The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei hiivatti:D...siis joo, Irma on semmonen säpäkkä pimu mutta sen j o h t o on vielä vaarallisempi:D

Mie en osaa hilavitkuttimella kirjottaa:barefoot:...näinköhän mulle muuten tulee se yksi normipaketti @epek in vinkkaamassa dictionary- muodossa:D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
No ei kuule näillä sähläyksen taidoilla tartte olla etes räkäposkella rähmäillen kun se onnistuu jo muuten vaan:barefoot::D

Mun pitäs Irman kans valssata ja hiukan jo oon varpaillani kun tiiän miten salakavala sen koht on:cautious:....
Irmeli saa täälläkin hoitaa kohta ton imemispolitiikan. Kissukat ovat olleet ahkeria kuusen kanssa, eli MUUTAMAN havun ovat jo saaneet nyhdettyä.:coffee:
Ja ihan varmasti paksukainen on käynyt kuusessa, aika korkeallakin, koska yhdessä ylemmässä oksassa on iso tuppo karvoja!!:cautious: Kai se hädissään yrittää viimehetken koristeluita suorittaa jotta kuusi on täydellisesti senkin mieleen.:love: Joulukisu!:love:

Irmeli saa täälläkin hoitaa kohta ton imemispolitiikan. Kissukat ovat olleet ahkeria kuusen kanssa, eli MUUTAMAN havun ovat jo saaneet nyhdettyä.:coffee:
Ja ihan varmasti paksukainen on käynyt kuusessa, aika korkeallakin, koska yhdessä ylemmässä oksassa on iso tuppo karvoja!!:cautious: Kai se hädissään yrittää viimehetken koristeluita suorittaa jotta kuusi on täydellisesti senkin mieleen.:love: Joulukisu!:love:
Täällä on joulukuusi parvekkeella :). Ja kaunis onkin- pojat kävivät sen eilettäin hakemassa, nuorin vellos sai valita ja kauniin valitsikin:love:. Sillä pojalla on esteettistä silmää..

Mutta katos kun oli yön aikana menny perinteiseen tapaan nurin :D eli uudet pystyssäpysymisvirittelyt mietinnässä(y)

...huuoooohhh..."imuttelut"..."pystyssäpysymisvirittelyt"....paheksun itteäni ja hajatelmiani nyt todella:notworthy:...antakaa armoa*piipitän*

Ka
Voishan sitä jouluklapin kans hakea. Ei pudota neulasia ja voi käyttää grillissä joulun jälkeen. Haukku jo lattiat koristelikin

..onhan tässä hienosti a i k a a herkutteluunkin. Tänäpäivänäkin kaiken pikkuisen touhuilun ja unohdussäntäilyiden lomassakin nappasee sieltä ja täältä, pitää sitä maistella:barefoot:..

Ja tämäkin päivä on pitkä, siellä oottaa vielä lahjapaperi- ja teippirulla- sekä käärenauhasotkusulkeiset yön hiljaisina tunteina, joten....ei niin mitään hätää:love:
Noi yön hiljaiset tunnit ovat myös joulussa ihan yhtä parhautta!:love:
Innolla oottelen ensyötä...viimehetken näpertelyt ja väkerrykset, maistiaisia tulee otettua, ehkä pienet napsutkin jos kaatais lasiin.:love::barefoot:
Hiippailua katsastaen koristeluita, ja ehkä laittaa enkelikellon kilisemään kaveriks kun käärii paketteja ja ja ja ja:love::love::barefoot::barefoot:

vitsi miten hyvät tuoksut täällä on, nyt alkaa pikkusen tuntumaan joululta..vieläkun olis lunta vaan kun ei oo.:barefoot: eli verhot ikkunoihin ja voi ainakin kuvitella, että tuolla leijailee valkosia hiutaleita ja että kaikki on ulkona kaunista ja valkosta!:love:

Nuorin kulki äsken ympäri kotia ja koristeli taloa...pörrönauha kaulassa tuli mun eteen näyttämään habaa ja sanoi ''kato äiti, mä oon hulk hogan!!'' Mun ihana nuori wrestlingeri!:love:

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Mä taidan alkaa tekemään hommia nyt Irmelin kanssa ja sitten shoppailemaan.:love:

Näkytää taas.:love:

Viettäkää ihana päivä - ihan rentoa lentoa, ei mitään paineita - ollaan vaan ja nautiskellaan kaikesta tekemisestä ja tekemättömyydestä.:love:

Toivottavasti Toffon mikreeni meni ohi!

Dodih- se on jo tämän päivän itkutkin sitten korkattu :D...noi joululaulut on nyt hiukan haasteellisia kun hyökkäävät eetteristä varoittelematta:barefoot:..mutta onneksi ipanat on tottuneet tähän että tää hörhö äiti voi itkeä ja nauraa milloin vain:oops:...

Enkelikelloa en ole vielä uskaltanut esille nostaa kun tiiän että..se on semmonen iso liike:barefoot:...mutta jossain vaiheessa tänään, ehkä just illan hiljaisina hetkinä :love:...

Dodih- se on jo tämän päivän itkutkin sitten korkattu :D...noi joululaulut on nyt hiukan haasteellisia kun hyökkäävät eetteristä varoittelematta:barefoot:..mutta onneksi ipanat on tottuneet tähän että tää hörhö äiti voi itkeä ja nauraa milloin vain:oops:...

Enkelikelloa en ole vielä uskaltanut esille nostaa kun tiiän että..se on semmonen iso liike:barefoot:...mutta jossain vaiheessa tänään, ehkä just illan hiljaisina hetkinä :love:...
meillä taas ei voi enkelikelloa ottaa esille kun toi kissa läpsis ne kynttilät siitä pois :eek:

• Tykkää
Reactions: D. Trump
Täällä on koti koristeltu,viellä jossain väissä imuroidaan. Silli smetanaan ja laatikot pakkasesta ja rosolli tehä. :p:love: semmosta pientä joulupuuhastelua ja uudet raikkaat petivaatteet

• Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä