Miltähän kengu-ribsit maistuis.taidanki mennä etelärannikolle terottaan valkohaitten hampaita.
Miltähän kengu-ribsit maistuis.taidanki mennä etelärannikolle terottaan valkohaitten hampaita.
Vedä happee välillä nainenEIKÄ!!!!!!!!!
Mua kyl vähän pelottaa kans,ku on tottunu syömään pienempiä annoksia ja kevyempää ruokaa,mut eiköhän me selvitä joulustaMulla alkaa jotenkin vähintäänkin pienesti ahistaa, jos ei oo se normaali kevyt olo, voi tietenkin olla, että ne on vaan nää vaatteet. *nykii rintsikoita ja vetelee vattaa sisään*
Tai ehkä tää on syömäreenin puutetta!
Uskon kyllä, että huomenna jo menee huomattavasti isompia annoksia, eikä ahista yhtään.
etkö ole kengurua maistanu.Miltähän kengu-ribsit maistuis.
Aivan varmasti.Mua kyl vähän pelottaa kans,ku on tottunu syömään pienempiä annoksia ja kevyempää ruokaa,mut eiköhän me selvitä joulusta
kuulema hyvää, näin kertoi tuttu jonka veli ja vaimo asuvat etelä ausseissa nykyäänMiltähän kengu-ribsit maistuis.
Kenguru on hyvää ja muistaakseni vähärasvaistakuulema hyvää, näin kertoi tuttu jonka veli ja vaimo asuvat etelä ausseissa nykyään
Oon mä tainnut, mutta sun laittamat ribsit on niin hyviä, että ehkä saisit kengulihan maistumaan mulle vieläkin paremmin, en siis valita, oli se muistaakseni ihan hyvää, mutta valmistuksessa oli ehkä hiukan napattamista.etkö ole kengurua maistanu.
teen kyllä muita ruokia paremmin kun noit yllämainittuja.
muistan lukeneeni että niitä pitäis syödä 3 kiloo että päähän menis.ja toivon mukaan pienet hiprakatkin.
tähmutta valmistuksessa oli ehkä hiukan napattamista.
siis kengururibsit menee päähän jos syö 3 kg?muistan lukeneeni että niitä pitäis syödä 3 kiloo että päähän menis.
teit sä liian mautonta? poltit ne? liian raakaa?
Niin siis sen kengulihan minkä söin.
No mä syönki kahesta ekasta suklaakuoret, loput halkaisen ja kippaan suuhun ja heitän kuoret menee.muistan lukeneeni että niitä pitäis syödä 3 kiloo että päähän menis.
No mä luulen että kaiken kihihii ja jänskäpänskätyssäntäilyiden keskellä nyt ei kauheesti tartteis kun kivasti tonttuhattuseen nousis..No mä syönki kahesta ekasta suklaakuoret, loput halkaisen ja kippaan suuhun ja heitän kuoret menee.
Ja ja ....entäpä finlandiavotkakonvehdit...!!!
Kyllä kai ny niistä saa jonkinnäkösen, edes keskikankeen nousun?
eiks se olis helpompaa ostaa pullo finlandijaa (tai mieluuummin russian standardia) ja sivallella siitä pikku ryyppyjäNo mä syönki kahesta ekasta suklaakuoret, loput halkaisen ja kippaan suuhun ja heitän kuoret menee.
Ja ja ....entäpä finlandiavotkakonvehdit...!!!
Kyllä kai ny niistä saa jonkinnäkösen, edes keskikankeen nousun?
Ei oo, niissä konvehdeissa olevassa juomassa on ihan oma makunsa.eiks se olis helpompaa ostaa pullo finlandijaa (tai mieluuummin russian standardia) ja sivallella siitä pikku ryyppyjä
Ihan sama täällä!No mä luulen että kaiken kihihii ja jänskäpänskätyssäntäilyiden keskellä nyt ei kauheesti tartteis kun kivasti tonttuhattuseen nousis..
...ainakin tässä osoitteessa
Mun lapsuudessa erittäin tuttu näky oli just toiIhan sama täällä!
Olis se näky ku tällaiset lähes suurperheen kodinhengettäret ryömis pitkin torpan lattioita öristen räkä poskella jouluaattona.
Sellaisesta ei omat eikä vieraatkaan varmaan hetkessä toipuis.
No eikä oo! Se on ihan eri asia, siitä puuttuu se konvehtien halkaisun ääniefekti ja sitäpaitti se makukin on ihan eri.eiks se olis helpompaa ostaa pullo finlandijaa (tai mieluuummin russian standardia) ja sivallella siitä pikku ryyppyjä
se suklaa antaa ihan omat sävärit siihen makuuneiks se olis helpompaa ostaa pullo finlandijaa (tai mieluuummin russian standardia) ja sivallella siitä pikku ryyppyjä
No ei kuule näillä sähläyksen taidoilla tartte olla etes räkäposkella rähmäillen kun se onnistuu jo muuten vaanIhan sama täällä!
Olis se näky ku tällaiset lähes suurperheen omaavat kodinhengettäret ryömis pitkin torpan lattioita öristen räkä poskella jouluaattona.
Sellaisesta ei omat eikä vieraatkaan varmaan hetkessä toipuis.
Me ollaan kyllä niiiiiiiin samixii<3<3<3No eikä oo! Se on ihan eri asia, siitä puuttuu se konvehtien halkaisun ääniefekti ja sitäpaitti se makukin on ihan eri.
Nää on hei tosi tarkkoja juttuja, nyt on joulu...normiarjessa sitten menee toi pelkkä kierrekorkin narsk oikein hjuvin