten ihmeessä sais joulufiiliksen kohilleen*
ei täällä syrjäkylillä ole kaupat auki näin aikasin.Eiks ne oo auki jo? Ainakin täällä on suurin osa kaupoista jo auki
jaa sekö siihen auttaa..no jo on helppo ratkaisuPoistamalla vessan oven
''Ruotsissa''ei täällä syrjäkylillä ole kaupat auki näin aikasin.
PRKL. ei lähelläkään.''Ruotsissa''
Sun pitäs meitsöri muuttaa tänne, täällä on hyvät rollaattorikelit ympäri vuoden Koko talvena en nähny valkosta paskaa ku etäältä lähivuoren päälläKeravalla +4, eikä lunta, vettä satelee
Juu ei suinkaan...siellä hurrien keskellä ees kauppoja oo...millos tuut meille päin = sivistyksen kehtoon kauppaan? voisit vaikka löytääkin sieltä jtnPRKL. ei lähelläkään.
Annappa se osoittees, muutan heti *lähtee varaamaan lentoja*Sun pitäs meitsöri muuttaa tänne, täällä on hyvät rollaattorikelit ympäri vuoden Koko talvena en nähny valkosta paskaa ku etäältä lähivuoren päällä
mä voisin tulla sinne *kiilaa meitsörin edelle jonossa*Sun pitäs meitsöri muuttaa tänne, täällä on hyvät rollaattorikelit ympäri vuoden Koko talvena en nähny valkosta paskaa ku etäältä lähivuoren päällä
Jaa pitäsköhän munki kokeilla, missähän misterin työkalupakki lienee...Poistamalla vessan oven
Ei kannata, jäät rollaattorin allemä voisin tulla sinne *kiilaa meitsörin edelle jonossa*
Mennään yhessä sinne *istuu rollin kyytiin* No niin, eiku menoks..hei laukkaa ratsu reima!Ei kannata, jäät rollaattorin alle
LIIMAANKO ROLLIIN SULLE ANUSTAPIN NIIN PYSYT PAREMMIN KYYDISSÄ?Mennään yhessä sinne *istuu rollin kyytiin* No niin, eiku menoks..hei laukkaa ratsu reima!
LIIMAANKO ROLLIIN SULLE ANUSTAPIN NIIN PYSYT PAREMMIN KYYDISSÄ?
Kuulkaas nyt pikku pervokkini, kyllä tänne häätyy tulla lentolaitteella. Vaikka majurisen rolli olis mikä amfibiomalli ja varusteltu pisimmällä mahdollisella tapilla niin merimatka kestää viikko- jossei kuukausikaupalla eikä varmasti oo keuhkoille hyväksiMennään yhessä sinne *istuu rollin kyytiin* No niin, eiku menoks..hei laukkaa ratsu reima!
mä lähden ostamaan semmosen.Ny mä rupeen laittelee sian pakaraa uuniin