Voi kuinka misteri yllättyy&ilahtuuKohta on koko the ketju Mythagon vieraana
Voi kuinka vuokraisäntä yllättyy&ilahtuuEhdotankin riittävän ison vierasmajan/rivarin rakentamista tontille.
Voi kuinka misteri yllättyy&ilahtuuKohta on koko the ketju Mythagon vieraana
Voi kuinka vuokraisäntä yllättyy&ilahtuuEhdotankin riittävän ison vierasmajan/rivarin rakentamista tontille.
On tuossa sellaisia muutostöitä ja rakennusrojektia että ei me ilman sua pärjätä mitenkään päin - tavitaan inssin silmä!mää en ainaskaan lähe täältä mihinkään
Pieni pyyntö olisi. Koskapa en siedä aurinkoa, niin pihalle suuri ja varjoisa istuskelualue. Kaunis kiitos.Voi kuinka misteri yllättyy&ilahtuu
Voi kuinka vuokraisäntä yllättyy&ilahtuu
Vain huonoja joulumuistoja. Nytpä oman lapsen myötä otan takaisin korkojen kera.IHANAA huomenta kaikille!
Täällä kaikki muu väki vielä nukkuu.
Mun ihana hiljainen aamuhetki on tehty kahvista ja
Eilinen oli ihana päivä! Bestis muutti meille asumaan joksikin aikaa.
Juteltiin lähes koko yö ja nukuttiin vierekkäin kuin pienet porsaat konsanaan.
Tänään olisi muutama pikku askare vielä. Täytyisi mm. käydä hakemassa sellainen rytmisessä voimistelussa käytetty voimistelunauha joka on nyt sitten se toinen lahja jonka nuorin tytär saa, ukulelen laitoin jo pakettiin.
Mä olen ihan intoa täynnä, mutta kuitenkin on sellainen jännä rauhallisuus.
Voi hiivatti että osaanki rakastaa tätä joulun aikaa...ei nyt ihan päästä niihin lapsuuden joulun intoiluihin, en tiedä onko sellainen edes mahdollsita, mutta lähes siellä ollaan!
Totta kai ilahtuu,me ollaan ihania vieraitaVoi kuinka misteri yllättyy&ilahtuu
Voi kuinka vuokraisäntä yllättyy&ilahtuu
Ihkua. Minäkin taidan keitellä lisää.Uus pannu kahvia Otetaas aamu rennosti, harvinaista herkkua.
Joulun jälkeen taas kuntosalille, nyt nautitaanIhkua. Minäkin taidan keitellä lisää.
Asiasta kukkaruukuun...
Saas nähdä mitenkähän paljon sitä joulun aikaan saa vatsaansa kasvatettua. *taputtelee, jo nyt pullistunutta, massuaan*
Joululla ja syömisellä on mulla aina ollut vahva yhteys.
Viitisenkään kiloa ei ole edes vaiva, eikä tuota jälkeenpäin iloa.
Pitäis varmaan vaihtaa jo suosiolla nää skinipillivarkut verkkareihin.
mulla lähtee yleensä jouluna painoo, ihan normaalia on että putoo kilon..johtuu varmaan siitä että syön oikeestaan pelkkää kalaa ja kasviksia ...kokkeileIhkua. Minäkin taidan keitellä lisää.
Asiasta kukkaruukuun...
Saas nähdä mitenkähän paljon sitä joulun aikaan saa vatsaansa kasvatettua. *taputtelee, jo nyt pullistunutta, massuaan*
Tänä jouluna mä nautin ihan rauhassa joulusyömisista ja herkuista hyvällä omallatunnolla Kerkiin laihduttaa sit joulun jälkeenIhkua. Minäkin taidan keitellä lisää.
Asiasta kukkaruukuun...
Tänä jouluna mä nautin ihan rauhassa joulusyömisista ja herkuista hyvällä omallatunnolla Kerkiin laihduttaa sit joulun jälkeen
Muista ottaa hanan altakin tiskiharjalla! -Siis se kohta mihin tulpan ketju tulee kiinni!Tiskasin, ny pitäis hyökätä vessan kimppuun ja pestä sekin
Mulla alkaa jotenkin vähintäänkin pienesti ahistaa, jos ei oo se normaali kevyt olo, voi tietenkin olla, että ne on vaan nää vaatteet. *nykii rintsikoita ja vetelee vattaa sisään*Tänä jouluna mä nautin ihan rauhassa joulusyömisista ja herkuista hyvällä omallatunnolla Kerkiin laihduttaa sit joulun jälkeen
EIKÄ!!!!!!!!!Tirppa avaa ekan lahjan, pieni varaslähtö jouluun.
taidanki mennä etelärannikolle terottaan valkohaitten hampaita.kengurufarmille vaihtaan iskunvimentimia pomppiviin eläimiin.
Emmää - toi on liian arkipäiväistä.mulla lähtee yleensä jouluna painoo, ihan normaalia on että putoo kilon..johtuu varmaan siitä että syön oikeestaan pelkkää kalaa ja kasviksia ...kokkeile
mumpas ei tartte suojailla lauteita ta pönttöjäMuista ottaa hanan altakin tiskiharjalla! -Siis se kohta mihin tulpan ketju tulee kiinni!
Se on usein jäänyt ottamatta - vaikka enhän mä nyt silleen mitenkään kyttää ku käyn kavereilla veskissä,
mutta tietty varoiks vuoraan lauteet aina paperilla, enkä koske mihinkään ilman että mulla on paperitälli kädessä suojaamassa pöpöiltä.
()